seonghwa | picnic

606 31 0
                                    

sedíš na piknikové dece mezi nohama seonghwy, který má své ruky kolem tvého pasu a opřenou bradu na rameni.

otočila ses, aby jsi se na něj podívala, ale pouze ses setkala s jeho rty. zčervenala jsi a rychle otočila hlavu.

"y/n~ proč otáčíš hlavu," řekl seonghwa a nasměroval tvou hlavu zpět k jeho obličeji.

"protože...." řekla jsi, vzhlédla jsi na něj a viděla jeho oči, které byly jasné jako slunce.

"protože co?" zeptal se seonghwa a nadzvedl obočí.

"protože to bylo tak náhlé a ani jsem to nečekala," řekla jsi a lehce ho zasáhla.

zasmál se a znovu se přitiskl na tvé rty.

"no, jsem plný překvapení," řekl seonghwa s lehkým úsměvem na tváři.

"spíše by sis to přál," řekla jsi se smíchem, díky jeho výrazu na obličeji.

vstala jsi z místa, kde jsi seděla, protože tě začal lechtat.

"to je tak nespravedlivé," smál se seonghwa.

"nespravedlivé, nespravedlivé je že mě lechtáš!!" překřížila jsi ruce, ale také ses na něj široce usmála.

"nemůžu si pomoci, miluji když vidím tvůj úsměv," šel směrem k tobě a vzal tě do hřejivého objetí.

vzdechla jsi a více se k němu namáčkla, ucítila jsi, že tě políbil na hlavu a tvé srdce začalo byt nejasné.

odtáhla ses od něj a podívala se na slunce, které se chystalo k západu. přitáhla jsi seonghwu zpět na piknikovou deku a pozorovali jste západ slunce. nepocítila jsi, že se ochlazuje, dokud se vítr nezačal dotýkat tvých holých paží.

seonghwa si toho všiml a usmál se, sundal si sako a položil ho přes tvá ramena a přitáhl si tě blíže. nemohla sis pomoci, ale při západu slunce jsi se usmívala, jsi s mužem kterého miluješ z celého tvého srdce.

slunce konečně zapadlo a ty jsi spokojeně povzdechla, otočila jsi se a podívala na seonghwu a zjistila jsi, že tě celou dobu pozoruje.

"jsi připravená jít domů, nebo tady chceš zůstat o něco déle," dal ti pramínek vlasů za ucho.

"mmm, pojďme domů, začíná mi být trochu zima," řekla jsi a přitáhla sis jeho sako více na sebe.

seonghwa kývl hlavou, začal skládat deku a  popadl piknikový koš, který sebou přinesl. natáhl ruku, ty ses ji chytila a dotáhla jej k autu. dal vše do kufru a otevřel ti dveře na místo spolujezdce.

"děkuji," řekla jsi a políbila ho na líčko.

oběhl si auto na místo řidiče, skočil dovnitř a nastartoval motor, aby tě mohl odvézt domů. ty jsi na něj ale našpulila rty.

"co má ten výraz znamenat?" zeptal se seonghwa, popadl tě za ruku a vzájemně ji i s tou svou propojil.

"nechci jít do svého domu! chci jít k tobě!" řekla jsi a podívala na jeho boční profil. viděla jsi, jak se jeho ústa kroutí, zvedl tvou ruku ke svým rtům a políbil ji.

"promiň y/n, ale musíš jít do svého domu, jelikož by se tvoje máma zlobila," povzdechl si seonghwa a poté se trochu zamračil.

"vždy ji můžu přesvědčit, abych u tebe mohla zůstat na noc," doufala jsi, že se vzdá, ale víš že to nebude fungovat.

pouze povzdechl a stiskl tvou ruku.

"promiň y/n, ale nechci aby jsi měla problémy," seonghwa je dobrý přítel a nikdy nechce, aby jsi se kvůli něj dostala do potíží s rodiči, vždy tě odvážel domů načas a někdy dříve. nechtěl zklamat tvé rodiče, znamenáš pro něj hodně a nechce, aby se něco pokazilo.

opět jsi našpulila rty, ale tentokrát i přikývla.

"přeji si, abych mohla jednu noc s tebou zůstat, místo aby mě takhle ochraňovali," snažila ses nevzlykat.

"já vím y/n, chápu to, ale je to jeden ze způsobů, jak tě udržet v bezpečí," řekl seonghwa.

ani sis nevšimla, že již stojíte před tvým domem a to tě ještě více mrzelo. seonghwa pohnul rukou, uchopil tvou tvář a pohladil tě po ni, pohnula jsi hlavou a letmo jej políbila na rty.

"miluji tě," řekla jsi, když ses odtahovala.

"také tě miluji, y/n," řekl seonghwa, ty jsi vystoupila z jeho auta a začal odjíždět.

povzdechla sis, ale usmála ses s vědomím, že máš milujícího přítele, který se o tebe stará více než si myslíš, vešla jsi dovnitř, jasně se usmála na své rodiče a šla do svého pokoje. všechno bylo perfektní, ale bohužel tví rodiče jsou na tebe zaujatí a ty si nemyslíš, že by je to jen tak přešlo. ale nevadí ti to, dokud máš po svém boku seonghwu.

ATEEZ imaginesKde žijí příběhy. Začni objevovat