Seonghwa & Yeosang

776 45 16
                                    

Už několik let pracuješ pro KQ Entertainment jako vizážistka. Byli s tebou nesmírně spokojení, proto tě přiřadili k nové skupině ATEEZ, kde až do dnešního dne vykonáváš svou práci. Dva členové byli pozváni do jedné show, ale vedení společnosti potřebovalo pouze jednu vizážistku, která by s nimi jela. Po pár dnech dospěli k závěru, že je na tebe největší spolehnutí a jsi profesionál, takže jedeš s nimi ty. 
"Seonghwa a Yeosang?" pomyslela sis. Zrovna ty dva je těžké nalíčit. Mají vizuály od boha.

V den odjezdu..

Ráno sis sbalila větší tašku, budete tam dva dny. Kufr se na dva dny nevyplatí tahat. Po sbalení jsi se vydala na cestu do společnosti, kde už čekalo auto na odjezd. Když jsem se dostavila na místo, začala jsi být nervózní. Co když to sama nezvládneš? Co když se něco zvrtne?
V tom přišli ti dva. Seonghwa a Yeosang. Pozdravili jste se a nasedli do auta. Bohužel nebylo k dispozici auto pro více lidí než 5. Takže jsi seděla právě s těma dvěma vzadu, namáčknutá. Vepředu totiž seděl řidič a fotograf.

Po několika hodinách cesty jste dorazili na místo, byla jsi celá rozlámaná. Šli jste se tedy ubytovat a za chvíli vás čekala cesta na show. Na show jste šli pěšky, bylo to totiž kousek od hotelu. Ti dva se samozřejmě strašně bavili a ty jsi strávila snad celou cestu na mobilu. Cítila jsi se jako duch, jako by jsi tam vůbec nebyla. Vůbec si tě nevšímali, ani v autě.

,,O čem myslíš, že ta show je?" zeptal se Yeosang Seonghwy a ty jsi jen tiše poslouchala.

,,Netuším, nechme se překvapit," odvětil mu.

Moc dobře jsi věděla, co je čeká. Ale nevšímali si tě a nechtěla jsi jim skákat do rozhovoru.

Z ničeho nic se na zastavili a otočili na tebe.

,,Y/N?" začali oba.

Nechápavě jsi se na ně podívala.

,,Vyfotila by jsi nás tady?" co jiného jsi mohla čekat.

Přikývla jsi a vyfotila je. 

Když si všimli prodejny Starbucks, tak si okamžitě chtěli koupit kávu sebou, vzali i tobě. Možná pro ně nakonec nejsi neviditelná, jen neví o čem se s tebou bavit.

,,Kluci?" odhodlala jsi se promluvit.

Oni se normálně lekli, jsi snad nějaký paranormální jev nebo co?

,,Děkuji, že jste přibrali kávu i pro mě" začala jsi rudnout.

,,To je samozřejmost," mrkl na tebe Seonghwa.

Dorazili jste do haly, kde se uskuteční show zvaná Zone! Zealous! Režisér této show prvně vše těm dvěma vysvětlil. Poté jste se přesunuli do šatny, kde tě čekalo jejich líčení.
Byla na nich poznat nervozita. Ale věřila jsi, že to zvládnou jako vždy bez problémů.

Po úspěšném nalíčení jste se přesunuli na plac a mohlo se začít.

Byla to taková zábava, chtělo se ti tak moc smát. Ale nemohla jsi.

Když režisér oznámil pauzu, tak se ti dva odebrali do šatny. Ty sis nasadila sluchátka a poslouchala nějaké písničky a u toho popíjela zbytek kávy, kterou ti koupili.

Potřebovala sis odskočit na záchod a bez zaklepání jsi vtrhla do šatny, to bylo ale špatné rozhodnutí. Nachytala jsi Yeosanga a Seonghwu, jak se líbají. Všichni jste nehorázně zrudli. Nevěděla jsi, jak se z toho vyvléct. Když v tu najednou Seonghwa vstal, zavřel dveře a zamkl je. 

Vůbec jsi to nechápala. Vyndal ti sluchátka z uší, vzal mobil z ruky a položil na stoleček.

Chytl tě za ruku a odtáhl tě na pohovku, kde se předtím s Yeosangem líbal. Yeosang ani ty jste netušili, co má za lubem. Najednou něco pošeptal Yeosangovi do ucha a ten jen přikývl.

Oba se k tobě začali přibližovat a začali tě líbat na různých místech. Poddala jsi se tomu a začala polibky oběma oplácet. Bylo ti jasné, jak to skončí. Rozdali jste si to ve třech. Bylo to tvé poprvé a neskutečně sis to užila. Ale museli jste se vrátit na plac a dokončit show.

Když jste natáčení dokončili, tak jste si jen sbalili těch pár věcí z šatny a byl čas vrátit se zpět na hotel. Tentokrát tě po cestě neignorovali, ba naopak. Stavili jste se ještě na večeři a skvěle si popovídali. Také to nebylo poprvé ani naposled, co jste si to rozdali ve třech.

ATEEZ imaginesKde žijí příběhy. Začni objevovat