"Prostě zůstaň. Nebude to tak zlé, no tak! Ostatním členům by to nevadilo, mně by to nevadilo, jsi jediná pro koho je to problém. Prosím," prosil před tebou San ve snaze přesvědčit tě, aby jsi přespala u nich v dormu.
"Sane, chápu. Jen nechci být vypadat neslušně. Stále procházím dveřmi, jako bych tady sama bydlela," zareaguješ na jeho prosbu, opravdu se této situace obáváš.
"Pojďme uzavřít dohodu, dobře? Pokud dnes zůstaneš na noc a bude to špatné, tak už tady nemusíš nikdy chodit. Pokud to však půjde dobře, budeš tady muset spát znovu."
"Platí tahle dohoda? Co hrozného se asi může stát?"
"Ano, velmi správně. Jen o tom chvíli přemýšlej, logicky. Co hrozného by se mohlo asi stát?"
"Mohl bych na to odpovědět mnohem lépe, než bys čekala."
Hravě ses rozzuřila a odešla od Sana. Nechtěl tě nechat tak snadno odejít. Popadl tě za zápěstí a přitáhl tvé tělo ke svému, aby tě objal. Pevně, ale jemně tě držel za pas a položil si hlavu na tvůj krk.
"Y/N, moc tě miluji. Chci s tebou strávit tolik času, kolik jen můžu. Prosím, pro mě, zůstaň na noc, hm?" Sanova slova na tobě zanechala hlubokou stopu.
Jeho slova byla kódovaná opravdovou láskou a věděl, že je to tvá největší slabina. Nemohla jsi zabránit svému srdci, aby přestalo tak rychle tlouct. Každou sekundu, kterou tě měl v náruči, zvedalo rychlost.
"Dobře. Ale jen proto, že jsi příliš roztomilý, když to děláš."
Po osprchování jsi vstoupila do Sanova pokoje. Dal ti na spaní svou mikinu, kterou jsi zkombinovala s šortkami. Když jsi vešla dovnitř, viděla jsi Sana na posteli, jak si hraje s telefonem. Otevření dveří způsobilo, že odlepil oči od zářící obrazovky, aby se zaměřil na tebe, pouze na tebe. Když tě viděl ve své mikině, přimělo ho to usmívat se od ucha k uchu.
"Wah! Vypadáš úžasně, Y/N. Jsi opravdu tak roztomilá! Mé srdce to nedokáže zvládnout," San to prakticky zařval, takže jsi za sebou zavřela dveře, aby to ostatní členové neslyšeli.
"Ššš. Ostatní členové tě uslyší."
"A co? Nestydím se za tebe. Faktem je, že bych tě chtěl co nejvíce předvést. Jsi perfektní a jsi moje. Y/N je roztomiloučká!!!" San v tu chvíli zakřičel a snažil se to všem oznámit.
"Sane! Ššš! Co když se ostatní snaží spát?"
"Tvůj bod?"
"Já-"
"Přesně tak. Nyní, pokud mě omluvíš. Miluji Y/N tak moc."
Díky jeho hlasitosti jsi se vrhla na postel a posadila vedle něj. Položila jsi mu ruku na ústa, aby přestal.
"Sane, jsi moc hlasitý. Co mohu udělat, abych tě zastavila?" zeptala jsi se a nevěděla, co očekávat.
"Zastavím se, jen když mě budeš objímat a dávat mi polibky, nic jiného."
"Objetí a polibky?"
"Ano. Slyšela jsi dobře."
Protočila jsi oči nad tím, jak kýčovitý je, protože jsi poprvé zůstala a chtěl, aby jsi přišla znovu. Ale poslouchala jsi jeho podmínky a okolnosti s tím, že jsi mu věnovala spoustu polibků a objetí.
"Kdykoliv jsi v mé náručí, zbytek světa prostě.... zmizí. Vím, může to znít klišé, a nikdy jsem nechápal, proč páry takové věci říkají. Ale když jsem s tebou, konečně jsem cítil, co mají a mohu s hrdostí souhlasit, protože tě miluji Y/N." San bral každé slovo jemně, i když dávno věděl, že nedokáže nikdy vyjádřit jeho pravou lásku k tobě.
Zjistila jsi, že se usmíváš jasněji, než slunce. Způsob, jakým k tobě mluvil, rozbušilo tvé srdce, jako po maratonu. Byl najednou tak mazlivý a laciný, tvé srdce to nedokázalo vůbec zvládnout. Možná to nebylo "tak najednou", jak sis myslela. Po debutu ATEEZ, byl San neuvěřitelně zaneprázdněn plány. Je v tréninkové místnosti a mimo ni i cestuje tak často, jako žádný podnikatel. Lhala bys, kdybys tvrdila, že to nebolí, když ho vidíš pouze skrze obrazovku. Nikdy jsi to však nevytáhla na povrch a ani s nim o tom nemluvila, protože jsi věděla, že žije svůj sen a je nejšťastnější, jak jen může. Jediné, co jsi pro Sana mohla chtít bylo, aby byl šťastný, i když to znamenalo, že ty šťastná nebudeš.
"Sane, máš opravdu hravá slova, nemyslíš? Opravdu to mé srdce rozbušilo, za co? Huh? Proč jsi mě chtěl tak potěšit a zároveň potrápit?" odpověděla jsi, zatímco jsi položila hlavu na jeho hruď.
"Udělal jsem to proto, že jsi roztomilá, když jsi šťastná. A miluji to, když se červenáš."
Tvé oči potkaly ty jeho. Mezi vámi se vynořil nepopsatelný pocit. Téměř, jako by četl tvé myšlenky a pocity, San se začal omlouvat.
"Y/N, je mi to líto. Že tady pro tebe nejsem tak často, jak si myslím, že bych měl a v poslední době jsem fakt tvrdě pracoval. Vypadá to, že jsi mou druhou prioritou, což vůbec není pravda. Jsi inspirací, která mě dostává skrze drsné dny a zasloužíš si mnohem více, než ti dávám." San se tě začal držet pevněji, jako by nechtěl, aby byl mezi vámi nějaký prostor. Vy dva jste podle jeho názoru byli příliš dlouho odloučeni.
"Sanie, moc tě miluji. Z tohoto důvodu rozumím, že to takhle bude a staneme se díky tomu silnějšími. Prosím, už nad tím nepřemýšlej."
"Y/N, jsi tak perfektní! Ugh, mé srdce kvůli tobě běží v kruzích. Děkuji, že jsi se mnou zůstala na noc."
"Pro tebe vše."
ČTEŠ
ATEEZ imagines
FanfictionUmíte si představit třeba život s k-pop idolem? Ano, je to věc která se nikdy nestane, ale právě k tomuto slouží tato kniha. Můžete si jej aspoň představit.