1. kapitola

2.7K 127 17
                                    

Už jen pět minut..... zase další nudná hodina ve škole. Celou hodinu jen koukám do blba a přemýšlím nad tím, co budu mít k večeři.
Abyste to pochopili, mamka chodí každý den do baru a vůbec se o mě nezajímá. Je jí jedno jak a kde trávím čas, jaké mám známky a jestli vůbec jím. Občas mi dá nějaké peníze se slovy ,,dělej si s tím co chceš " a odejde. A když zrovna s někým bydlí, dostávám kapesné. Někdo si takový život možná přeje, ale já ho nenávidím. Navíc tu teď sedím v lavici a snažím se poslouchat výklad učitelky, který mě ani trochu nezajímá.

...............

Konečně! Zvonek zaplnil skoro celou prázdnou školu. Všichni spolužáci se zvedli a i přes učitelčiny řeči ve smyslu ,,hodinu končí učitel, ne zvonek" odešli. Protože nový matčin přítel bydlí jen kousek od školy, cesta domů mi zabrala nanejvíš pár minut.
Po příchodu domů jsem odhodila tašku do kouta a sedla si na gauč v mizerném bytě, ve kterém jsem asi jen potřetí. Hned, ještě před čímkoliv jiným, se podívám na Instagram, přeci jenom, kdo to nedělá?. "Avengers zase zachránili svět" čtu hned první příspěvek který uvidím. ,,Ale notak! Proč zase oni? Začínám je vážně nesnášet...." Svůj mobil odhodím na zem. Podle mě jsou Avengers jen vylepšení lidé, co si myslí, že jsou bohové. Teda kromě Thora - ten vlastně je. Zase mi zkazili náladu! Jdu si lehnout, ať si všichni trhnou....

...............

Byla by to krásná klidná noc, kdyby se mamka v pět ráno nesnažila dobýt do bytu. Šla jsem jí raději otevřít. Jakmile mě uviděla začala zpívat a říkat mi, jak jsem podobná jedné ze servírek a tanečnic u tyče. Protočila jsem nad tím očima. Odtáhla jsem jí za ruku do ložnice a snažila se jí uložit ke spánku, jenže jí se očividně spát nechtělo. Skákala po posteli, načež začala vyprávět svůj životní příběh. Proč? To nevím. Podle mě v sobě měla jen trochu víc panáků. Co mi ale vyrazilo dech bylo, když řekla tuto větu: ,,Alespoň jsem vyhrála tu sázku, když jsem si tě vzala...."

.................

Vítejte na konci první kapitoly mé první knížky. Omluvte prosím moje chyby, nejsem moc zkušená co se týče psaní..... Doufám, že se vám bude moje psaní líbit. A ještě musím poděkovat clairet91 za výrobu coveru a gymnasticsellie, která podporuje a pomáhá mi v psaní. Snad se uvidíme u další kapitoly :)

Annanas001

Adopted Kde žijí příběhy. Začni objevovat