14.

422 42 48
                                    

Minden Hoseok felé intézett próbálkozásom hiábavalónak bizonyul, amit egyszerűen nem tudok és nem is akarok elfogadni. Az utolsó reményfonálba kapaszkodva küzdök továbbra is érte, értünk. Habár jelenleg teljesen esélytelennek érzem a helyzetem, nem bírok elvonatkoztatni attól a ténytől, hogy Lemon igenis kedvelt engem, avagy még belém is habarodott. Egyetlen egyszer sem hagyták el erre utaló szavak tökéletes ajkait, ám közelségemre és cselekedeteimre tett reakcióira alapozván ezt megállapíthattam. Mintha minden szekundum elteltével még nehezebb és bonyolultabb lenne a helyzetem, ilyesféle gondolatok gyakorta megrohamozzák az elmémet és feladásra szeretnének késztetni, de nem engedek nekik. Hoseok-ot soha sem adom fel, soha!

Így hát, szombat este gyanánt, ha megtehetném, a kanapéra kuporodnék az Én törékeny lakótársammal, ám a sors másképp rendeltetett. Ehelyett Jimin-nel gubbasztok itt s hallgatom a ház ablakát verő, kint nagyra hízott esőcseppek hangos kopogását.
A fentiek zokogása miatt ömlik ily' nagyon az eső, úgy vélem, hisz' nekik is fáj a tudat, hogy Hobi jelenleg JungGi házában mulat. A lány születésnapja alkalmából egy kisebb partit - lerészegedős bulit a szülei nélkül - csapnak, melyre nyilván a párja is hivatalos az édesapjával egyetemben - engem bezzeg kihagynak a jóból.

- Nem gondolod, hogy most kellene átkutatnod a hapsi szobáját? - Jimin a kisasztalra előkészített sörök egyikét a kezébe veszi.

- Be van zárva, Nagyokos - magam is követem haverom példáját.

- És? Törd be, ennyi erő még beléd is szorult - két kortyolás között felnevet.

- Mi a szart mondanék utána nekik? - felvont szemöldökkel pislogok Jimin-re. - Bocs, Én csak nekiestem az ajtónak? - felsóhajtva hátravetem a fejem. - Egyébként is, jártam már ott és semmi bizonyítékot nem találtam.

- Semmit? - Chim könyökével megtámaszkodik a kanapé támláján. - Mi van, ha Hoseok az élő bizonyíték a tetteire?

Azt hiszi erre még nem gondoltam?
Megannyiszor felmerült már bennem a lehető legrosszabb eshetőség is. Meglehet, hogy Lemon mindent kristálytisztán tud, mégsem adja fel az apját? Előfordulhat, hogy az ősétől való rettegés erősebb nála? Van rá esély, méghozzá vészesen nagy.

🍋🍋🍋Hoseok🍋🍋🍋

A lehető legőszintébben mondom, sejtelmem sincs, hogy lehetséges ez így, egy depressziós ideggörcsként, de JungGi partija miatt még borzalmasabb kedvem van, mint általában szokott lenni. Bár, ne kellett volna eljönnöm! Már pár napja próbálom kinyögni neki, hogy igenis szakítani szeretnék vele, ám valami mindig közbejön. Tudom, igazán aljas dolog lenne ma elhagyni Őt, de nem várhatok tovább ezzel. Úgy érzem megfulladok mellette, a csókjaitól és az erőszakos természetével megspékelt nyomulásaitól. Nem vagyok szerelmes belé, soha nem is voltam, az Én szívem másért dobog.

A napokban valamelyest a réginek éreztem magam, mintha elveszett énem legapróbb töredékének egyik legláthatatlanabb része mégis rejtegetne magában talán a legminimálisabbnak mondható reményfoszlányból valamennyit, amely éppen elég ahhoz, hogy néha napján a gyötrelem csontig hatoló, mindent elsöprő orkánjától megóvjon s az elmúlás keserédességgel vegyített, hideg szellőjét valami egészen másra cserélje. Mi okból köszöntött szívem virágoskertjére ismét tavasz? Magam sem tudom pontosan meghatározni, talán Taehyung jóllétének a tudata teszi, vagy a fiú húgával megejtett beszélgetéseim, de még az is meglehet, hogy az apám pálfordulása is hozzájárul ehhez, amit mellesleg nagyon furcsállok, emellett igen gyanakvó vagyok vele kapcsolatban. Szokatlanul jól bánik velem, amit teljességgel lehetetlennek hittem volna, ha ezt pár hete jósolják meg nekem; hiszen egy ilyen romlott ember, mint amilyen Ő, mégis mi a francért változna meg egyik napról a másikra? Eszemben sincs megbízni benne, mert megérzéseim szerint van oka annak, hogy nem tart folyton terrorban -  persze Yoongi-val kapcsolatos dolgok kivételek ez alól. Talán megijesztettem, amikor azt mondtam, elcsacsogom pár titkát a rendőrségen, habár ekkor azt hiszem, Én jobban meg voltam rémülve, mint Ő. Mindezek ellenére érzem, hogy közel sincs minden rendben. Sugar a vártnál sokkalta jobban hiányzik, s fogalmam sincs, meddig tudom továbbra is távol tartani magam tőle.

Lemon and Sugar🍋| SOPE FF. |Where stories live. Discover now