Pohľad Kaja:
"Crrrrrn"
Už zasa Pondelok ako ja neznášam školu.
Tak som vyliezla z mojej milovanej postele a šla som ku skrini.
"Čo si oblečiem? " spýtala som sa samej seba. Nakoniec som vybrala bledé roztrhané rifle a bielu M&M mikinu. Idem si spraviť nejaký účes z vlasom. Nakoniec som si spravila toto:Keď som si dokončila účes šla som dole do kuchyňe. Tam už bola aj mama s ocinom.
"Dobré ráno mami a tati" pozdravila som ich.
"Dobré ránko zlatko" pozdravili ma naspäť.
"Kaji pôjdeš zobudiť Barborku?" spýtala sa mama.
"Jasné idem."
Tak som šla hore do sestrinej izby. Otvorila som dvere a išla som ju zobudiť.
"Barbora vstavaaaj musime ísť do školy!!!"
"Mne sa nechceee ešte 5 minuut."
"Žiadnych 5 minut!" tak som jej zobrala perinu.
"Karolinaa vráť mi juu." kričala na mňa.
"Nie až keď vylezieš z postele." tak vyliezla a ja som jej perinu vráťila.
Išla som naspäť do kuchyňe a tam mi mamina pripravila už desiatu do školy.
"Ďakujem mami za desiatu" zobrala som si ju a dala do tašky. Napísala som ešte Naty či pôjdeme spolu do školy.
(Naty-N, Ja-K)
K- Naty pôjdeme spolu do školy?
N- Jasneee za 10 minút pred tvojim domom okj?
K- Okj čakám ťa.
Tak som sa išla obuť. Dala som si moje obľúbené Vansky.
"Mami, tati idem do školy papaa!" zakričala som snáď na cely dom.
Už čakám na Naty a zasa mešká ako vždy. Po chvíľke ju už vidim ako šprintuje k môjmu domu.
"NO KONEČNE!!" zakričím snáď na celú ulicu.
"Prepáč mama mňa zdržala." povedala.
"No ok poďme do školy nech neprídeme neskoro." hnala som ju.
"Okj poďme."
Popri tom ako sme išli do školy som si vytiahla mobil a slúchatka a pustila som si pesničky od M&M. No koho by bavilo poslúchať nudné kecy Naty.
V škole
Konečne sme prišli do školy. Skoro sme prišli neskoro lebo Naty si zmyslela ísť ešte do obchodu lebo si zabudla desiatu doma. Keď sme prišli do triedy sme si sadli na naše miesto do zadu k oknu. Po chvíľke zazvonilo na hodinu a máme Matiku. "Zabite ma niektooo" povedala som si sama pre seba. Keď prišla učiteľka do triedy tak sme sa postavili na pozdrav. Hodinu som úplne ignorovala tak som si vytiahla telefón a napísala mojej IBFF bola tiež aktívna.
(Niki-N, Ja-K)
K- Ahooj Niki
N- Ahooj tiež sa nudíš na hodine?
K- Jj však Matika poznáš ne? 😂
N- Jasneee poznám mám tiež Matiku nechcú sa mi tie nezmysli počúvať. 😂❤
K- Sme na tom rovnako noo. 😂❤
A takto sme prekecali celú hodinu Matiky. Práve zazvonilo na prestávku a za nami prišli naše dve super kamarátky Viki a Dea. Sme nerozdeliteľná štvorka. Prekecali sme celú prestávku tom aký sme mali každá víkend. Zazvonilo na ďalšiu hodinu a to na Slovinu tá není taká nudná ako Matika. Aktuálne mame hudobnú a mne cinkol mobil. Dobre že je zapnutá hudba tak to učiteľka nepočula. Keď sa pozriem čo mi prišlo tak som nemohla skoro dýchať. Na Facebook mi poslal žiadosť o priateľstvo.......Tak tady to ukončím. Viem som zlá že som to ukončila takto napínavom. A ospravedlňujem sa za pravopisné chyby. Tak zatiaľ ahoooojte. ❤💕