💕12.💕

145 9 2
                                    

Pohľad Tinusa
Keď som zistil že tatino zajtra ide pre Niki tak som bol veľmi štastný. S Macom sme išli zasa na izbu. Rozhodol som sa napísať Kaji. Chcem vedieť ako je Niki na socialných sieťach.
T- Kaji prepáč že otravujem ale ako je Niki na ig a msg?
K- Na msg ***** a na ig *****
Tak a idem Niki na písať.
Tinus- Ahoj
Nikol- Ahoj? Poznáme sa? 😕
Tinus- Ja ťa poznám. Ale aj ty mňa určite na 100%. Možno podľa mena na to podľa mňa prídeš. 😊
Nikol- Ty si Martinus Gunnarsen? 😕😱❤
Tinus- Jj 😊
Nikol- Omgg ja si práve píšem s Martinusom 😭😭❤❤
Tinus- 😅😅
Nikol- Prepáč ale som teraz megaa šťastna splnil sa mi jeden z mojich snov. 😅😭❤❤
Tinus- Chapem ťa 😉❤❤
Nikol- Dikii že mňa chapeš😊
Tinus- Čo keby sme sa niekedy stretli? 😅
Nikol- Môžme ale teraz nemôžem zajtra idem na týždeň a pol do Bratislavy. 😅😣❤
Tinus- Aha tak asi nič no. Tak nabudúce. 😣
Nikol- No....
Tinus- Ja už musím paa
Nikol- Paaa
Idem už spať aby som mal na zajtrajšok dosť energie.
Ráno
Pohľad Nikol
Práve som vstala. Dnes idem do Bratislavy. Mama mi včera hovorila že si ma jeden manažer vybrat do videoklipu. Tak som aj rada. Idem radšej urobiť zo seba človeka. Dala som si na seba obyčajné čierne legíny a tričko s logom M&M. A spravila som si vysoky cop.
"Niki poď sa naraňajkovať!!"
"Ideem" rychlo som zišla dole a ucitila som z kuchyňe vôňu lievancov.
"Do pol hodiny tu je ten manažer. Tak si choď hore pre kufor a dones si ho už do chodby." povedala mi mama keď som odchádzala hore.
"Okj."
Už čakam nejakych päť minút na toho manažera a nudim sa.
"Crnnnn, crnnnn"
"Mamiii choď otvoriť."
"Niki poď sem už je tu ten manažer."
"Ok ideeem."
"Dobrý deň." pozdravila som zo slušnosti.
"Ahooj. " pozdravil ma tiež
"Niki obuj sa aby ste stihali do obeda prísť."
"Okj mami."
Už som obutá a teraz je ta najťažšia časť rozlúčiť sa s mamou.
"Ahoooj mami budeš mi veľmi chýbať."
"Aj ty mne a veľmi."
"Tak poď Niki do auta. Viem že to je ťažke ale to zvladneš." povedal mi ten manažer. Asi si ho obľubim je veľmi milí.
Tak som ho posluchla. Naposledy som objala mamu a išla som do auta. Kufor mam už dávno v aute manažer mi ho tam už dal.
Už asi hodinu ideme a ja ako vždy počúvam pesničky Marcusa od M&M.
Pohľad Marcusa
Za takú hodinu a pol by mala prísť Niki s tatinom. Niki vôbec netuší kto je ten manažer. Tatino si na seba dal čiapku a okuliare tak ho nevie rozoznať.
S Kajou som sa už dohodol keby pôjdeme spolu von aj s Tinusom. A samozrejme pôjde aj Niki ale to je prekvapenie. A my s Tinusom sme skovaní v tatinovej izbe. Tatino povie Niki že na izbe bude ešte s dvomi tanečníčkami.
Pohľad Niki
Už sme v Bratislave a ideme akurát do hotelu.
"Niki potom budeš na izbe s dvomi tanečničkami snaď ti to nevadí."
"Dobre. A samozrejme mi to nevadí rada spoznávam nových ľudí."
"Aha dobre."
"Tak toto je tvoja izba."
"Ďakujem."
"A zachviľku za tebou prídem. Dam ti program kedy sa bude natáčať okj?"
"Dobre."
Zatiaľ som si sadla na posteľ a rozmýšlala. Že prečo práve mňa si vybral a podomne.
Zrazu niekto zaklopal.
"Ďalej" zakričala som.
"Ahoj Niki to som ja."
"Okj."
"Niki poznáš manažera Kjell-Erika Gunnarsena?"
"Jasné že poznam prečo?"
Zrazu si dal ten manažer kole klobúk a okuliare.
"Och môj bože" rozplakala som sa od šťastia.
"To ste boli celú dobu vy?"
"Áno a tykaj mi."
"A určite poznáš mojich synov však."
"Jasnee že ich poznám."
"Chalani poďte sem!!" zrazu zakričal a spoza rohu vyšli dvaja nádherny blonďaci.
"Ahoooj Niki." pozdravili ma obidvaja naraz.
"A-ahojte" stále som plakala od šťastia.
"A potom tu nie si kvôli tomu že som si ťa vybral do videoklipu ale budeš tu tyžďen a pol aby si tu bola s chalanmi a stretla sa s Kajou. A ja vás nebudem rušiť."
"Ja sa stretnem s Kajou?" spytala som sa prekvapene chalanov.
"Áno ešte dneska. A vôbec o tom nevie." odpovedal mi Mac.

Je tu nová časť. Mala byť verejna už včera ale stali sa nejaké problemi a musela som ju písať ešte raz. Snaď sa vám pači. ❤❤

Koncert mojich snovWhere stories live. Discover now