Pohľad Naty
"Anne? Môžem sa niečo spýtať?" Prišla som za ňou do kuchyne kde tiež balila nejaké drobnosti, ale riad ešte nechávala. To asi preto, že by ešte nikto neraňajkoval? Povedalo mi moje "múdre" svedomie.
"Áno môžeš."odpovedala mi milo.
"Prečo balíte všetky tie veci?" Spýtala som sa.
"Tebe to Kaja nepovedala?" Spýtala sa prekvapene. Ja som kývla hlavou na znak nesúhlasu.
"Podľa mňa buď lepšie, keď ti to povie sama. A prečo ti to vlastne nepovedala?" Spýtala sa zvedavo.
"No, ešte predtým ako odišla sme sa pohádali a už sme spolu nekomunikovali." Povedala som a sklonila hlavu, lebo mi bolo toho ľúto ako sme sa pohádali.
"Tak to mi je ľúto. Nie si hladná? Jedlá si hlavne niečo?" Spýtala sa ma a usmiala sa.
"No, po pravde hladná trocha som."povedala som.
"Spravím ti niečo, dobre?" Povedala a pustila sa do toho.
Pohľad Kaji
Zobudila som sa ako prvá. Mac ešte spal tak som opatrne vyšla z postele a išla do kúpeľne. Dala som si rýchlu sprchu, vyfénovala vlasy a spravila jemný make-up. Vlasy som si nechala rozpustené. Prišla som do izby v uteráky vybrala som si spodné prádlo a veci. Obliekla som si toto.Maca som nechala ešte spať. Sa mu nečudujem, že tak dlho spí. Balili sme snáď do dvoch rána. Ako som išla po schodoch dole, tak som počula niekoho sa rozprávať. Ako som prišla do kuchyne neverila som vlastným očiam koho tam vidím. To kedy stihla prísť?
" Čo tu pre boha robíš? A kedy si stihla prísť? A ako si vedela kde som?" Sypala som jednu otázku za druhou. Bola som velice prekvapená. Nebudem klamať ale toto som od nej nečakala.
"Tak pomalšie, prišla som pred pol hodinou približne. A čo tu robím? Prišla som sa ti ospravedlniť za to ako sme sa pohádali. Celú dobu čo sme sa nebavili som rozmýšľala ako sa ti mám ospravedlniť. A ako som vedela že si tu. Tak vďaka story ktoré dala Niki na igstory. Fakt mi prepáč tú hádku." Povedala jej dlhý monológ. Nevedela som čo povedať tak som sa k nej rozbehla a objala ju.
" To ty mne prepáč. Aj ja som bola hnusná." Povedala som a objala ju silnejšie.
"No, dobre nemusíš má hneď rozpučiť." Povedala zo smiechom. Hneď som ju pustila a Anne sa na nás pozerala s úsmevom na tvári.
"Som rada, že ste sa znova skamarátili. Poď sa Kaji aj ty najesť, máme lievance." Povedala ja som si hneď sadla ku stolu. Anne mi dala tanier a ja som začala s radosťou jesť a po pri tom sme sa rozprávali. Po asi pol hodinke prišli aj ostatný dole. Tiež boli prekvapení ako ja že tu je Naty. Všetko sme im vysvetlili a išli tiež jesť. Ja s Naty sme sa zatiaľ presunuli skoro do vyzerajúcej obývačky.
"Kaji?" Spýtala sa nervózne.
"No?"
"Prečo sú tu skoro všetky veci pobalené v krabiciach?" Spýtala sa.
"Marcus s Martinusom a rodinou sa sťahujú do Bratislavy." Povedala som s úsmevom na tvári a ona sa na mňa pozerala pohľadom robíš si zo mňa srandu?
"Naty nerobím si z teba srandu." Ako som jej povedala bola rada so mnou.
"No a ešte tu je niečo čo musíš vedieť."povedala som.
"No hovor, počúvam." Povedala a ja som sa na nej musela zasmiať.
"Takžeeee" naschvál som to predlžovala. Tiež to nemá rada.
"Karolína rozprávaj a toto nerob vieš že to nemám rada!" Zakričala na mňa ale po Slovensky takže rozumela iba Niki, ktorá sa na tom zasmiala a preložila to aj tým dvom našim blonďakom, ktorý sa tiež začali smiať.
"Taaaak, Niki sa tiež sťahuje do Bratislavy." Povedala som a zasa zakročila po slovensky.
"Si robíš piču neee?!!!" A to už Niki nevydržala a dostala záchvat smiechu a ja s ňou. Záchvat sme mali asi 5 minút a to už tu boli pri nás všetci okrem ich rodičov.
"Môže nám niekto preložiť čo zakričala po slovensky že ste tu dostali záchvat smiechu." Povedal Mac tak som mu to preložila. A ten sa tiež začal smiať aj s Tinusom. Po nejakej tej dobe sa tiež prestali smiať a už tu bola aj Emma s Ticom. Tí sa spolu mazlili.
"Deti choďte si pre pobalené veci odchádzame. A vidím tú novú tvár. Ja som Erik ty?" Prišiel Erik a ten nám oznámil a predstavil sa Naty.
"Dobrý deň ja som Naty." Podala mu ruku a povedala mu svoje meno.
" No dobre poďme si pre tie veci." Zavelila som. Naty povedala že nás tu počkám tak ja som išla s Macom hore do jeho izby. Zobrala som si teda svoj kufor a Mac si zobral svoje dva v ktorých mal všetko oblečenie a elektroniku. S Marcusom sme ešte včera poodnášali krabice do obyvačky tak izba bola celá prázdna. S Macom sme sa chytili za ruku a vychádzali spolu z jeho izby ešte sa otočil a zašepkal.
"Bude mi to tu chýbať." Šepol smutné.
Zavrel dvere a išli sme dole. Tam už všetci čakali. Mne neznámi ľudia už niesli krabice do sťahovacieho auta.
"Dobre deti rozdelíme sa do áut. Somnou pôjde Mac, Kaja a Naty a s Anne pôjde Emma, Tinus a Niki. Tak dajte si kufre do kufru a sadnite si do auta a všetci sa stretneme na letisku." Povedal Erik a my sme tak spravili. Naty si sadla dopredu a ja s Macom dozadu. Ako sme vyrazili bolo pustené rádio. V aute bola strašná sranda. Spievali sme si, robili blbosti a rozprávali sme sa.
"Ešte koľko pôjdeme?"spýtala som sa už unaveným hlasom.
"Ešte hodinu a pol. Keď chceš môžeš si pospať." Povedal Erik. Tak ako povedal tak som aj spravila. Ľahla som si Macovi na nohy a okamžite som zaspala.
*********************************
Po hodine a pol
"Zlato, vstávaj už sme tu." Hovoril tým jeho úžasným hlasom.
"Ešte 5 minút." Povedala som s úsmevom na tvári.
"Ale ja chcem ešte dnes vyjsť z auta tak vstávaj." Povedal so smiechom v hlasy. Keď som sa stále nedvíhala tak mi dal pusu na čelo a hneď som vstala.
"Tak na toto by som si zvykla." Povedala som a dala mu pusu na líce.
Vyšli sme z auta zobrali svoje kufre a všetci sme išli na letisko. Prešli sme všetkými kontrolami a čakali na svoj let. Letíme za hodinku tak sme sa zatiaľ rozprávali. O chvíľu ohlásili náš let. Ako sme vošli do lietadla tak sme si posadali na svoje miesta.Tak nová kapitola pre vás je napísaná. Dúfam že sa vám páči tešte sa na novú.☺️❤️