Keď sme sa dosmiali tak sme sa postavili zo zeme.
"Ahojteee strašne som sa na vás tešila."povedala som im nadšene a objala ich.
"Podťe dovnútra zachviľku vyrazíme" pozvala som ich do vnútra. Išli sme do obyvačky a tam som mala zapnutu telku a bolo tam Óčko a akurát tam pustili od chalanov pesničku First Kiss. Hneď som začala spievať a chalani tiež somnou. Keď sme si tam spievali ich pesničku Mac ma chytil za ruky a začal somnou tancovať. Citila som sa ako v siedmom nebi. Keď som sa pozerala do jeho nadhernych hnedých oči som sa nad nimi rozplívala. Keď sme dospievali sme s Macom stále stali oproti sebe a pozerali si navzájom do oči.
"Heeej hrdličky ideme už alebo tu budete ešte stáť?" povedal na nás Tinus a my sme sa tam začali červenať.
"Dobre poďme." povedali sme na raz s Macom a začali sme sa na tom smiať.
Už som im poukazovala snaď celú Bratislavu. Mac s Tinusom majú ešte čas tak sme si zašli na obed do Mekáču.
"Kaji ďakujeme že si nám to tady poukazovala."
"Nemáte zač to bola maličkosť."
Macovi akurát cinkol mobil tak si ho vybral z kapsy. A po chviľke sa na nás pozrel sklamanim pohľadom.
"Kaji už musíme isť tatino mi napisal aby sme už prišli že zachviľku nám začina skuška. Tak zajtra sa vidime na koncerte papa." dopovedal Mac a tak sme sa tam rozlúčili. Oni sa išli do hotelu a ja domov.
Pohľad Marcusa
Keď sme sa rozlúčili tak sme s Tinusom išli na hotel. Zrazu som si spomenul že Kaja ma zajtra narodeniny.
"Tinusi čakaj." povedal som zrazu Tinusovi.
"Prečo čo sa deje?" spytal sa prekvapene Tinus.
"Kaja ma zajtra narodeniny a ja pre ňu nič nemám." povedal som smutne.
"Tak jej poďme niečo rýchlo kúpiť." povedal v pohode.
"Okj ale čo také?" zamyslel som sa.
"Kup jej nahrdelnik alebo niečo z pandori." navrhol Tinus a vtedy som dostal užasný nápad.
"Tinus ideme do Pandori!" rozkazal som a išli sme.
V Pandore som nakoniec vybral toto.Strašne moc sa mi to zapáčilo a Tinus mi s výberom pomahal. Tinus sa rozhodol že da Kaji niečo z našeho merchu.
Už sme na hoteli a prišli sme na čas ako tatino nakazal. Teraz čakáme na recepcii na tatina a budigardov(nwm či to mam dobré napisane😂).
Teraz sme prišli na skúšku do haly kde budeme mať koncert. Skúšame si aj s tanečnicami choreografiu na rôzne naše pesničky.
"Dobre dievčata môžte už isť naspäť na hotel." rozkazal som naším tanečničkam.
"Chalani a teraz si poďte precvičiť pesničky ktoré budete spievať." rozkazal nám tatino a mi sme začali pesničkou Dance with you.
Už máme konečne po skúške sme strašne unavený. Prišli sme na našu izbu a hneď sme padli únavou do postele a hneď sme zaspali.Dnes je kratšia časť snaď vám to nevadi. Dnes som nejaká unavená zajtra bude o mnoho dlhšia časť to vám sľubujem. Tak ahooojte. ❤❤