💕7.💕

215 10 0
                                    

Pohľad Kaji
"Dnes je koncert M&M omgggg!" povedala som si sama pre seba. Čudujete sa prečo mi nezvonil budik? No predsa lebo mame v škole prazdniny dva mesiace konečnee. Tak teraz späť do reality. Pozrem sa na telefón koľko je hodin.  Je 7:34 som si ale privstala. Idem do kuchyňe a idem si dať niečo na raňajky. Nakoniec som si spravila lievance. A zistila som že som ich spravila veľa tak som ich nechala na stole aby si zobrali aj ostatný. Zobrala som si lievance zo sebou do izby a išla som napísať Niki.
K- Ahoooj Nikii ❤
N- Ahoooj Kajuš ❤ tešiš sa na dnes?
Jj Niki som povedala všetko. Konkretne my si hovorime všetko.
K- Jasné že sa tešiiim kto by sa netešil a včera som bola s nimi aj vonku som im ukazovala Blavu a boli sme aj v Mekáči. 😭😍😍❤❤
N- Ach ty sa maaaš snaď sa to splní niekdy aj mňe. 😭😭❤❤❤
K- Na sto percent sa ti to splní musiš veriť😊❤❤😍
A takto sme si písali ešte hodinu. Keď už Niki musela ísť tak ja som išla do kuchyňe odniesť tanier a hneď som umyla riad. Akurát idem do izby a rozmyšlam čo si oblečiem na koncert. A vybrala som si M&M crop top mikinu a k tomu kraťase. A spravila som si drdol a na bokoch som si vybrala pramienky. Koncert začína o piatej ale keď mam V.I.P. lístok tak tam musim byť už o štvrtej. A rozmyšlam čo idem robiť. Rozhodla som sa že pôjdem dole do obyvačky a zapnem si Óčko. Len tak si sedim na gauči a počúvam televízor a pozerám si Ig. Zrazu započujem známy hlas z telky. Pozrem sa na obrazovku televízora a tam dávaju naživo rozhovor s Marcusom a Martinusom. Rozhovor trval takých 10-15 minút nevnímala som čas tak neviem. Dávali im stále a tie isté otazky ako dávaju vždy každej slavnej celebrite.Už je cca dvanásť hodin a mama už navarila obed tak som si išla nabrať. Na obed sme mali špagety s nejakou omáčkov. Keď som do obedovala išla som do izby si pomaly pobaliť veci na koncert. Zobrala som si môj obľúbeny M&M vak. Zbalila som si slúchatka, peňaženku, kľúčky, pre istotu mikinu a na 100% môj listok na koncert. Keď som to mala už zbalene bolo už 12:52. Tak som sa rozhodla zavolať Naty.
"Čauuu Naty" pozdravila som ju šťastne. No povecte kto by nebol šťastný že ide na koncert svojho idola.
"Ahoooj Kaji tešíš sa na koncert?"
"Jasneee že ano." odpovedala som jej tak nahlas že jej musel spadnuť telefón z rúk.
"A vieš s kym som bola vonku včera?"
"Nie nič si mi nehovorila." aj s Naty si hovoríme všetko ale na toto som zabudla no som ale kamarátka.
"Skus tri krát hadať." toto neznáša keď musí niečo hadať.
"Aleee dobre vieš že to neznášam." sťažovala si.
"No tak hadaj."
"Ach jooo zabijem ťa. No tak s Niki?"
Skusila si uhadnuť.
"Ne, ne zle.  Ešte máš dva pokusi."
"Ja sa vzdávam no s kym?" vzdala sa
"Noooo..... Ne nevzdavaš sa hadaj ďalej." ja viem som strašne dobrá kamarátka.
"Ja nevieeeem poveeedz." sťažovala sa a otravovala nech jej to poviem.
"No ok začinaju na M." dala som jej nápovedu.
"Na M? Kto to môže byť?" rozmyšlala.
"Áno na M."
"Ja nevieeem Kaja povec mi to plss." prosila ma.
"No okj tak bola som vonku s Marcusom a Martinusom." povedala som jej natešene.
"Si robiš zo mňa srandu ne?" spytala sa ma prekvapeno.
"Nerobim. A pre mňa prišli domov sme boli chviľku u mňa a potom som im išla poukazovať Bratislavu a nakoniec sme išli do Mekaču." povedala som jej včerajší príbeh.
"Som rada že sa ti plní tvoj sen." potom sme sa rozprávali asi ešte hodinku. Keď sme dotelefonovali bolo 14:12. Tak som si zobrala vak už dole aby som si preň nemusela chodiť potom. Išla do obyvačky sadla si na gauč a pustila telku a bola na messengeri a pisala si s Niki a pozerala ig.

Dnes už posledna kapitola. A rozhodla som sa že kapitoli budem dávať každy deň buď jednu alebo dve časti. Tak ahoooj. ❤❤

Koncert mojich snovМесто, где живут истории. Откройте их для себя