Pohľad Kaji
S Macom sme boli v obajtí asi päť až desať minút. Bola to nádherna chviľka. Milujem ho najviac a nikoho nebudem viacej milovať.
"Kaji ideme za tvojimi rodičmi teda?" Spýtal sa ma Mac.
"Poďme. Aaaa ideme iba my dvaja alebo aj Tinus s Niki?"spytala som sa ho.
"Chodťe iba vy dvaja. My s Niki sa pôjdeme naraňajkovať."povedal Tinus.
"Tak my ideme. Ahojteee." Pozdravila som ich a išli sme teda ku mňe. Po ceste sme sa bavili o všetkom možno a aj nemožnom. Už sme prišli pred môj dom. Prišli sme ku dveram a ja som ich otvorila a vošla dnu. Vyzula tenisky a prišla do kuchyňe kde bola sestra. Keď prišiel za mnou Marcus sestra si nemohla odpustit svoju sprostu poznamku.
"Zas si priviedla k nám teploša? Prosim otvorte okno aby tu nebolo dusno(bolí to keď musím pisať take hnusne veci na M&M)."
"Preboha musiš byť taká hnusná vždy keď prídu? Však ti nič nespravili! Okamžite sa mu ospravedlň!" Hneď som po nej vyštartovala. Nechápem ju prečo je na nich taka hnusná. Šak keď ich nemá rada nech si ich nevšíma. Ale ona ich musí vždy nejak uraziť.
"Prepáč teda." Povedala našťastie normálne.
"A kde je prosim ťa mama s otcom?"spytala som sa jej.
"Vonku na terase." Odpovedala mi.
"Poď Marcus ideme za nimi." Chytila som ho za ruku a išli sme na terasu.
"Ahoj mami, ahoj tati." Pozdravila som rodičov a išla som ich objať.
"Ahoj Lilien a Filipe." Pozdravil Marcus mojich rodičov.
"Ahoj Marcusi čo ty tady?" Spytal sa ho otec.
"Prišiel som s Kajou za vami aby som sa vás niečo spytať."povedal nervózne.
"Tak sa pytaj Marcusi."povedala mama.
"No zajtra ideme do Nórska do Osla lebo tam máme koncert. No že či by sme mohli Kaju snami zobrať a pôjdeme ešte do Troforsu si pobaliť všetky veci a budeme sa sťahovať sem do Bratislavy."povedal Marcus všetko mojim rodičom.
"Však možem isť mami,tati." Spravila som na nich roztomilý kukuč(sorry iné slovo ma nenapadlo😂).
"No keď to je ten Marcus Gunnarsen môžeš."povedal otec a ja som ho išla hneď objať.
"Ďakujeeeem. Idem sa pobaliť."povedala som a hneď som šprintovala do svojej izby. Vybrala kufor a začala baliť. Zbalila som si tam nejake teplaky,leginy iba jedny rifle. Potom nejáke trička,svetre. A aby som nezabudla nejaky M&M a jednoznačne aj spodne pradlo. Ako som sa balila som si ani neuvedomila že sa celú dobu na mňa pozeral.
"Ako vidím tak sa tam strašne tešíš." Popritom ako to rozprával prišiel ku mne kde som sedela pri kufri. Ja som sa postavila a chytila ho okolo krku (snaď viete ako to myslim) a odpovedala som mu.
"Ani nevieš ako moc." A dala som mu pusu. Bozkavali sme sa nejaku tu dobu.Nová kapitolaaa. Snaď sa vám páči. Dúfam že nevadí že táto kapitola je iba o Kaji a Marcusovi.😅❤🇳🇴