Pohľad Niki
Celý let bol úplne v pohode. Ničoho som sa nebála ale o Kaji sa to nedá povedať. Ona bola celú dobu nervózna a bála sa. Ale Mac sa ju vždy snažil ukľudniť aj sa mu to darilo. Teraz sme akurát na letisku. A Mac s Tinusom tu mali "nečakanú" navštevu. Aby som objasnila situaciu akurát sa tu fotia s fanynkami. Netušim ako zistili že dnes priletia ale čo už. Hneď ako sme ich zbadali museli sme sa ja a Kaja od Maca s Tinusom odtiahnuť aby nezistili že niekoho majú. Ano mate pravdu ešte to ich fans nevedia.
"Dúfam že im to nebude trvať dlho sa s nimi odfotiť." Sťažovala sa vedľa mňa Kaja. No fotia sa viac ako desať minut. Je ich tu vážne moc.
"V to a ja dufam." Odpovedala som jej.
"Eriku?" Spytala som sa ho.
"No Niki? Čo potrebuješ?" Spytal sa ma.
"Neviete ako dlho sa budu ešte fotiť?"
"To fakt netušim ale už by sme mali isť. Nezašla by si pre nich? A pred fanynkami si ako že ich nova tanečnička okj?" Povedal mi Erik a ja som pre nich išla. Bolo to fakt naročne sa cez tie fanynky pretlačiť ale zvladla som to.
"Macu, Tinusi váš otec vám odkazuje že musíme už isť tak podťe." Odkazala som im a tak sme išli. Fanynky sa našťastie nepytali kto som tak to bolo v pohode.
"No konečne ale vám to trvalo." Povedala im Kaja a oni sa iba nad tym zasmiali.
Zobrali sme si kufre a išli k autu. Naše kufre sme si dali do kufru auta a nastupili si. Auto bolo velike tak sme mohli sediet všetci štyria spolu. V aute sme sa mohli konečne s Tinusom pobozkať lebo tam nas fans nevideli a to isté spravila aj Kaja s Macom.
"Ináč kedy oznamite že ste s nami?" Spytala sa Kaja. Ona my snaď čita myšlienky.
"Noo.... mám napad!!" Skríkol Mac.
"Tinusi poviem ti to potom keď nebudu pri nás tieto zvedavky." Povedal Mac Tinusovi.
"Ja ti dám taku zvedavku Marcusi Gunnarsene. Za toto nedostaneš dnes pusu." Povedala urazene Kaja.
"Ale noo zlatkoo neuražaj sa." Povedal roztomilo Mac.
"Niki?"oslovil ma Tinus.
"Ano Tini?"
"Chceš počuť tajomstvo?" Spytal sa ma.
"No hovor."
"Milujem ťa." Povedal a dlho ma pobozkal. Ja som mu to s radosťou spolupracovala.
"Ja teba tiež a neskutočne moc." Odpovedala som mu. Neskutočne ho milujem.
"Deti vystupujeme. Sme už pred hotelom. A popredu vám oznamujem je tu veľa fans tak viete čo robiť."
Mac s Tinusom si dali kapucňe a okuliare a ja s Kajou iba kapucňe a Erik kapucňu s okuliarmi.
A jasná vec držali sme sa od Maca a Tinusa ďalej. Vyšli sme rýchlo z auta zobrali kufre a išli do hotela našťastie si nás nevšimli. Ich otec išiel vybaviť izby a my sme zatiaľ čakali. Izby su tak isto ako aj na Slovensku ja, Kaja, Tinus a Mac na jednej izbe a Erik sám. Už sme na izbe nejakú tu dobu a rozpravame sa o zajtrajšku. Zajtra maju Mac s Tinusom ten koncert. Strašne sa naň tešim. Šak budem prvý krat na ich koncerte kto by sa netešil.
"Dievčata nachviľku vás opustime ideme sa ešte s otcom porozprávať o zajtrajšku. Keď budete unavené kľudne chodťe spať my sa vratime." Povedal Mac.
"Dobre ale daj mi najprv pusu a potom možeš isť." Povedala Kaja a tak aj učinil a to isté aj Tinus mňe.
"Ideme spať?" Spytala sa ma Kaja.
"Môžme som unavena z toho letu a z toho všetkého." Povedala som a hneď na to som si zívla.
"Dobre tak dobru noc." Popriala mi dobru noc.
"Aj tebe dobrú noc." Povedala som jej naspäť a išla nasledne spať.Tak nová kapitola. Snaď sa vám páči a dufam že sa vám pačila aj minula kapitola. Budem sa snažiť vydať novu kapitolu čo najskôr.😊❤ a dnes je to presne mesiac čo bol koncert M&M v Slavkove kde som bola. A pravdupovediac strašne mi to chýba. Dúfam že prídu v roku 2020 na Sk😔😊❤❤❤