"Crrrrrn" už zasa mi zvoní budík jak ja ho neznášam. Tak vyleziem z postele a idem do kúpeľne sa osprchovať. Keď som osprchovaná vyfénujem si vlasy a idem do izby ku skrini. Stojím pred skriňou dobrých 5 minut a stále neviem. Nakoniec som si vybrala bordovú sukňu a biele tielko.
"A čo teraz z vlasmi?" spýtala som sa samej seba. A vzniklo z toho toto:A napísala som Naty
K- Dnes spolu do školy?
N- Jasnee už som skoro hotová.
K- Supeeer za 15 min pred mojim domom. Musiiim ti niečo dôležite povedať!! 😍❤
N- Ok tak zatiaaľ paa
Okj tak to aby som si pohla. Beriem tašku a utekám dole do kuchyne kde už mám nachystané raňajky. Na stoly odkaz od mami a tatina.
Baruš a Karoli museli sme ísť skorej do práce raňajky máte na stole. Tak papaa
Super idem aspoň zobudiť Barboru nech príde aspoň na čas do školy.
Vošla som do segrinej izby a spala ako vždy.
"Vstaaaaavaj, dole máš lievance na raňajky!!!" zakričala som na ňu.
"Lievanceee mňaaaaaam!!!" zakričala a hneď utekala do kuchyňe. Hneď som išla za ňou zjedla som raňajky, obliekla som si čiernu koženku obula biele Yeezy a išla do školy. Pred domom ma čakala už Naty to som nečakala že to stihne.
"Gratulujeeeem ty si prvý krát prišla na čas dostávaš zlatého Oscara."
"Diki no snažila som sa dojsť na čas. A čo mi to chceš povedať?" spýtala sa a ja som začala rozprávať.
"No takže ako si dobre pamätáš včera mi Mac písal ešte v škole že budú mať koncert na Slovensku. A včera mi aj písal za tie V.I.P. lístok že by mi kľudne poslal. Potom keď som bola doma tak som s nim aj volala a pýtala som sa ho kedy bude ten koncert. Neuveríš tomu oni budú mať koncert na moje narodeniny!! Chápeš to??" povedala som jej môj dlhý monológ.
"To vážne??!" čudovala sa Naty. Ako to dopovedala sme boli už pri škole.
"Áno vážne na moje narodeniny. A poďme do triedy. Máme prvú hodinu s triednou a nechcem zostať po škole kvôli tomu že som meškala na hodinu." dopovedala som a išli sme teda do triedy na naše miesto k oknu.
Hneď po chvíľke zazvonilo na hodinu a prišla naša triedna na hodinu. Celú hodinu som ju ignorovala a čmárala som si do zošita. Keď už hodina s triednou skončila a zazvonilo na prestávku prišla za nami Viki a Dea a vypytovali sa ma. Tak som im všetko o včerajšku povedala a dostala sa mi takáto odpoveď.
"TO VÁŽNE??!!" vykríkli a všetci sa na nás pozerali. A potom našťastie zazvonilo na ďalšiu hodinu.
Pohľad Naty
Akurát zazvonilo na druhú hodinu a Kaju to zachranilo od všetkych otázok. Som rada že sa jej plní pomaly sen o ktorom tam dlho sníva. Práve mame Matiku a strašne sa nudim. Rozhodnem sa napisať Kaji ale na papier.
N- Môžem isť dnes k vám?
K- Jasneee prečo nie aspoň sa nebudem doma nudiť.
N- Tak to je super a volali by sme si aj s Macom?
K- Skusim sa ho spytať počkaj idem mu napísať.
N- Okj čakám.
Pohľad Kaji
Idem akurát písať Macovi cez hodinu Matiky. Naty sa ma pýtala či by sme s nim u nás volali tak sa idem spýtať.
K- Ahoj Macu snaď nevyrušujem chcem sa ťa niečo spýtať.
M- Nie nevyrušuješ akurát mám Matiku a nebaví ma počúvať tie učiteľove nezmysli. A čo sa ma chceš spýtať Bae? ❤
K- Aj ja mám teraz Matiku. 😂 No kamarátka sa ma teraz pýtala či by sme spolu dnes poobede volali, lebo ide dnes k nám a nebooj není Mmerka. 😅❤
M- Jasnee môžme spolu poobede volať rád spoznám tvoju kamarátku kľudne zavolám aj Tinusa.
K- Ok zavolaj aj Tinusa kľudne, tak ja idem paaa poobede voláme 😉💕
Super toto mám vybavené napíšem to teraz Naty na papier.
K- Bude s nami volať poobede a zavolá aj Tinusa
N- Supeer teším sa už na poobedie.
Potom sme si už nepísali, lebo zazvonilo na prestávku a rozprávali sa s ostatnými.Tak tady by som to už ukončila snaď sa vam tato časť páčila. Zasa som sa už mooc rozpísala tak u ďalšej časti a ahooooje a napíste názoor.