Pohľad Kaji
Teraz sme si všetci sľubili že sa bude spolu stále baviť a budeme navždy spolu kamarati. A aj pred chviľkou Niki oznámila že sa bude sťahovať sem do Blavy. Tak to znamená že budem mať pri sebe svojé lásky.
"Ja idem spať. Neviem ako vy." Povedal Marcus.
"Ja idem tiež. Len sa v kupeľke prezlečiem." Odpovedala som mu a on sa na mňa iba roztomilo usmial.
V kupeľke som sa prezliekla a vykonala svoju večernu hygienu. Ako som sa vracala za nimi k posteliam tak tam bolo podozrivé ticho. Pomaly som sa začala báť lebo tam bola absolitná tma. Zrazu na mňa zo zadu niekto skočil. Ja som zvrieskla snaď na celý hotel. Prísaham tomu. Keď zistim kto to na mňa skočil nebudem mať peknú smrť.
"Preboha kto to bol?" Spýtala som sa. Ktomu sa ešte zrýchlene dýchala z toho ako ma niekto vystrašil.
"Ja som to nebol. To napadlo tych dvoch čo sa tu smejú ako postihlí."povedal Marcus. A ja som tu verila lebo sa fakt smiali ako postihlí.(XD)
"Si ma neprajte vy dvaja!" Zakričala som na nich. A oni sa rozosmialy ešte viacej.
"Poďme spať." Povedal Marcus. Ja som išla za nim. Ľahla som si a on si dal svoju ruku na môj pás a zaspali sme v objatí.
Pohľad Marcusa
Ráno som zobudil ako prvý tak som sa išiel prezliecť a spraviť si rannú hygienu. Keď som vyšiel z kupeľky tak ešte všetci spali. Rozhodol som sa ísť dole na raňajky. Ako som vchádzal už aj s raňajkami do jedálňe som zbadal otca ako tam sedi a vychutnáva si raňajky.
"Dobre ráno tati."
"Dobré rano Marcusi." Odzdravil ma naspäť.
"Macu? Potrebujem ti niečo povedať a treba to povedať aj Tinusovi. Zajtra odlietame do Nórska na koncert."
"Čo prosim?" Pozrel som sa na neho prekvapene.
"A môžete zobrať aj Niki s Kajou. A dom je už kúpený a môžme sa zastaviť aj v Trofors pre oblečenie a tak ostatne zoberu sťahovaci." Povedal otec a ja som naňho pozeral s otvorenou pusou(nevedela som vymyslieť nič iné XD). Dojedol som a išiel naspäť na izbu. Ako som pomaly otváral dvere počul som smiech tak som usúdil že su všetci hore a nespia.
"Dobré ráno vy spachtoši(🤣🤣)."
"My a spachtoši? Diki za prezývky." Povedala Niki.
"Ahoooj zlatkoo" hodila sa na mňa Kaja a pobozkala ma.
"Tinusi mam ti od tatina odkázať že zajtra letíme do Nórska na koncert." Povedal som Tinusovi odkaz od tatina.
"Čo?? A Niki s Kajou tu necháme samé?" Strachoval sa Tinus. Rád všetko naťahujem.
"Braško vieš že rád všetko naťahujem. Niki s Kajou pôjdu s nami. A zastavime sa aj v Trofors tam si zbalíme oblečenie a ostatné veci. Lebo tatino už kúpil tady v Bratislave dom."
"To faaakt?" Spýtala sa Kaja prekvapeme.
"Áno a pôjdem si ťa osobne vypýtať od rodičov." Dopovedal som a dal jej pusu do vlasov a obímal.Nová kapitola snaď sa páči❤