💕17.💕

149 11 0
                                    

Pohľad Martinusa
Pred chviľkou som dovolal s Macom aby pre nás prišli ku Cinemaxu. Šak sme tu prvý krát tak to tady nepoznáme.
"Tam sú!" zakričí Niki.
"Ok nehuč tak."poviem jej.
"No sme tu. Čo budeme robiť?"
"Poďme nakupovať!" skríkla Niki.
"Okj poďme."schvalila jej navrh Kaja.
Tak sme ešte hodinu a pol možno viac prechadzali po obchodnom centre. Dievčata si pokupovali toho dosť. Aj my s Macom sme si niečo kupili ale nie moc.
"Ideme už domov? Bolia ma nohy." posťažovala si Kaja.
"Okj zavolam taxik." povedal Mac.
Vydali sme sa zatiaľ k východu kde nás čakal už taxik. Nastupili sme a povedali sme pánovi za volantom adresu kam chceme isť.
Už sme u Kaji doma. Dalo by sa povedať že sme tu ubytovaný ale jej rodičom to nevadi. Išli sme hore do Kajinej izby a všetci sme spadli na jej posteľ od vyčerpania.
"Koľko je hodin?" spytal som sa.
"Počkaaaj...... 21:48." odpovedala mi Niki.
"Poďme spať. Som unavená."povedala
Kaja.
"Suhlasím."odpovedali sme všetci naraz.
Tak sme sa všetci osprchovali a išli spať.
Ráno
Pohľad Kaji
Zobudila som sa ako prvá ostatný ešte spali. Tak som sa prezliekla a išla som dole do kuchyňe. Keď som bola už v kuchyňi tak tam bola moja "milovana" sestra.
"Do kedy tu budú ešte tí teplí bratia? Je mi tu z nich teplo. " spytala  sa ma a tymto ma vynervovala až moc.
"Budu tu do vtedy keď neodidu a je to na nich!! Madam oni nie su teplý jediný kto tu je teplý si ty!! A už ich neuražaj inak nedopadneš dobre! Za to že ich nemáš rada nemusiš to dávať tak najavo!!" zakričala som na ňu. Asi som všetkych zobudila ale to mi je momentalne jedno. Nemala ma vyprovokovať.
"Kto to tady tak kričí?" spytal sa niekto za mnou. Tak som sa otočila aby som vedela kto to je. Bol to rozospatý Marcus.
"Prepáč to som ja kričala. Sorry že som ťa zobudila nechcela som." ospravedlňovala som sa.
"To nič. Určite si mala nejaký dôvod." odpovedal mi.
"Ostatných som nezobudila?"
"Ne nezobudila spia ako zabitý."
"Tak to je dobré."
"Poďme si dať niečo na raňajky."
Išli sme teda k ladničke. Ja som si vybrala jogurt a Mac si dal guličky s mliekom. Sadli sme si k stolu jedli sme a zaroveň sa rozpravali.
"Dobré ráno." začula som Tinusa s Niki od schodov. Ruka v ruke prišli do kuchyňe a spravili si raňajky. Obidvaja si spravili omeletu.
"Čo budeme dnes robiť?" spytala sa Niki popri tom ako jedla.
"Čo tak filmoví maratón?"spytal sa Mac.
"Môže byť."odpovedala som mu.
"Suhlasim tiež."povedal Tinus.
"Okj tak dnes filmovi maratón." povedala Niki.
"Čím začneme?" spytala som sa.
"Sammen om drømmen!!" vykrikla Niki.
"Na 100% suhlasim." odsuhlasila som nadšene.
"No okj."odpovedali jednohlasne Mac s Tinusom.
Keď Tinus s Niki dojedli tak sme išli do mojej izby. Zobrala som notebook a našla som tam čo sme chceli pozerať.
Všetci sme si lahli na moju posteľ a notebook som dala do stredu a pozerali sme.

Dufám že sa vám nová kapitola pačila. Tešte sa na novú. Budem sa ju snažiť napísať čo najskôr. ❤❤🇳🇴

Koncert mojich snovWhere stories live. Discover now