Tak dopozerali sme už asi už piaty film. Aktuálny čas je 16:32 a my si ideme akurát pustiť Titanic. Tento film vybral Mac. Film je už v polke a ja už plačem som strašna citlivka. To nehovorím aky vodopád som mala pri
Sammen om drømmen. Titanic už skončil a rozhodli sme sa že si na večeru objednáme pizzu. Tinus to išiel objednať a my sa zatiaľ rozprávame v izbe. Ako sme sa tak rozprávali tak mi prišla správa na messenger. Bola od Naty.
Naty- Kedy pôjdeme už von? Od toho koncertu čo si bola na M&M si sa mi ani neozvala! To ma ignoruješ? Alebo sa niečo stalo? Ako to mam chapať?
Kaja- Prepáč že som sa ti vôbec neozvala. Veľmi ma to mrzí. Keď chceš môžme isť zajtra von. A zoberiem ešte niekoho zo sebou ak ti to nebude vadiť.
Naty- V pohode mňe to vadiť nebude ak niekoho zoberieš. Hlavne že budeme konečne spolu vonku po dlhej dobe.
Kaja- Okj som rada že ti to nevadi. Tak zajtra sa vidime paa.
Ufff. Skoro som zabudla na Naty že sme ani vonku neboli. Šak zajtra jej to vynahradim.
"Už mám na zajtra vymysleni program."povedala som len tak od veci.
"Aký?"spytala sa Niki.
"Pôjdeme s Naty von. Od toho koncertu som nebola s ňou vonku a ani jej nepísala. Musim jej to vynahradiť. Napisala som jej že zoberiem niekoho zo sebou ale nevie koho." odpovedala som im.
"Ok v pohode."povedala Niki.
"Čo budeme robiť teraz?" spýtal sa Tinus ktorého sme sa zlakli lebo sme si ho ani nevšimli že prišiel do izby.
"Neviem ja som už vymyslela čo budeme robiť zajtra. Tak vymyšlajte vy?" odpovedala som mu.
"Nejdeme si ku vám na zahradu zakopať?"spytal sa Mac.
"Môžme idem pre loptu hore na povalu." odpovedala som mu. Všetci išli zatiaľ dole sa prezuť a čakať von. Ja som išla hore na povalu zobrala rýchlo loptu a išla preč. Pytate sa preči? Lebo tam su samé pavuky a ostatný hmyz. A na pavúky mam fóbiu tak preto. Vydala som sa teda dole do chodby obula som sa a obliekla nejaku bundu a išla za ostatnými na zahradu. Po 20 minutách kopania si s loptou prišla pizza tak sme ju zaplatili a zjedli. Potom sme si išli aspoň ešte hodinku kopať. Potom sme usudili že je veľa hodin tak sme sa išli postupne všetci osprchovať a spať.
Pohľad Naty
Akurát som sa zobudila a je osem hodín ráno. Vždy spávam dlhšie ale dnes asi nie. Nechcem sa mi vyliezť z postele ale musím. Idem totiž to konečne po skoro dvoch tyždňoch von z Kajou. Ma ešte s niekym prísť ale vôbec neviem s kým. Dobre dosť okecavania. Idem do kupeľne tam si oplachnem aspoň tvár studenou vodou aby som sa prebrala.
Potom idem do skriňe vybriem si čierne kraťase s vysokim pásom a biele tričko. Spravila som si vysoký cop. Trošku namalovala. Moc sa nemalujem iba občas. Idem teda do kuchyňe aby som si spravila raňajky. Spravila som si dva tousty. Zobrala som si to do obyvačky a zjedla. Keď som sa pozrela bolo už desať hodin. Tam aspoň napíšem Kaji kedy pôjdeme von.
Naty- O koľkej pôjdeme von?
Kaja- Za päť minut sme pred dvojim domom tak sa už obuvaj.
Cooooo? To kedy stihli?? Tak som rýchlo utekala do chodby. Obula som si čierne Vansky a dala si čiernu koženku. Ako som vyšla z domu v diaľke som videla štyri osoby. Skorej dva páriky. Ako sa približovali som ich spoznala. Bola to Kaja s Marcusom???? To prečo mi nepovedala?? A druhy pár bola Niki?? To kedy stihla prísť sem na západ a s Tinusom?? Nemali byť tý dvaja už v Nórsku? Tak toto bolo teda prekvapenie.
"Čau Natyy. "rozutekala sa za mnou Kaja.
"Ahoooj Kaji. Kedy si mi to všetko chcela povedať? Napríklad že chodiš s Marcusom. Alebo že Niki prišla sem na západ. No kedy??" spytala som sa jej to trochu nahnevanim hlasom ani neviem prečo.Áno nudim sa keď vydávam novú časť takto večer snaď sa vám pači. 😊💖🇳🇴