💕29.💕

88 4 0
                                    

Pohľad Martinus
Už sa nejakú tú dobu s Macom rozprávame so Sarah. Je to velice milé dievča. Ako sa tak s ňou rozprávame sledujem Niki ako sa rozpráva s tým Lucasom a Kajou.
"Chalani a dievčatá poďte sa už pobaliť, zachvíľku ideme už do Trofors, nakoniec ideme už dnes." Zakričal na nás otec.
"Tak Sarah dobre sa s tebou rozprávalo ale už musíme tak ahoj." Pozdravil ju Mac a potom ja. Objali sme sa a išli sme aj s dievčatami do izby. Ja som šiel za Niki a Mac za Kajou.
"No ako sa rozprávalo so Sarah?" Spýtala sa Niki.
"Ale dobre je to milé dievča a tebe ako sa rozprávalo s Lucasom?" Spýtal som sa ja jej.
"Dúfam že nežiarliš, a celkom dobre je to fajn kamarát." Povedala a ja som ju objal.
" Poďme teda baliť nech to stihneme." Povedal som jej dal jej pusu a išli sme sa baliť. Po pol hodine sme mali všetko zbalené a išli sme čakať na recepciu ostatných. Keď už sme boli na recepcii všetci tak sme šli do auta. Dali sme do auta kufre a šli sme si sadnúť.
Pohľad Niki
Už ideme tak pol hodinu a ja začínam byť unavená. Vytiahla som si slúchadka a pustila si náhodne prehrávanie pesničiek. Ľahla som si na Martinusové rameno, zatvorila oči a zaspala.
Po nejakej dobe
"Niki zobuď sa už sme tu." Niekto somnou triasol a rozprával na mňa.
"Noooo, Niki nechám ťa tu." Pomaly som otvárala moje unavené oči. Nadomnou som zbadala moju lásku. Tak som vyšla z auta a dala mu pusu. Erik zamkol auto a všetci piati sme išli k nim domov.
Ako sme vošli do vnútra tak bola cítiť nádherná vôňa z kuchyne.
Prišli sme do kuchyne kde sme už zbadali Anne aj s malou Emmou ako varia.
"Dobrý deň." Pozdravila som Anne. Pozrela sa na nás a utekala za svojími synmi a manželom. Pozdravila sa s nimi a potom prišla aj za mnou a Kajou.
"Môžte mi týkať." Povedala mne a Kaji. Po chvíli prišla aj Emma tiež sa najprv sa privítala s bratmi a otcom. Prišla za mnou a Kajou a spýtala sa.
"Kto ste?" A pozrela sa na nás s jej krásnymi očkami.
"Tak ja som Niki a toto je moja kamarátka Kaja." Povedala som a ukázala na každú z nás.
"Už teraz vás mám rada." Povedala a obidve objala.
Keď nás pustila tak som išla za Tinusom a objala ho zo zadu.
"Už si sa zoznámila s Emmou?" Spýtal sa ma a objal ma a tak sme aj zostali.
"Áno, je strašne roztomilá. A kde je Tico?" Spýtala som sa a pozrela som sa naňho.
"Myslím že na dvore, poďme sa tam pozrieť." Povedal a chytil ma za ruku a šli sme na dvor, kde pobehoval spokojný Tico.
"Môžem ho ísť pohladkať?" Poprosila som Tiniho.
"Jasné že môžeš." Povedal a usmial sa na mňa tým jeho úžasným úsmevom. Jak ja ho hrozné milujem.
Tak som pustila Tinusa a išla som za Ticom. Ten keď si ma všimol tak sa ku mne hneď rozutekal. Keď bol pri mne tak som ho stále hladkala za ušami a podobne. Strašne je roztomilý.
"No poď, mama kričala aby som sa šiel  pobaliť. A potrebujem pomôcť." Povedal Tinus. Tak som dala Ticovi pusu na hlavu a išla som s Tinusom do jeho izby. Ako som mu pomáhala tak som dala na igstory random ft a napísala tam V Nórsku s mojimi láskami 🥰. Napísala som to tam a ďalej pomáhala Tinusovi baliť.
Pohľad Naty
Už je to skoro týždeň čo sme sa s Kajou pohádali. Stále som rozmýšľala či jej mám napísať alebo nie. Rozmýšľala som ako by som to napravila ale nič ma nenapadlo. Tak som si zobrala mobil a išla som pozrieť čo je nové na Instagrame. Ako som tak pozorovala čo tam je nové tak som zbadala niečo čo som nečakala. Síce nie som fanúšik M&M ale toto ma prekvapilo. Našla som video kde Kaja s Niki spievali s M&M. Bolo tam aj označené kde to bolo. A nebudem klamať ale skoro ma porazilo.
"Ona je v Nórsku???!" Zakričala som na celý dom. Mala som šťastie že doma nikto není. Rodičia sú celé dne v práci tak v pohode. Pozrela som sa kedy to tam bolo dané tak ma porazilo už druhý krát. Zatiaľ to tam je asi tak štyri hodiny. Tak keď som si toto dopozerala všimla som si že Niki dala niečo na igstory. Pozrela som si to a všimla som si že niekomu pomáha baliť veci. Počkať?! Ona pomáhala baliť veci Tinusovi? A to prečo? Mala som plno otázok na ktoré by by som chcela odpoveď. Tak skúsim zavolať Niki a uvidím či ona sa somnou ešte baví. Našla som jej telefónne číslo a prezvonila ju. No a po chvíli mi to zdvihla.
"No? Čo potrebuješ?" Spýtala sa milo.
"No... Že všimla som si na ig že ste v Nórsku. Ako to?" Spýtala som sa s nervozitou.
"Tak sme v Nórsku preto, lebo tu mali dnes koncert. A to druhé, no.... Neviem či ti to smiem povedať..." Povedala a bolo počuť že si nie je istá či to smie povedať.
" To nevadí a kedy sa vrátite?" Spýtala som sa hlavnú vec čo ma zaujímala.
"No, zajtra večer odlietame.". Odpovedala
"Ďakujem musím končiť. A nehovor Kaji že si somnou volala." Poďakovala som a zrušila.
Ako som s ňou volala tak ma niečo napadlo, síce to je šialené ale to nevadí. Išla som sa pozrieť na odlety do Nórska a zakúpiť letenku. Našla som aj let na dnes ktorý letí o hodinu a pol takže som si ju kúpila rýchlo vybrala batoh a doňho hodila jedny rifle, tričko a spodné prádlo s mikinou. Do malého vačku v batohu som dala nabíjačku, slúchadlá, peňaženku, kľúče a power banku. Dala som si na seba riflovku rýchlo zobrala batoh a utekala pred dom. Zavolala som si rýchlo taxi a ten tu bol do 10 minút. Rýchlo som povedala že na letisko a nech sa ponáhľa. Ani nie za 12 minút sme boli na letisku, rýchlo som zaplatila a išla cez kontroly a podobne blbosti. V čakárni (nwm čo to je) som čakala pol hodinu a naše lietadlo pristálo. Po pár minútach už som sedela v lietadle a čakala kedy odletíme. O pár minút sme už vzlietli a ja som si dala sluchátka do uší a užívala si let. No a to by som nebola ja kebyže nezaspím.

***********************************
Pár minút pred príletom
Akurát som sa zobudila a ešte sme leteli. Ale vyzerá to tak že som prespala skoro celý let.
"Zachvíľku pristávame, pripútajte sa." Povedala a všetci tak spravili.
No a po pár minútach už som konečne stála na pevnej zemi. Rýchlo som zasa prešla cez všetky kontroly a volala taxi aby ma odviezol z Osla do Troforsu. Dobre že som odišla tak skoro a lebo v Troforse budem niekedy o siedmej ráno. Po chvíli ti bol taxi, povedala som mu adresu a vyrazili sme.
Po nejakej dobe
"Slečna vstávajte, už sme dorazili kam ste chceli." Budil ma pán taxikár.
"Dobre, ďakujem vám a prepáčte že som vám tu zaspala." Vybrala som peniaze, zaplatila mu a vyšla z taxíku.
Stála som pred tým obrovským domom, ktorý mi vždy opisovala Kaja. Vážne je taký úžasný. S nervami a nervozitou som prišla ku dverám a snažila sa zaklopať. Pomaly som zaklopala a čakala, keď mi niekto otvorí. Počula som tiché kroky, ktoré sa blížili. Pozerala som na dvere ktoré sa pomaly otvárali a stala v nich pravdepodobne mama Marcusa a Martinusa. Keď bolo stále ticho prerušila ho ich mama.
"Kto si?" Spýtala sa.
"Dobré ráno, prepáčte že ruším tak skoro ráno. Prišla som za Kajou. Mohli by ste ju zavolať?" Odpovedala som jej na danú otázku. Bolo vidieť že bola zaskočená, keď sa dozvedela za kým prichádzam.
"No, ona ešte pravdepodobne spí. Som hore iba ja. Tak poď do vnútra a počkaj na ňu tu." Povedala a ja som vošla hneď za ňou.
"Ďakujem vám." Povedala som jej.
"Nemusíš mi vykať. Som Anne ty?" Povedala mi a podala ruku.
"Natália teší ma." Predstavila som sa jej a usmiala na ňu. Keď som prišla do obývačky tak som si všimla že tu je plno pobalených veci. Ale prečo?


Olaaaa alohaaa. Ešte žijem nemusíte sa báť. Viem napísala som kapitolu skoro po pol roku. Ale keď sú teraz tie "prázdniny" tak sa pokúsim byť aktívna ale nič nesľubujem. 🥴❤️

Koncert mojich snovOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz