💕20.💕

124 7 2
                                    

Otec M&M
Akurát su u mňa na izbe Marcus s Martinusom a s Niki a Kajou. Pred chviľkou mi synovia oznamili že chodia s Niki a Kajou. Mac s Kajou a Tinus s Niki. Sú to strašne nádherne páry. A sme tu tri tyždňe preto lebo vybavujem niečo dôležite. Dnes to Macovi a Tinusovi poviem budu z toho radi.
"Macu, Tinusi?"
"No tati?"spytal sa ma Tinus.
"Večer pridťe sem. Chcem vám povedať niečo dôležiteho."oznamil som im.
"Môžme zobrať aj Niki s Kajou?"poprosil ma Tinus.
"Jasnee že áno."dovolil som.
Pohľad Tinusa
Teraz nám otec oznámil že máme večer prísť za nim. A môžme zobrať zo sebou aj Niki s Kajou.
"Pôjdeme ešte niekam?"spytal sa zrazu Mac.
"Môžme." odpovedala mu Kaja a dala mu pusu na líce.
"Kam?"spytal sa jej Mac.
"Neviem. Vymyslite niečo vy. "Povedala a otočila sa na mňa a Niki.
"Poďme napríklad do parku spraviť nejaké fotky."navrhla Niki.
"Ja suhlasim."odsuhlasila hneď Kaja.
"Tati mi ideme teda ešte von a večer prídeme."oznámil som tatinovy.
"Dobre chodte."
Pohľad Kaji
Teraz sme na ceste do  parku. Ideme si tam spraviť nejaké pekne fotky. Ja tu poznám jedno nádherne miesto kde nikto nechodí. Je to tam nádherne. Rada tam chodievam keď som smutná alebo keď chcem byť sama.
"Už sme tu."oznamila som im.
"Oooo. Tady je nádherne. Ty fotky budu prenádherne."povedala Niki.
To miesto vyzera tak že tu je jazero a menší vodopad. Sú tu aj stromy. Proste taký menši raj.(viem nič také neexistuje XD). Po ceste sem sme sa zastavili ešte u mňa doma pre foťák. Aby tie fotky vyzerali krajšie. Rozhodli sme sa najprv odfotiť fotky ktoré dáme na instagram že spolu chodíme. A odfotili sme takéto.

Predstavte si tu Niki a Tinusa😂

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Predstavte si tu Niki a Tinusa😂

A tady si predstavte Marcusa s Kajou. (Fotky mňa a Niki su v prvej časti čo som pisala) 😂

Keď sme dofotili aj ostatne fotky vydali sme sa ku mňe domov aby som si zobrala oblečenie a pyžamo. Rozhodli sme sa že budeme spať na hoteli. A samozrejme som sa spytala aj rodičov. Nemali s tým problém. Sme na ceste do hotela a rozpravame sa o rôznych témach.
Pohľad Marcusa
Zachviľku budeme už pred otcovimi dvermi na hoteli. Som strašne zvedavi čo nám chce až tak dôležite povedať. Teraz sme akurát zaklopali. Začinam byť popravde dosť nervozny.
"No už ste tu. Podťe dovnútra."vošli sme k nemu do izby a sadli si na otcovú postel.
"No čo si nám chcel povedať?" spýtal som sa.
"Viete čo som vám rozpraval že tu budeme tri tyždne?"spýtal sa nás.
"Áno vieme."odpovedali sme naraz s Tinusom. Niki s Kajou sa na tom začali potichu smiať.


Po sto rokoch nová kapitola snaď sa vam páči. 😊💞💞

Koncert mojich snovDonde viven las historias. Descúbrelo ahora