Puściee piosenke, bo jest mega!
Chim.chim: Dziękuję, że mogłem spędzić ten czas z tobą <3
Szkoda, że tak szybko to zleciałoAgustD: Jimin?
Gdzie jesteś? Wsiadłeś już do auta?!Chim.chim: Jeszcze nie, a co?
Dlaczego pytasz?AgustD: Poczekaj! Zapomniałeś o czymś! Już biegnę
Chim.chim: Cholercia
Mam sklerozę! Zawsze jak gdzieś jadę, na kolonię czy gdziekolwiek to coś zostawiam! Ja nie wiem co jest ze mną nie tak. Kiedyś jak byłem mały, to zostawiłem parę gaci w namiocie na obozie i potem było mi wstyd i się nie przyznałem, że to moje......
— Jestem — wydyszał Yoongi stając na przeciw mnie. Rzeczywiście biegł. Myślałem, że pojedzie windą.
— Nic nie masz, więc czego zapomniałem? — Zdziwiłem się widząc, że Yoonie niczego mi nie przyniósł.
— Zapomniałeś... Zapomniałeś... — mówił, starając się nabrać powietrza. — Ufffff, zapomniałeś — wyprostował się — zapomniałeś dać mi buziaka.
— Jesteś głupi — powiedziałem przysuwając się do niego i łącząc nasze usta. Prawą rękę położyłem na jego szyi, a on swoje na moich biodrach.
— Pedały. — Usłyszałem gdzieś w tle.
Nie zwróciłem na to uwagi. Liczył się tylko on. Był dla mnie bardzo ważny. Chciałem mieć go bez przerwy przy sobie. Niestety to niemożliwe.
Oderwaliśmy się od siebie. Wsiadłem do auta, a on nadal stał na chodniku. Uśmiechnąłem się i ruszyliśmy. Był to dla mnie niezapomniany weekend.
....
AgustD: Dlaczego się nie przyznałeś?
Dostałem wiadomość, kiedy siedziałem wpatrzony w krajobraz za oknem. Do domu miałem ponad półtorej godziny drogi.
Chim.chim: Ale w jakim sensie?
Nie rozumiemAgustD: A o czym mi pisałeś?
Chim.chim: Aaaaa
Nie przyznałem się, bo one były różowe z żółtymi bananami.AgustD: Słodko
Chim.chim: Ty jesteś słodki <3
AgustD: oj, ty bardziej
Chim.chim: Yoongi?
Powiedz mi, co jest między nami?
Bo już się gubięAgustD: Nooo
Jak to co?
Jesteśmy przyjaciółmi
Prawda?Chim.chim: A.
AgustD: A co ty myślałeś? Nie jesteśmy?
Chim.chim: Myślałem dokładnie tak samo jak ty, jesteśmy przyjaciółmi.
Chciałem się upewnić.AgustD: To dobrze.
Bo wiesz, byłoby bardzo niezręcznie jakbyś na przykład coś do mnie poczuł, albo ja do ciebie.
Skoro ty masz chłopaka, a mi podoba się ktoś.Chim.chim: Ja mam chłopaka? Co?
AgustD: Sam mi to powiedziałeś i w sumie wtedy nie uwierzyłem, ale przez sen kogoś wołałeś.
Chim.chim: Masz rację, dziwnie by było, jakby któreś z nas się w drugim zakochało.
Masz całkowitą rację.
Jeszcze jak tobie się ktoś podoba.AgustD: No właśnie.
Chim.chim: Szkoda, że tak późno
AgustD: Co tak późno?
Chim.chim: Tak późno mi to mówisz.
Bo ja
Zdążyłem się w tobie zakochać.Wyświetlono.
........
Hejka!
Suuuoooootkoooooo ajajajaj
Nie wiem o bym miała wam pisać w notkach pod rozdziałami, bo moje życie jest nudne...
Pozdrawiam.
CZYTASZ
Instagram Boy || Yoonmin
FanfictionGdzie Jimin to wschodząca gwiazda Instagrama, a Yoongi z jakiegoś powodu za nim nie przepada... LUB Gdzie Yoongi to hejtuje Jimina, a ten chce się dowiedzieć dlaczego nieznana mu osoba tak go nie lubi. Jimin jest młodszy od Yoongiego o rok, Będą wi...