Edit na dole ;)
AgustD
"Wreszcie mam go przy sobie. Kocham cię, głupiutki. "
Polubione przez Gucciboy, Namjoon, Yoonminforever, Vmin i 765764 użytkowników.
Pokaż więcej komentarzy: 666.
Gucciboy: AHHH JAK BARDZO SIĘ CIESZĘ WASZYM SZCZĘŚCIEM!
Chim.chim: Też cię kocham, ale nie dodawaj takich zdjęć...
AgustD: Dlaczego? Jesteś śliczny i na dodatek te twoje słodkie paluszki
Chim.chim: Stop! Nie, stary Yoongi, wróć. Nie lubię słuchać takich rzeczy...
AgustD: Hahaha, musisz się przyzwyczaić, skarbie.
Sauraw: Słodko! Ja wiedziałam, że Yoongi wreszcie się ogarnie i wszystko ci wyzna! Ale nie spodziewałam się, że to zobaczę! Na żywo! Ahhh
Kookmonster: Ehhhh, wreszcie dojrzeli, aż się łezka w oku kręci!
JHope: Bardzo się cieszę, że Yoon, wreszcie wyjąłeś tego kija z dupy i otworzyłeś się na świat! I poznałeś Jimina!
AgustD: Aha. Dzięki, no.
Mr.Jeon: Dobrze jest zobaczyć Jiminka szczęśliwego. Dbaj o niego! Bo jak nie, to masz przechlapane!
AgustD: Będę, proszę pani.
Kookmonster: Aha, mamo? Ten moment, kiedy twoja mama bardziej martwi się o twoich przyjaciół, niż o ciebie...
Chim.chim: <3
Tojaa: Mimo, że na początku byłam negatywnie do ciebie nastawiona, to teraz myślę, że jesteś najlepszym, co mogło się przytrafić Jiminowi. Ahhh ona patrzy na ciebie z taką miłością.
Vmin: Chuja! only Vmin! Jeszcze kiedyś wspomnicie moje słowa!
Kookmonster: Dupa.
Gucciboy: Kook, też cię kocham!
Hyunuk: Wreszcie się uśmiecha!
.....
Koniec!
Ale serio, teraz tak na prawdę. Boli mnie to bardzo... :(
Było super! Mam nadzieję, że nie nie zawiedliście (nie licząc osób, co chciały tiruriru).
Dziękuję wam wszystkim za to, że towarzyszyliście mi w tworzeniu tej pracy! Nie zapominajcie o mnie!
I tak jak obiecałam... Na 105 obs będzie pierwszy rozdział "Ten obcy".
Liczę na waszą opinię! >
I gwiazdkujcie ten ostatni rozdział! Żebym wiedziała ile osób przeczytało, love! Nie no, oczywiście, jeśli macie taką ochotę!
Miłej nocki, abo dnia, bo nie wiem kiedy to przeczytacie! Kocham was! Loooooooveeeeeeeeee
Edit. Albo wiecie co? Walić to, mam 100 obs! Publikuję pierwszy rozdział "Ten obcy"! I już teraz zapraszam!
CZYTASZ
Instagram Boy || Yoonmin
Fiksi PenggemarGdzie Jimin to wschodząca gwiazda Instagrama, a Yoongi z jakiegoś powodu za nim nie przepada... LUB Gdzie Yoongi to hejtuje Jimina, a ten chce się dowiedzieć dlaczego nieznana mu osoba tak go nie lubi. Jimin jest młodszy od Yoongiego o rok, Będą wi...