Chim.chim"Ehhh, myślę, że przyszła pora na wyjaśnienia. To, co napisał o mnie kanał informacyjny, to są brednie. Tak, jestem w to zamieszany, ale nie w ten sposób!
Taemin zmusił mnie do tego, abym prowadził dużym autem, w którym byli ludzie, a ja nie miałem o tym pojęcia! Potem powiedział, że wykorzysta to przeciwko mnie, jeśli mu nie pomogę. Bałem się ich. Potem... Taemin wsypał mi coś do napoju i... Pozwolił na to, aby Bogum mnie zgwałcił. Byłem na policji i powiedziałem wszystko, więc proszę was, miejcie trochę serca i nie zaczepiajcie mnie na ulicy grożąc...
Kocham was. Jimin. "
Polubione przez Gucciboy, Info24, Yoonminforever i 567644 użytkowników.
Pokaż więcej komentarzy: 666.
Gucciboy: Jesteśmy z tobą!
Chim.chim: Dziękuję <3
HaryPotter: Ludzie na prawdę zaczepiają cię o takie coś? Śmieszne! Dzisiejsze społeczeństwo potrafi tylko oceniać i samemu kary wymierzać.
Sauraw: AgustD chono ty tu!
AgustD: O co chodzi?
Sauraw: I TY GO OSKARŻAŁEŚ O ZDRADE?! PRZECIEŻ TO NIE BYŁA JEGO WINA! ZOSTAŁ ZGWAŁCONY!
AgustD: Zdradził mnie przed tym wszystkim, koleżanko ;)
Kookmonster: Będzie dobrze, jadę do ciebie właśnie!
Namjoon: Pamiętaj, że zawsze możesz u nas zostać na kilka dni
AgustD: Nie.
JHope: Japa tam. Jimin zapraszamy!
Tojaa: Dobrze, że masz przy sobie w takich chwilach przyjaciół... I ty YOONGI MASZ MU WYBACZYĆ I MA BYĆ LOVE!
AgustD: Możecie wy nie decydować za mnie?!
.........
Chim.chim
Przepraszam cię za tych ludzi.
Oni
Nie wiem czemu to robiąNie potrafię tego wyjaśnić
AgustD
Dlaczego nie zaprzeczasz im wszystkim?
Chim.chim
Nie wiem
Może mam jeszcze nadzieję, że wszystko będzie dobrze. Że mi wybaczysz. Wtedy w restauracji było bardzo miło. Stresowałem się bardzo, ale ty i tak nie dawałeś za wygraną.
Dziękuję, że mogłem wtedy spędzić z tobą trochę czasu. Wiem, że chciałeś mieć spokój u Hoseoka, ale i tak dziękuję ci bardzo <3
AgustD
Nie robiłem tego dla Junga
Chciałem, żebyś wreszcie zrozumiał, że jesteś dla mnie cholernie ważny. Bolało mnie to, że bałeś się do mnie podejść przez cały ten dzień, że wtedy przeze mnie nie jadłeś, a potem jeszcze pewnie płakałeś w domu. Sprawiam ci tyle przykrości, a ty nadal się starasz.Z jednej strony tak bardzo chciałbym ci wybaczyć, bo wiem co przeszedłeś
Ale z drugiej nie potrafię, bo to tak bardzo boli.
Przepraszam cię Jimin.
Chim.chim
Nic nie szkodzi Yoongi.
Kocham cię i będę czekał tyle, ile będzie trzeba <3
........
KONIEC.
Nie no żart. Jeszcze trochę zdjęć mam. Więc kilka rozdziałów dodam. A i no jakiś opis może albo coś z jakimś innym shipem? Co sądzicie? I co byście chcieli?
A i właśnie TOTTENHAM WYGRAŁ JDBXJDNXJDNXUD JA WIEDZIAŁAM, ŻE TAK BĘDZIE!
A i chciałam wam znowu podziękować za wyświetlenia, gwiazdki i komentarze, a i chce podziękować osobie, która zrobiła ostatnio meeega spam komentarzy! Tak milusio się to czyta! Love!
Tak bardzo przedłużam to zakończenie normalnie jak tylko mogę, bo nie chcę się z wami rozstawać, wiecie?
Zostańcie ze mną <3
CZYTASZ
Instagram Boy || Yoonmin
FanfictionGdzie Jimin to wschodząca gwiazda Instagrama, a Yoongi z jakiegoś powodu za nim nie przepada... LUB Gdzie Yoongi to hejtuje Jimina, a ten chce się dowiedzieć dlaczego nieznana mu osoba tak go nie lubi. Jimin jest młodszy od Yoongiego o rok, Będą wi...