Info24"Z ostatniej chwili! Policja zatrzymała sławnego rapera Min Yoongiego w domu sławnego tancerza Taemina. Jak donoszą źródła, mężczyzna wszedł do mieszkania tancerza, pobił go, prawie zabijając i chciał zbiec z miejsca zdarzenia. Jak wiemy AgustD ma teraz problemy w związku, czy napad agresji spowodowany był zazdrością? A może ma to głębsze znaczenie?
Dla info24, Marzena Gajda (au. Nie pytajcie xd)"
Kim Namjoon
W coś ty się wpakował....
Pjm.
Co się stało? Czy z Yoongim wszystko w porządku? Nie ucierpiał? Nic go nie boli? Dlaczego to zrobił?
Sauraw:
No to nieźle, nasz idolu... Tylko teraz pytanie... O co poszło?
Hayy:
Ci raperzy to tak zawsze! Każdy a to pije, jest narkomanem albo ma problemy z agresją. W dzisiejszym społeczeństwie nikogo to nie powinno zadziwić.
Hsksb234
Ci gówniarze nie potrafią się zachowywać. Wcale. Za grosz szacunku. Można inaczej załatwiać problemy.
Hoseokie
Jesteś w dupie, przyjacielu. JAK TYLKO WRÓCISZ DO SIEBIE, TO DOSTANIESZ PO ŁBIE, ZASRAŃCU!
GALANGA
Dobrze, że ktoś wreszcie skopał dupę temu idiocie. Już miałem dość jego i tego, jak traktuje innych. Należało mu się.
..........
JHope
Jimin, do czasu, aż nie będziemy mieć pewności, że jesteś bezpieczny, to powinieneś zamieszkać z nami.
Yoon się wkurwi, ale cóż... Ja na razie siedzi w pierdlu i nie ma nic do gadania, idiota
Chim.chim
Ale wszystko z nim okej? Dobrze się czuje? Rozmawiałeś z nim?
Dlaczego to zrobił? Czy on... Wiedział?
JHope
Ehhhh
Po prostu spakuj najpotrzebniejsze rzeczy i wyjdź. Joon już na ciebie czeka.
Nie będę ci nic tłumaczył...
Chim.chim
Okej. Ale powiedz chociaż czy wszystko z nim dobrze
Ja... Nadal mi na nim zależy
JHope
Jest dobrze.
Ma tylko złamane serce, ale po tym... Myślę, że zrozumie...
......
Ahhhhhhhhhhhb
.........
Przepraszam, ale nie zdążyłam wczoraj, he. Jest rozdział.... ALE NICZEGO NIE WYJAŚNIA, CHYBA HUEHUEHUE
PRZEPRASZAM!
CZYTASZ
Instagram Boy || Yoonmin
FanfictionGdzie Jimin to wschodząca gwiazda Instagrama, a Yoongi z jakiegoś powodu za nim nie przepada... LUB Gdzie Yoongi to hejtuje Jimina, a ten chce się dowiedzieć dlaczego nieznana mu osoba tak go nie lubi. Jimin jest młodszy od Yoongiego o rok, Będą wi...