Chim.chim"Ktoś tu za dużo wypił HIHIHI, Kookson śpi pijsny, a ja nue, pierwszy raz to ona pierwsxy zezgonował hahaga (au: nie zwracajmy uwagi na strzałkę xdd) "
Polubione przez Gucciboy, Yoonminforever, Namjoon, Tojaa i 765435 użytkowników.
Pokaż więcej komentarzy: 12345.
Gucciboy: UPIŁEŚ MI MOJEGO KRÓLISIA!?
Chim.chim: To on zaproponowal żebyśmy sue napili a twraz śpi
Gucciboy: DZIECIAKI!
Tojaa: Słodko Jungkook wygląda, kiedy śpi.
Shsnfk: Kobieto, nachlany facet z otwartym ryjem według ciebie jest słodki? Współczuję...
Tojaa: Japa tam
Namjoon: Mogliśmy go nie wpuszczać...
AgustD: Jimin, idź spać już ty też.
Chim.chim: Hyung, nie musisz się martwić <3
Seokjinie: Nooo ładnie ładnie...
Tamara: sprzedam kupię tego Opla od ciebie!
Sprzedam: Sory,( _CrazyFan )
Julka była pierwsza, już jest jej!Sauraw: Słodko.
Marry: MOIM ZDANIEM TO JEST RIIIL SZIP JIKOOK!
Gucciboy: Dupkook chyba...
Chim.chim: Niestety nie masz racji ;) Kocham Yoongiego, a Kook jest w szczęśliwym związku z Taehyungiem!
AgustD: Przestań.
Marry: I uważam też, że Yoongi by był szczęśliwszy z JHope! TYLKO SOPE!
AgustD: Sory, SOPE MÓWIMY NOPE, więc wypierdalaj.
JHope: Kto to wymyślił w ogóle. Ja i on, fe...
Pumaofficial: Prosimy o kontakt priv, panie Park.
Chim.chim: ksjdbdhdbxkdbhxhsksdjnh
Hyunuk: Bardzo fajne zdjęcie, dobrze że u ciebie już wszystko dobrze, Jimin.
.......
Nie chce mi się wymyślać nazw użytkowników... W sumie to może ktoś by chciał żebym użyła jego nazwy jako użytkownika? Ale tutaj to już kończę opowiadanie, więc jeśli ktoś chce i czyta "Bad artist" na yoonmin5741 to możecie mi tam, przy rozdziałach pisać, że chcecie... Tylko jeśli czytacie, bo nie będzie mi się chciało was oznaczać co chwila a tylko będę pisała wasze nazwy jako nazwy użytkownika na portalach różnych, tylko ostrzegam, że nie wszystkie komentarze będą dobre a będę brała przypadkowo...
Miłego wieczoru!
CZYTASZ
Instagram Boy || Yoonmin
أدب الهواةGdzie Jimin to wschodząca gwiazda Instagrama, a Yoongi z jakiegoś powodu za nim nie przepada... LUB Gdzie Yoongi to hejtuje Jimina, a ten chce się dowiedzieć dlaczego nieznana mu osoba tak go nie lubi. Jimin jest młodszy od Yoongiego o rok, Będą wi...