Öneri - medyadaki şarkıyı dinleyerek okuyunuz...
Yaz tatiline gireli birkaç hafta oldu ve ben bu sayede kendi evime çıktım.Tamam daha 21 yaşındayım fakat bu benim hayalimdi.Annemler hiçbir zaman gece beni evde tek bırakmazlardı ve ya evde yalnız.Nedenini bilmiyorum.Hatta onlardan ayrılırken evde tek yaşamamam için yalvardılar,tamam bu benim içinde garipti.Şimdi ise ev arkadaşım okulunu bitirmiş ve kendi evine dönmüştü.Bende Gwangju ya geri dönemezdim,dönmek istemiyorum çünkü.Aileme tek yaşayacağımı söylemedim izin vermezlerdi.Bir ev arkadaşı bulana kadar tek yaşamaya kararlıyım.
Marketten eve dönerken bir anda arka cebimdeki telefonun titrediğini his ettim Elyn arıyor olmalıydı,o kim mi benim mütüşmel kankalarımdan özgür ruhum.Telefonu açmam biraz zor olmuştu elimdeki poşetlerden dolayı ama başarmıştım...
Elyn-Alo nasılsın sincap!
-İyi devecik!
Elyn-Deme şöyle bana ya!
-He he piçlik değil mi!?
Elyn-Ah neyse ne yapıyorsun ailene söyledin mi?
-Nayır ve şu an elimde poşetlerle durmuş bir yandan da çantamdaki anahtarı bulmaya çalışıyorum.
Elyn-Ok iyisin o zaman!?
-Bebekmişim gibi davranmayın ya hem o gördüğün rüyaya da inanma öyle saçma rüya mı olurmuş!
Elyn-Hannah biliyorsun çoğu gerçek çıkıyor...
-Buda çıkmayanlardandır.
Elyn-Umarım...
-Neyse hadi kapat kapat,
Elyn-Tamam erken uyu bak kapınıda kilitle!
-Tamam ya sende Soo-Yun gibi yapma hepiniz anne kesiliyorsunuz başıma!
Elyn-Bb sincapım kendine iyi bak ve güçlü dur...
-Sağol Özgür ruhum.
•••
Saat 10.12 ve ben hala yemek yapmaya üşeniyorum.Seo olunca hep o yemek yapıyordu şimdi gidince bir başıma aç kaldım mutfak çok uzakta.Tabiki de Elyn nın dediğini yapmayacağım.Yarın gidecek bir okulum ve ya yapacak bir stajım olmadığı için istediğim zaman uyuyacağım.Yaklaşık 2 saat dizi izleyip telefonda takıldıktan sonra midemin bana küfürlerine göz yumamayacak hale gelmiştim.Üşene üşene kalkıp mutfağa gittim ve ramen yapmaya başladım.Arkadan şarkı açarak hem dans edip hemde yemek yapıyordum ki perdelerimin oynadığını fark ettim.
-İyi de ben camı açmadım ki?!
Her ne kadar korksam da kendime yediremedim.
-Of birde bu çıktı bozuk pencerelerle uğraşacak vaktim... çok aslında ya 1 haftam var.
Pencerenin yanına titreyen ayaklarımla gidip kapattım.Bozuk değildi.Açtığımı unutmuştum büyük ihtimalle.Rameni yapıp salona gittim ve yedim hemde çok hızlı bir şekilde.Nasıl açsam artık.
-Yarın toplarım ortalığı...
Tam üst kata çıkacakken yemek masasının üstündeki bardağın yere düşüp kırıldığını gördüm.Tamam aşırı korkmuştum çünkü bardak tam masanın ortasındaydı.Yavaşça cebimden telefonumu çıkardım titreye titreye Soo-yun un numarasını tuşladım tam çalarken ışıkların patlaması bir oldu artık çığlık atmaya başlamıştım.
Soo-yun-Alo çikolatam iyimisin
-Yun b-bana g-gel
Soo-yun-Sesin gelmiyor sen iyimisin yoksa yanlışlıkla mı aradın bu saatte
-SOO-YUN
Tam o sırada telefon suratıma kapandı...
-Tamam Hannah sakin ol sadece lamba patladı o kadar sakin ol sakin o-
...
Sabah
...
Kan ter içinde yataktan kalktım
-Sadece bir rüyamıymış yani ben böyle rüyaya...
Hemen hazırlanıp uçarak Elyn ın yanına gittim.
-Elyn aç şu kapıyı!
Elyn-Tamam geldim ya Hannah saat kaç bak bi!?
-6...
Elyn-Aferin.Ne oldu kötü bir şey olmadı değil mi Hannah?
-Ben bir kabus gördüm ve seninki gibi bir şeydi...
Elyn-Emin misin?
-Neye?
Elyn-Kabus olduğuna Hannah seni hemen bir yere götürüyoruz...
...
Büyücü-Hayır hiçbir şey göremiyorum.
Elyn-Nasıl ama ya hani her şeyi görüyordun?!
Büyücü-Bilmiyorum ama şu kızıda al buradan ve DEFOL!
-Elyn ne diyor bu ya?
Elyn-Yok bir şey...
Büyücü-Eğer göremiyorsam ki büyük bir lanetin içindesin ve bu lanet herkese bulaşabilir yok ol buradan!
...
Ben Elynın evinde korku ile Soo-Yunun kucağında uzanmış bir şekilde Ça nın saçlarımla oynamasıyla mayışırken Elyn beni sakinleştirecek şeyler bulmaya çalışıyordu.
Soo-yun-Sana kimse bulaşamaz bulaşırsa karşısında beni bulur bundan sonra da hep benimle yaşayacaksın yoksa önce ben seni öldürürüm!
-Sence beni öldürürler mi...
Ça-Hayır o zaman karşısında bizi bulur.
Elyn-Jabnsdanbvdsasnbdvzdbnbjd
Ça-Ya gülme haklıyım!
Elyn-Evet onu tekme tokat döveriz!
Soo-yun-Karşımıza çıkmıyor ki gücü yok!
Elyn-Şey bir durum var...Bizim bu gün bir şey yapmamız lazım ama kimse korkmayacak...
Ça-Ne yapacağız?
Elyn-Onu çağıracağız beklide onları...
Hannah-Gel hepimizi becer mi diyeceğiz!?
Elyn-Birkaç bir şey okuyacağım halledeceğim...
Hannah-Biliyormusun Elyn bazen çok abartıyorsun bence sadece bir rüyaydı.
Elyn-Sadece rüyaysa gece Yunu aramışsın!
Soo-yun-Belkide rüyanın etkisiyle aramıştır beni...
Hannah-Ya yeter beni korkutmaya çalışıyorsun sadece o kadar ve ben korkmuyorum şu anda da evime gidiyorum!
Elyn-Hayır Hannah olmaz!
Hannah-Bal gibi de olur!
Düzenlenmiştir...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MY DEVİL DARLİNG |KTH|
Fanfiction(TAMAMLANDI) UYARI:Şeytan vb. simgeler bulunmaktadır.İnanç dışı faaliyetler içermektedir.Aynı zamanda küfür hakaret vb. şeylerde bulunmaktadır. Oyun bitmemeliydi Taehyung. Bazen her şey düşündüğümüz gibi olmaz.Ve ya hayal ettiğimiz gibi... Keşke bun...