-13-

741 69 4
                                    

Öhöm

NEDEN YENİ BÖLÜM YOK LAN KAÇ GÜNDÜR?

Diyenleriniz varsa;

İlk başta diğer kitaplarıma bölüm yayımlıyordum sonra hasta oldum yayımlayamadım...

Ve de iki üç kitabımı sildim...Bir zaman sonra insan yazmayınca sıkılıyor ve hevesi kaçıyor...

Başlasak mı artık?!

-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+

Ah şimdi o yumuşacık yatağımda yatmak vardı!Evime birileri geldiğinde her zaman misafir odasındaki yataktan şikayet ederlerdide takmazdım.Şimdi kendim yatınca anladım.Gerçekten çok rahatsız edici...Zaten Tae yüzünden odamda kalamadım!Odam ya odam!Benim odam!Özel odam!Sen kim köpek!?

Daha fazla kendimi gaza getirmek istemediğim için uyumaya ve düşüncelerimden kurtulmaya çalıştım.Yaklaşık 2 saat sonra hâla uyanıktım ve uykum tamamen kaçmıştı...

Elime telefonumu aldım ve sosyal medyada gezinmeye başladım.

Şimdi diyeceksiniz ki;

-Evinde,senin odanda bir şeytan,pardon hem şeytan hem insan olan bir yaratık var ve sen ne yapıyorsun?

Tabii ki de korkuyordum ama umursamadım.Şu ana kadar bana zarar vermemişti.Hatta ölümden kurtardı...

Maalesef...

Yani kötü bir şey yapmazdı değil mi?

Telefonuma mesaj gelmesiyle olan titreşim yüzünden bir anlık paniklemiştim.Kim,bu satte,neden mesaj atsın ki?Mağazalar falandır diyerek saçma saçma insanları stalklamaya devam ettim.Bu sefer arda arda bir sürü mesaj gelince açtım...

\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\

Bilinmeyen numara

Zıbar artık! (02:43)

Sana diyorum! (02:44)

Bak şu mesajlara (02:46)

Aish! (02:46)

Sinirlerimi her defasında bozuyorsun!Eğer üstten görüpte bilerek cevap vermiyorsan seni parçalarım! (02:47)

Tamam!Odana geliyorum. (02:51)

\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\

Hım...Eğer bu mesajı şimdi at-

Taehyung-Ah gerizekalı!!

-Oha öküz kapıyı çalsana!

Bir anda odama giren öküz başlı antilop yüzünden düşüncelerim yarıda kesilmişti!Tek solukta dibime ulaştı...

Tae-Neden cevap vermiyorsun?!

-Vermek zorunda mıyım?

Ah işte onu demeyecektim sanırsam!

Tae-Sen unuttun her halde!?

-Senden korkmuyorum!Bir de hiç bir şey yapmamış gibi davranıyorsun!Senden nefret ediyorum!

Tae-Biliyor musun Hannah çok nankörsün!Çok!Şimdi ne yapmalıyım Hannah?Sinirle aileni öldürmeye falan mı gitmeliyim?Ve ya arkadaşlarınıda olabilir?Hım...kimi seçeyim,kimi seçeyim?Sen söylesene Hannah bu yaptığına karşın kimi öldüreyim?

-Beni!

Tae-Yanlış!Olmaz!

-Taehyung neden?Neden ben?

Tae-Bunu konuşmuştuk sanırsam...

-Tamam bak lütfen kimseye zarar verme!Bir daha yapmayacağım.

Tae-Aferin.Uslu kız ol.

-maktan nefret ediyorum...

Tae-Yeter bu kadar!Hadi uyuyalım!

Uyuyalım?

-Uyuyalım?

Tae-Ştt!

Diyerek beni bir anda kucağına aldı...

-Bak işte bunu yapamazsın!

Tae-Oranın ne kadar rahatsız bir yatak olduğunu ikimizde biliyoruz...İnat etme!

-İndir beni yha!

Tae-Daha demin ne demiştin sen?

-Tamam be sustum!

Ne yani yürüyebilirdimde...Yatağa uzandığımda ona sırtımı döndüm.Ne hali varsa görsün!

Bir anda belime dolanan iki elile irkildim.Bir dakika sanki...

La dur!

Bunun bu saatte insan olmaması gerekmez mi?

-Tae senin bu saatte...

Tae-Gerçekten!Uyu artık!

Aman be!

•••

-İnanmıyorum!Kahretsin!

Tae-Sen istedin bende anlattım...

-Senin gibi bir şeytana inanmayacağım!

Tae-Haklısın aslında ama açıkçası inanıp inanmaman zerre kadar umurumda değil.Hatta bende olsam bende inanmazdım...

-Araştıracağım!

Tae-Rüyalarına mı soracaksın?Ah her şeye inanıyorsun Hannah!Her gördüğün rüyaya inanma!

-Bu yüzden sana da inanmayacağım!

Diyerek çantamı aldım...

Tae-Heyo!Nereye?

-Sana ne?

Tae-Dıt yalnış cevap!

-Çokta sss...neyse!

Tae-Kibar ol Hannah...

-Senden öğrenecek değilim herhalde!

Tae-Yok ol!Hadi oyalanma!

Ne oldu şimdi bu mala?Engellemeye çalışır falan sanmıştım...

•••

Elimde bir kutu çikilatalı sütüm,ve uzun yollarda ben...Ha birde karşı kaldırımda Yoongi ile Elyn...

Ne?Wtf!

-Ne?

Onlar el ele mi?

Ne oluyor?Gerçekten kafam çok karıştı...

Onlar yoluna devam ederken Yoongi bana döndü ve imalı bir bakış attı...

Sanki...

Sanki bu işte...

PİÇ!

Ah!Elyn haklıydı!Herkese güvenmememiz gerekiyordu!Kesinlikle oda Taehyung gibi bi yaratıktı!

Ve ben,biz,hepimiz oltaya gelmiştik!

Aferim bize!

Aferim bize!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
MY DEVİL DARLİNG |KTH| Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin