İYİ Kİ DOĞDUN BAEKHYUN BEBEĞİM!
Jimin-Tamam sen istediğin gibi takıl ok?
-Ah bir sorun var gibi...İçimde kötü bir his var.
Jimin-Bana güvenmediğinden olabilir mi?
Diyerek suratını asmıştı...
-Hayır!Yani...şey bilmiyorum kafam karışık...
Jimin-Peki iyi geceler...
Diyerek çıkmıştı odadan...
Başka şansım olmadığından dolayı ona güvenmek zorundayım...Umarım bu Yoongi olayı gibi olmaz.Ah ne diyorsun Hannah?Her kes kötü değildir...
Kendimi yatağa bıraktım...Sanırsam ruhen çok yorulmuştum.Çok geçmeden kendimi uykunun yumuşak kollarına bırakmışım.
•••
Birinin üstüme çıktığınık fark ettiğimde gözlerimi hızla açtım.Tamam açmaya çalıştım demeliyim çünkü gözüme ışık vurduğu için kapatmıştım...Neye uğradığımı şaşırdığım için daha tepki bile veremiyordum...
Taehyung-Beni özledin mi?Doğruyu söyle,doğruyu söyle!
-Hı..ne?
Taehyung-Uyku sersemiyken çok tatlı gözüküyorsun itiraf etmeliyim...
Bir gözümü açabildiğimde ilk tepkim şu oldu...
-Yine mi?!Ah TAEHYUNG!
Taehyung-Çok çabuk herkese güveniyorsun oysaki böyle olmamalı...Hem bak dün çok güzel bir gündü...
-Ne oldu diyeceğim ama üstümden kalksan daha iyi konuşabiliriz...
Taehyung-Yo hayır,böyle iyi...
-Kalk üstümden Taehyung!
Taehyung-Of!
Deyip kendini yanıma fırlattı...
Taehyung-Neden çok güzel bir gündü biliyor musun?Çünkü dün benim boyutumda...
-Eee?
Taehyung-Eğer dudağımdan öpersen söylerim!
-Çocukca haraketlerin var Taehyung!Her ne olduysa senin kafana vurmuş olmalı!
Taehyung-Öp!
-Çok beklersin!Defol!
Taehyung-Çok sıkıcısın Hannah ya!Dün artık kitaplarada geçti...
-Ne?
Taehyung-Şöyle diyeyim;Yüce şeytan "V" mühürlendi!
-Yani?
Taehyung-Yani artık kesinlikle mühürlümsün bak boynuna!
-Boynum mu?
Elimi boynuma götürdüm ve kabartmalı yara gibi bir şey vardı.Hissettiğim kadarıyla yahudi yıldızı şeklindeydi.Ortasındada "V" yazıyordu...
-Hey bu olurken canım acımıştır benim!
Taehyung-Şu an bu mu mesele?Bak bendede var ve ayrıca içinde Hannah yazıyor!
-Benim niye özel adım yok ya!...Ne oluyo ya bana benide çocuk yaptın!
Taehyung-Bu yüzden bu gün çok mutluyum!
-Bende şuraya bir yere geçip ağlayayım o zaman...
Taehyung-Gerçekten o kadar nefret mi ediyorsun benden?
-Evet (Kısa ve öz)
Taehyung-Peki...
Deyip sırtını dönmüştü...
-Taehyung trip atman umurumda değil aksine sevinirim...
Taehyung-Benden bu kadar nefret etmemelisin...
Şükür ki sesi normal kalınlığına dönmüştü.Bir anda ciddileşmişti yahu!
-Nefret etmemem için bir sebep yok aksine nefret etmem için birçok sebep var Kim Taehyung...
Yataktan kalkıp gitmişti...Bende kalkmamıştım çünkü evde kimse olmadığını anlayabiliyordum...Çok garip ama aç değildim...
Yarım saat sonra biri odaya girdi.Pardon girmedi düpedüz daldı!
-Yoongi?
Yoongi-Hannah bize yardım etmelisin...
-Hayır.
Yoongi-Eğer yardım etmezsen sende öleceksin!
-Oh mis vallaha!
Yoongi-Hiç biriniz çekilmiyorsunuz!Bak Hannah Taehyung güçsüz kaldı...Ve senden güç alması gerek...
Slow bir şekilde orta parmak kaldırdım söylediklerine karşı...(Benim meşhur haraketim)
Yoongi-Ben o par... Neyse!Bak Hannah!Bunu yapman lazım!Eğer Tae ölürse mühürlüsü olarak otomatikmen sende ölürsün...
-İyi öleyim...
Yoongi-Ama varya!
Jin-Yoongi sus bi!
Odaya birden tanıdık geln biri girdi ama hiç görmediğime eminim...
Jin-Bak Hannah ben Seok Jin Soo-Yun'un mühürü...Ve bunu yapman gerekiyor.
Odaya 3. biri daha girdi ve bu JİMİN PİÇİYDİ!Yani adı Jimin se...
Jimin-Ben Jiminim zaten!
-Seni bir kaşık suda boğabilirim!Umarım seni arkadaşlarımdan biri ile mühürlememişlerdir!Aq larını düşürürsün!
Jimin-Çok geç!
Jin-Bırakın şimdi didişmeyi!
-Kabul ediyorum fakat...Bir şartım olacak...
İyi ki doğdun bebeğim!Taehyung u koymadım çünkü foto yok...Ve ben gizli gizli yazıyorum şu an uyuyor olmam lazım çünkü dün uyumadım...O yüzden kısa olmuş olabilir...
Taezewenklendiniz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MY DEVİL DARLİNG |KTH|
Fanfiction(TAMAMLANDI) UYARI:Şeytan vb. simgeler bulunmaktadır.İnanç dışı faaliyetler içermektedir.Aynı zamanda küfür hakaret vb. şeylerde bulunmaktadır. Oyun bitmemeliydi Taehyung. Bazen her şey düşündüğümüz gibi olmaz.Ve ya hayal ettiğimiz gibi... Keşke bun...