496 24 11
                                    

Reklamlar~~

Şimdi buraya ekleme yapıyorum Serendipity taslakta onun yerine JJK ile Wings adlı kurgum var~

Serendipity Park Jimin adlı kitabım, bu kitabımdan daha iyi olacak tahminimce...İlk bölümler biraz sıkıcı fakat bolca komik geçiyor...Sonraki bölünler birazcık yetişkin içerikli olacak ve son iki bölüm...evet o son iki bölüm çok güzel olacak...

Kitap kapağı için elimde dört tane fotoğraf var ve bunları Elyn'den rica ettim.Beni kırmadığı için tişikkirlir.

Onu okumuyorsanız okuyun...Ve elimden geldiğincede hızlı bölüm atıyorum ona...Hatta taslaklarda biriktirdim...Ve düşük seviyede sınırlar koyuyorum.Onlar dolunca hemen atıyorum...

Hannah'nız geri döndü!

Min Hana

Hannah Allen

Biri korece diğeri ingilizce ismim ama ben sosyal medyada Min Hannah olarak kullanıyorum...

Sizi seviyorum...

Chang
Tae
Baek
Yeom
Hui
In
Ezewenklendiniz

Bu baya uzadı diyorsanız bencede...Eskiden 4 grubun fandomundaydım şimdi 6.

Changkyun

Taehyung

Baekhyun

Yugyeom

Hui

JeongIn

Bu çocukları seviyorum.Hayallerimi genişletiyorlar ve beni büyütüyorlar...Ve tabii onlar sayesinde aklıma çok güzel kurgular geliyor...Fakat yazmaya fırsatım yok...

Neyse.

MY DEVIL DARLING HİÇ BIR ZAMAN BITMEYECEK!

Kalbimde özel bir yere sahip olan bu kitap, umarım sizi hayallerinize bir adım daha yaklaştırıp, bizim Kim Taehyung'u biraz daha sevmenize sebep olmuştur...

By-QuietHN

Chang
Tae
Baek
Yeom
Hui
In
Ezewenklendiniz

Benimle birlikte imkansız olan güzel hayallerinize uçun...

Ve kalbinizdeki şeytanın bir gün gelip sizi kurtaracağına inanın...

My Devil Darling

Benim Şeytan Sevgilim...

MY DEVİL DARLİNG |KTH| Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin