-14-

728 56 31
                                    



~~~

Hani Tanrıya dua edince kabul ediyordu!?Gördüğüm kadarıyla bir bok olmuyor!

-Yemin ediyorum eğer bunlar rüya değilde gerçek çıkarsa dinden çıkacağım!

Ya acaba bu şeytanların işleri güçleri yokmuda bizimle,benimle uğraşıyorlar!

Aish!Delireceğim!

-Acaba kendimi deli hastanesine falan mı yatırsam?

?-Şey acaba şuradan rameni uzatabilir misiniz?

-Ramen?Ah pardon bir an nerede olduğumu unuttum...Çok özür dilerim buyrun...

?-Şey istemeden de olsa dediklerinize kulak misafiri oldum...Eğer kendinizi kötü hissediyorsanız benimle konuşabilirsiniz...Psikoloğumda...

Ben daha çok psikiyatrist falan istiyordum ama...

-Şey olur...

?-Buyrun bu benim kartım,yarın bu adrese gelebilirsiniz...

-Saat kaçta?

?-3 gibi boşum...

-Ah peki sağolun...Ben Min Hannah...

?-Bende Park Jimin tanıştığıma memnun oldum...

•••

Eve gitmeyi düşünmüyorum...Benim evim bile değil!Annemin yanına gitsem şimdi çok uzak yarın şu Jimin denen çocukla buluşmam lazım...En iyisi bir gün sokakta takılmak.Süper fikir!

Kesinlikle kimsenin aklına gelmeyecek mütüş fikrimi istesemde istemesemde uygulayacaktım.Yapacak bir şey yoktu...

Ama tek ürktüğüm şey o aptal şeytanın bir yerden çıkması...

O zaman bitebilirdim işte!Çünkü ne yapsam beni tehdit edip duruyor,kesinlikle geç saate kadar dışarda olduğum içinde kızar bu!

Jimin-Hey bu saatte burada ne yapıyorsun?

-Sana ne?!

Demedim tabii ki...

-Hiç...

Jimin-Ah evine gitmelisin bu saatte buralar çok tehlikeli!

Eğer evim bir şeytan tarafından istila edilmeseydi belki!

-Yok ya ben biraz kafa dinleyeceğim...

Jimin-Bir çok insan bu yüzden delirdi...

-Ya bak ben sandığın gibi deli değilim!Sadece insanlar ne yaşadığımı öğrense inanmazlar!

Jimin-Vampir falan mı gördün?

Deyip mal mal sırıtmaya başladı,bende hafifçe koluna vurdum...

-Ya dalga geçme!Hem hayır!

Jimin-Niye dalga geçeyim ki?Ben vampirlerle tanıştım diyen bir sürü manyak hastam var belki sende onlardan birisindir dedim!

-Ya bak hala bana deli muamelesi yapıyor!

Jimin-Tamam tamam inandım!

-Sen nasıl psikologsun?Deli olmayan biri seninle arkadaş olunca delirir yemin ederim ki ya!?

Jimin-Yani delirdin?!

-Biz arkadaş mıyız ki?

Etrafta kısada olsa gerginlik olmuştu...Bunu bozan yine o oldu...

Jimin-Yani hastalarımla arkadaşım gibi takılmayı seviyorum...

-Ah şu an sırf seninle yarın buluşacağız diye eve gitmiyorum ben!Ama vazgeçtim sen gerçekten delisin!

Jimin-Ne yani şu an sokakta mı kaldın?

-Of neyse!Bir şey soracağım sen ne yapıyorsun bu saatte deniz kenarında?!

Jimin-Evim şuradaki yer...Eve geçerken seni burada gördüm ve bu saatte ne yaptığını merak ettim o kadar...

-Tamam şimdi gidebilirsin...

Dedim...

Kabaca...

Ne yani sırf bu çatlak yüzünden sokakta kalmıştım!Bu saatte tren bileti olacağını sanmıyorum!

Jimin-Bak şimdi bir şey söyleyeceğim ama yanlış anlama...

-Ne oldu?

Jimin-İstersen sadece bir günlüğüne misafir olarak bende kalabilirsin...

-Olmaz!Asla!Daha bu gün kimseye güvenmemem gerektiğini öğrendim...

Jimin-Bana güvenebilirsin...Evimdeki misafir odasında kalırsın hem yarında konuşuruz sonra evine dönersin?Hemen hayır deme Hannah?!

Evet mi demeliyim?

Hayır mı demeliyim?

Of herkese güvenemem!

Bu fotoğrafı çok seviyorum yha⬆⬆⬆⬆⬆⬆

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu fotoğrafı çok seviyorum yha⬆⬆⬆⬆⬆⬆

Bu fotoğrafı çok seviyorum yha⬆⬆⬆⬆⬆⬆

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Pay pay

Taezewenklendiniz

MY DEVİL DARLİNG |KTH| Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin