-10-

877 75 39
                                    


Ça'dan

Bilmiyorum,hiç bir şey.Hiç bir şekilde.Zaten elbiseyide alamadım.Ve sanırsam korkudan bayılacağım.Karanlık;

Karanlık...

Karanlıktan korkuyorum çünkü babam beni gece yarısı evde bir başıma bırakıp gitmişti...Korkuyorum ama nedeni çocukların ki gibi değil!Korkuyorum çünkü karanlıktayken kendimi yalnız hissediyorum,aynı şu andaki gibi...

-K..kimse var mı?Yun?

Yun beni hep karanlıktan uzaklaştırırdı...Ama şimdi o...yok...

-K..kimse var m..mı?Be..ben k..korkuyorum...Eğer yine o lanet şakalarındansa Hannah sikerim seni!!

?-Hepinizde mi var bu asabilik?Oysaki ben seni narin diye seçmiştim!

-S..sen k..kimsin?Neredeyim b..ben?

-Ben Park Jimin tanışalım mı?Senin mühürlendiğin şeytan!

-Şeytan?Mühürlenmek?

Jimin-Bence bunu anlarsın ışıkları yakmamı ister misin?

-H..hayır(Ben evet derdim zeki bu kız yha)

Jimin-Ah hadi ama güzel ve yakışıklı yüzümü görmek istemez misin?

-Hayır!Ben neden buradayım?Ne işin var benimle bırak gideyim!Hayatımda bir kez böyle işlerle uğraştım oda arkadaşlarım yüzündendi!

Jimin-Ah bilmez olur muyum o anıları?!Ah bak ne yapacağm!

O anda ışıklar açıldı!Fakat etrafta sadece mumlar varken bile çok aydınlıktı!

-B..burası ç..ok

Jimin-Dar,değil mi?!

-E ..evet çıkar be..beni?!

Tamam size söylemeliydim panikatak geçirdiğimi!?Bir kere az kalsın ölüyordum ama şimdi kurtulacağımı pek sanmıyorum...Etraf git gide karanlık olmaya başlamıştı,nefes alamıyordum...

•••

Hannah'tan

En başa geldim...Evime...Ah nasıl katlanacaktım?Her gec "V"denilen şeytanın yanıma gelmesine?!Ve ayrıca arkadaşlarımında aynı durumda olacağını söyledi.Bu demek oluyorki onlarında şeytanı vardı!

-Telefonum tabi yha!

Taehyung şeytan olmasına rağmen bir iyilik yapıp Yun'un evinden çantamı almama izin vermişti!

-Alo

Yun-Ah Hannah sen misin?

-Yo

Yun-Ne?

-Benim tabi ki mal!?

Yun-Ah ben Ça'nın evine gidiyorum onu aradım oda iyiymiş,ve sanırsam...hepimiz olaylar yaşadık...

-Aynen.

Yun-Yalnız Elyn'a hala ulaşamıyorum ve evindede yok!

-Ah ne yapmam gerektiğini bilmiyorum!İlk defa!

Yun-Ça'nın evine gel!

-Ok tamam

Telefonu kapattım ve birinden mesaj geldi...

-Bilinmeyen Numara

-Hayır Ça'nın evine gitmeyeceksin

-Kim olduğunu sormama gerek yok herhalde ama sana ne!

-Gece canının yanmasını istemiyorsan dediğimi yap!

-Senin işin yok mu ya beni takip ediyorsun!Git şeytanlık yap!

-Senin dilin çok uzamış hatırlatta geldiğimde keseyim,kan görmek beni eğlendiriyor!

-Görüldü-

GERGERİZEKALI

Ah tamamen bir aptallıktı!Kim şeytan ile anlaşma yapar ki?!Tanrı aşkına kim!?

-Saat 00:13-

-Kimsin yha bırak eccük daha uyuyayım...

...

-Yah bırak dedim!Ah..sen miydin?

V-Çok malsın nasıl uyumayacağım deyip uyudun!?

-Yoruldum çünkü!?

V-Şimdi daha çok yorulabilirsin!Gündüzleri uyuyup geceleri anı yaşasan iyi olur!?Baş belan geldi!

Baş belam geldi!?

Ne yapacaktı bu bana!?

Changkyun'un en sevdiğim fotosunu koyayım dur!?

...

"Anne ben ders çalışıyorum diyerek yazıyorum bunu!Ah yakalanırsam mahvolurum o yüzden kısa keseceğimm Vote atın VOTE!"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Anne ben ders çalışıyorum diyerek yazıyorum bunu!Ah yakalanırsam mahvolurum o yüzden kısa keseceğimm Vote atın VOTE!"

-----Taezewenklendiniz-----

MY DEVİL DARLİNG |KTH| Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin