-3-

1.4K 96 28
                                    

Medya-Selena gomezin üstündekiler var şu an üstünde hani kıyafetlerini değiştiriyordun ya...

Ta ki belimde iki el hissedene kadar...

Gözlerimi yumdum ve obu kişinin Yun olması için dua ettim...

-Yu..yun hiç ko...komik değil!

Gözlerimi açmaya cesaretim yoktu fakat Yun olsa şimdiye şakasını bitirmişti.Belimdeki eller ger çekildi.Yaklaşık 5 dakika bekledim ve hafifçe gözlerimi araladım.

-U..umarım yanlış hissetmişimdir...

Yun-Hannah bir şey diyeceğim dolapta çiko..Üstünü giyinsene kızım üşütecek...b..belindeki el izleri n..ne!

Aynadan kendime baktım ve gerçektende iz vardı!

Yun-B...bunlar senin elle-

-Sus olayı burada bitirelim...

•••

Gece hiç bir şey olmamıştı rahatça uyumuştum.Yatağımdan kalktım bu gün kütüphaneye gidip şeytanlarla ilgili araştırma yapacaktık.Üstümü değistirdim ve 1 saat Yunun hazırlanmasını bekledim.Evden çıktığımızda açlıktan midemiz guruldadığı için yolda tıkındık.

•••

Elyn-Of bunları bende biliyorum başka kitap yokmu!

Ça-Hepsi bu kadar!

Yun-Of ne bok yiyeceğiz şimdi!

-Kızlar en iyisi bırakmak ben kendi başımın çaresine bakarım hem...

Elyn-Hem ne...

-Benim yüzümden sizede bulaşmasını istemiyorum...

Yun-Dalgamı geçiyorsun seni asla bırakmam!

Ça&Elyn-Bizde!

-Sağolun ama bilmiyorum buralardan gitmem mi gerek belki o zaman peşimi bırakır...

??-Nereye gidersen git seni bulur.

Elyn-Sen kimsin hem bize akıl vermene gerek yok korkutma arkadaşımı...

Suga-Ben Yoongi ama Suga diyorlar bu bir,ikincisi Hannah'ya kimin bulaştığını biliyorum çünkü aynı kişi banada bulaşmıştı pardon şeytan dicektim üçüncüsü ise böyle saçma şeylerden onu bulamazsınız onu nerede bulacağımızı biliyorum...

Elyn-Bende inandım zaten bak Hannah 6. Hislerim iyidir bilirsin ama şu an hiç haz etmiyorum...

Suga-Öhöm buradayım ben!

Elyn-Çok ta umurumda!

Yun-İyide onu bulup ne yapacağız?

Suga-Ona şu kolyeyi verirsek eğer seni rahat bırakır...

Suga-Ona şu kolyeyi verirsek eğer seni rahat bırakır

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hannah-Ne yapacak bu kolyeyi?

Suga-Kolyeden güç alacak.

Ça-Nasıl gidebiliriz?

Elyn-Ya bir durun öyle herkese güvenemeyiz,neden sana inanalım!

Suga-Tek şansınız bu!

Hannah-O haklı.

Elyn-Bir şey olursa hepinize sorarım ben!

...

Düzenlenmiştir...

~~~~~Taezewenklendiniz~~~~~

MY DEVİL DARLİNG |KTH| Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin