-18-

685 49 13
                                    

Medyaya bakmanızı öneririm...

Sooyun sinirden kapıyı çarparak çıkmıştı...
Gidip ağlayacağını biliyordum...Onu gerçekten iyi tanıyorum.
Jin'de arkasından hızlıca çıktı...Diğerleride sinirle gidince odada sadece Taehyung ile ben kalmıştık...

Yun'un anlatımından...
Hannah'ın arka bahçesine gidip dizlerimi kendime çektim...Kafamı dizlerime gömük daha fazla tutamadığım göz yaşlarımı bıraktım...Ağlamayı sevmiyordum.Ağlamak Hannah ve Ça içindi...Hannah sürekli ağlamanın insanı rahatlattığını söylesede bence insanı küçük düşürüyordu...

Jin-Ben...ben özür dilerim...

-Git başımdan Seok Jin!

Jin-Sen...ağlıyor musun?

-Sana gitmeni söyledim!

Bir anda bana sarıldı...Açıkçası bizimkilrden başkalarıyla sarılmayı sevmez, nefret ederdim am nedense bu...bu iyi hisseddirmişti...

Jin-Özür dilerim.Ağır konuştum...Ama sen olmadan bende olmuyorum Yun...Beni affet...

Birini affetmem o kadar uzun sürmezdi ama...

-Nah affederim!

Jin-Anlaşıldı bir şekilde gönlünü almam lazım...

-Acele etsen iyi edersin gerizekalı! Çünkü sana olan kinim artıyor!

Jin-Hadi kalk eve gidelim...

-Ben Hannah ile beraber kalacağım.Senin yüzünü dahi...

Jin-Peki ben seni götürürüm...

Kafamı kaldırdım ve kaldırdığım an kendimi Seok Jin'in kucağında buldum...

-İndir beni!

Jin-Hayır...

-Ah!Mal!

Elyn'in anlatımından...

Eve geldiğimde odama çıkıyordum ki arkamdan ses duydum...

Yoongi-Elyn! Konuşmak istiyorum.

-Ben istemiyorum!

Yoongi hızla yanıma geldi...Hala burnundan soluyordu... (yok kıçından)

Yoongi-Sana konuşalım dedim!

-Bana emir vermeyi bırak artık!

Yoongi-Ah!Bak, tamam kavga etmiş olabiliriz ama haftaya kadar iyi anlaşmamız gerek...

-Çok beklersin!

Yoongi-Yoksa ikimizde ölürüz!

Ölmek istemiyordum.Hannah ve Yun'a göreydi bu işler...

-Of!

Yoongi-O zaman...

-o zaman ne?

Yoongi-İlk öpücüğüne hazır ol...

-N...

Ne bile diyemeden öpmeye başlamıştı...Bana az önce küfür eden çocuk şu an beni öpüyor muydu?

Onu hızla ittirip piç gülümsemesini es geçerek hızla odama girdim...

Ça'nın anlatımından...

Şu an bizimkilerin nerede olduğunu ezbere söyleyebilirim...Ama ben sinirimi atmak için başka bir şey yapacağım...

-Ah bu elbise çok güzel!

Siyah ve azıcık dekolteli bir elbiseydi...Elbise giymeyi fazla sevmiyorum aslında ama üzerimde çok güzel durmuştu.Daha sonra bizimkilere göstermek için hemen fotoğrafımı çektim...Etikete baktığımda fiyat yazan yerde yanlışlıkla bir kaç tane daha sıfır mı attılar diye düşünmeye başlamıştım...

Çok pahalıydı...Fazlasıyla.

-Ah çok heveslenmiştim!

Jimin-Waow gerçekten ç..çok güzel olmuşsun Ça!

-Senin burada ne işin var?!

Jimin-Mühürlümün ne yaptığına bakıyordum...Hadi bu elbiseyi alalım! Ama çok kısa olduğu için sadece benim yanımda giy...

-Hayır, almayacağım...

Diyerek mağzadan çıktım ve Jimin'i beklemeden arabama binip evime gittim...

Hannah'a geri mi dönsek ne yapsak?!

Hadi!

Yine o çocuğu görmüştüm.Bu yüzden uyuyamamıştımda...Taehyung yan odada uyuyordu...Benim odamda yani!

-Of bunların sebebi ne?!?

Taehyung-Neylerin?

-T..Tae?

Taehyung-Hannah benden ne saklıyorsun?

-Hiç, hiç bir şey...

Taehyung-Sorun olduğunu mührümün acımasından hissedebiliyorum Hannah...

-Sadece dediğim gibi...Kabuslar.

Taehyung-Bak Hannah...Eğer sürekli belirli bir kişiyi görüyorsan bu ikimiz içinde tehlikeli olabilir...Bana söyle lütfen Hannah...

-Belirli birini değil...Nedense sevdiklerimin öldüğünü görüyorum...Şeytan biri ile mühürlü olmak kafamı mahvetti...

Ne güzel yalan söylüyorum ben ya?!?

Taehyung-Haklısın...Tamam o zaman hadi uyu Hannah...

-Pekiala...Çalışacağım...


Bunuda buraya koyam ve bölümü bitirem...

Daha kitap kapağı editleri yapmam, ablamın hediyesinin notunu yazmam ki kocaelinden geliyor hemen yazmam lazım, annemin anneler günü hediyesini hazırlamam, telefonuma hala indirmem gereken programları indirmem ve instagrama fotoğraf atmam lazım...Zaten bu gün hastaneye gittim moralimi becerdi doktor! Burnumda bir sorun varken 2 tane daha ortaya çıktı...Neyse ben öbür işlerimi halledem.

Sınır 6 vote...

▶Taezewenklendiniz◀

MY DEVİL DARLİNG |KTH| Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin