-2-

1.5K 119 38
                                    

Vote atmayı unutmayın~~~

...

Evime geldiğimde bezgin bir şekilde üst kata çıktım.Odamın kapısını açtığımda garip bir hava sezmiştim.Kıyafet dolabımdan kendime bir konbin yapıp giydim.

-Ah çok güzelim!

Kendimle konuşmayı severim ve de kendimi övmeyi,genelde övülmek yerine küfür yediğimde olmuştur.Telefonumun çaldığını fark ettiğimde kendimden geçtiğimi anladım.

Bilinmeyen numara...

Asla açmazdım ama belkide aptal telefonum yine birilerinin numarasını silmiştir diye açtım.

-Alo!

...

-Alo kimse var mı?

...

-Biri yanlışlıkla aradı herhalde...

Telefonu kapatacakken bir kadın çığlığı duydum.

-Belkide k-korku f-filmi izliyo-yordur

Telefonumu tekrar elime aldım ve Ça yı aradım!

Ça-Alo!

-Ya pandam bana gelsene canım sıkıldı.

Ça-Benimde sıkılmıştı gelirken bir şey almamı ister misin?

-Yun ile Elynı alman yeterli...

Ça-Ben başka bir şey kast etmiştim ama tamam bye!

-Bye pandik!

Ah tamam bu sefer sesim gitmişti.Boşuna kendimi korkutuyorum.

...

Bizimkileri beklemek için aşağı kata indim açıkçası hepsinde evimin anahtarı vardı ama ben karşılamak istiyorum.Yun beni korkutmaya çalışır falan.Bir anda kapım 3 kez tıklandı sevinç içinde açmaya gittim fakat kimse yoktu.Bu iyice gerilmeme sebep olmuştu.

-Çocuk falandır.

Gerçi bizim üniversitenin yanında pek çocuk olduğunu sanmıyorum ama her neyse.içeri girip kapıyı kapattım, kendimi koltuğa bıraktım ve televizyonu açtım.

-Of ne saçma programlar bunlar yha benim bilgisayarım nerde?

Yukarı odama çıkıp bilgisayarımı aramaya başladım.Nereye koymuştum ki?! Dolabımın içinde olması gerekirdi.Fakat yoktu...

-Buldum seni Pikachu!

Sevinç içinde çalışma masamın altında duran bilgisayarımı aldım...

-Ne işin var senin burada ya?!

Yun+Elyn+Ça-Biz geldik nerdesin Hannah

Hızla merdivenlerden aşağı iniyordum ki biri beni itmişcesine yere kapaklandım ve merdivenlerden yuvarlandım

-Ah!

Kafamı kaldrıdım fakat kimse gelmemişti.Tamam yeter bu kadar koşarak tekrar üst kata çıktım ve odamın kapısını kapattım yorganımın altına girdiğimde...

Bir çift kırmızı göz damarlı yüz ve korkunçca bakan bir varlık görmem bir olmuştu ve tabi çığlığımda...

...

Yun-Elyn hiç uyanmayacakmış gibi!

Elyn-Of hastaneye mi götürmeliydik merdivenlerden yuvarlanacak kadar sakar olduğunu bilmiyordum...

Ça-Baksana kolları morarmış!

Elyn-Evindede buz yok ki...

Yun-Ah bak uyanıyor!

Gözlerimi açtığımda yatağımda uzanmış ve başımda 3 gıcığın bana merakla baktığını gördüm.

-Of ne oldu bana ya!

Yun-geldiğimizde merdivenlerin başında baygın yatıyordun.

-Lütfen şaka yaptığını söyle!

Yun-Hayır...

-Ah Elyn sen haklıydın!

Elyn-Demiştim peki bir şey soracağım!

-Hıh?

Elyn-Gördün mü?

Ne demeliydim evet mi hayır mı kızları korkutmak istemiyordum ve ya onların beni deli sanıp benden kaçmalarını..

-Hayır ya bir rüya gördüm hatta rüya değildi ben bilgisayarımı kaybediyordum sonra kapı sesi duyuyordum aşagı inerken merdivenden düşüyordum...

Ça-Emin misin bu kadar mı?

-Evet bu kadar.

Elyn-Peki bir an korktum şey kızlar benim gitmem gerek...

Ça-Nereye.

Elyn-Sonra anlatırım...

Yun-Ok.

...

Ça ve Elyn gitmiş Yunda uyuya kalmıştı.Yukarı kata çıktım kıyafet dolabımın önündeki aynadan kendime bakıyordum.Ama

Belimde iki el hissedene kadar...

~~~~

#Nasılsınız?Nasıl bir bölüm oldu? Açıkçası yorganı üstüne çekince altından birinin çıkması beni bile tedirgin etti bu hikayeyi asla evde yalnızken yazmıyorum shdjbdndjdbsjhd neyse dediğim gibi yıldız atın ona göre belki bu gün yeni bölüm gelebilir#

Alone Dreamer...

MY DEVİL DARLİNG |KTH| Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin