Takipçi sayım giderek azalıyor.Ve haliyle buda beni üzüyor.Gerçekten hiç değer görülmeyecek mi kitaplarım?
<>
Jungkook-Hannah sana o tarafa bakmamanı söylemiştim...
Terasta yere çöktüm ve dizlerimi kendime çektim.
-Jungkook! Benimle mühürlenir misin?
Jungkook ağzı açık bana bakıyordu...
Jungkook-O..olur.
Hannah-Merak etme beni dostça sevdiğini biliyorum ama böyle kolay karar veremezsin çünkü zaten bir ö...
Jungkook-Bende sana bunu soracaktım zaten...Sadece senin iyiliğin için...
-Çok teşekkür ederim Jungkook...Nasıl karşılığını öderim bilmiyorum...
Jungkook-Ah, boşver Hannah...En yakın zamanda rahibenin yanına gideriz...ve Tae'nin de gelmesi gerekiyor...
-Teşekkür ederim tavşan...
Deyip ona sarıldım,oda yere oturduğu için kafamı göğüsüne yaslayıp tutamadığım göz yaşlarımı bıraktım.
Jungkook-Hannah bir piç için değmez...
Terasın kapısı bir anda açılmıştı...Kimin geldiğine bakma zahmetine bile girmemiştim...
Jungkook-Taehyung siktirgit buradan...
Taehyung-Neden? Mühürlümün yanına gelemez miyim? Hem sen kimsinde bana emir veriyorsun! Senden yaşça büyüğüm...
Jungkook-Ne büyük ne büyük...Sözümü dinle ve git buradan Tae!
Adım sesleri duymuştum. Sanırsam Tae bize doğru geliyordu...Yanağımda başka bir el hissetmem ile gözlerimi açtım. Taehyung tam karşımızdaydı...
Jungkook kafamı iyice kendisine soktu ve Taehyung'ı gitmesi için son kes uyardı...
Ve Taehyung gitti
Jungkook-Piçe bak! Sanki az önce kapıda biriyle sevişen ebemdi!
Eliyle saçlarımı okşamaya başlamıştı...
Ama olmuyordu...
Taehyung'un verdiği huzur yoktu...
-Jungkook?
Jungkook-Hm?
-Beni evime bırakır mısın?
Jungkook-Tabii ki...Hadi kalk.
<>
Yatağıma kendimi atmış, yaklaşık bir saattir tavan ile bakışıyordum...
"Sana dememiş miydim beni benimle bırakma diye!"
Kapı gıcırdama sesi duyduğumda kafamı oraya doğru çevirdim.
-Ne oldu?
Taehyung-Hiç.
-İyi o zaman git...
Taehyung-Neden böyle davranıyorsun?
-Gerçekten bilmen gerekmez mi? Ama gerçi bana ne ki?
Taehyung-Bak ne oluyor bilmiyorum.Jungkook terastayken saçma sapan şeyler de söyledi...
-Ah tabii saçma sapan...
Taehyung-Ben gidiyorum Hannah.Fakat şunu söyleyeyim ki o bücür seninle oyun oynuyor. Kısa bir bilgi; onun ilizyon gücüde var...Anladığım kadarıyla sana oyun oynamış.Bundan sonra gördüklerinede inanma! Git önce düzgünce sor, emin ol...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MY DEVİL DARLİNG |KTH|
Fanfiction(TAMAMLANDI) UYARI:Şeytan vb. simgeler bulunmaktadır.İnanç dışı faaliyetler içermektedir.Aynı zamanda küfür hakaret vb. şeylerde bulunmaktadır. Oyun bitmemeliydi Taehyung. Bazen her şey düşündüğümüz gibi olmaz.Ve ya hayal ettiğimiz gibi... Keşke bun...