6 vote gelmedi önceki bölüme ama yine de yazacağım.Bu sefer bu bölüme 6 vote gelmezse,You Are İn My Dreams'e odaklanıp diğer kitaplarımı durdururum.
Birde yaz tatiline kadar 3 kitabımın bitmesi gerek...Ama bunu başarabilir miyim bilmiyorum...
Seneye zorlu bir yola başlayacağım için bir kaç kitap yönetmeyeceğim.Bir kitap bitene kadar diğerine başlamayacağım.Ayrıca derslerime odaklanmam gerekiyor...
Hadi o zaman başlayalım...
Tahminimce 30 ve ya en fazla 35.bölümü final yapacağım.Daha uzun olacaktı ama kurguyu kısa kesmem gerekli...
•••
Günlerdir uyuyamıyordum...Gerçekten kabuslarımı Tae'ye söylemeli miydim bilmiyorum.İlk başta pek ciddiye almamıştım fakat kabuslarım drumak bilmiyor ve sürekli aynı şeyler oluyordu...
Taehyung kesinlikle ondan bir şey sakladığımı biliyordu...Her gün beni sıkıştırıp, söylemem için zorluyordu.
Ama son iki gündür ortalıkta yoktu...Gündüzleri geliyor,üstünü değiştirip hiç bir şey söylemeden çıkıyordu...
Benim ondan sakladığım,onunda benden sakladığı şeyler vardı...
-^-
Kapı kilidi sesiyle koltuktan kalkıp yönümü kapıya doğru çevirdim.
Tahminimdeki gibi Taehyung gelmişti...
Taehyung-Hannah bir sorun mu var?
-Evet...
Yanıma geldi ve koltuğa oturduk...
Hala anlatmalı mıydım bilmiyordum...
-Taehyung ben...ben sürekli uyuduğumda aynı kabusları görüyorum ve hepsindede aynı kişi var...
Taehyung önce durdu sonra ise gözlerini gözlerime sabitledi...
Taehyung-Hannah...Sana eğer böyle bir durum varsa bana anlatmanı söylemiştim!
Bir anda sesi kalınlaşmıştı...Ürkmüştüm...
Taehyung-Umarm tahmin ettiğim gibi değildir...Hannah,nasıl bir tipi vardı gördüğün kişinin?
-Koyu kahve saçları,kırmızı gözleri,uzun boyu ve dişleri gözüktüğünde tavşana benzeyen biri...
Taehyung-Kahretsin!
Diyerek evden hışımla çıktı...
Ne yaptım ki şimdi ben?
•••
-Saçma!
Elyn-Bence anlattığın kişiyi iyi tanıyor olabilir...
Yun-Hannah,sen bela çekiyorsun yemin ederim ya?!
Elyn-Hasss...
Ça-Bir dakika şu an Elyn küfür ediyor ses kaydına almam lazım!
Elyn-Etmeyeceğim...
-Ağla!
Yun-Kudur!
-Zırla!
Yun-Çıldır!
-Tepin!
Ça-Kesin şunu!
Elyn-İnsan ne oldu diye sorardı be!
-Aga be
Yun-Ne oldu?
Elyn-Ebenin...
-Hadi söyle işte ya!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MY DEVİL DARLİNG |KTH|
Fanfiction(TAMAMLANDI) UYARI:Şeytan vb. simgeler bulunmaktadır.İnanç dışı faaliyetler içermektedir.Aynı zamanda küfür hakaret vb. şeylerde bulunmaktadır. Oyun bitmemeliydi Taehyung. Bazen her şey düşündüğümüz gibi olmaz.Ve ya hayal ettiğimiz gibi... Keşke bun...