Όχι σπόιλερ εδώ οκ;
Λοιπόν, πραγματικά τρέφω μια ιδιαίτερη αδυναμία για το συγκεκριμένο. Επίσης ίσως να ήμουν λίγο επιεικής με τα 10/10 που έχω δώσει στις ταινίες που έχω κάνει review. Ας τα κάνουμε 9/10. (με εξαίρεση το "the shining" του Cubrick, αυτό παραμένει "a classic!!!")
With that being said, ας ξεκινησουμε:
Το The haunting of Hill House είναι μια original σειρά του Netflix σε σκηνοθεσία Mike Flanagan. Η σειρά, που αυτή τη στιγμή που γράφω βρίσκεται στη πρώτη σεζόν με 10 επεισόδια, μας διηγείται την παραμονή μιας εξαμελούς οικογένειας στο Hill House και το πως τους επηρέασε στο μέλλον...
Αυτή η σειρά με εξέπληξε ευχάριστα και νομίζω πως αξίζει ένα:
9/10
Δεν περίμενα κάτι παραπάνω από μια fun σειρά τρόμου, μα μου έδωσε αυτό το παραπάνω και χωρίς αυτο, δεν θα έφτανε καν κοντά σε τέτοιο βαθμό. Ο Mike Flanagan (Hush, Oculus) μας δείχνει για άλλη μια φορά πως είναι μαέστρος πίσω από την κάμερα και πίσω από το σενάριο, διότι δεν έχω ενδιαφερθεί πιο για το τι ένας χαρακτήρας λέει σε μια σειρά, πιο πολύ από αυτή εδώ!
Οι ηθοποιοί δίνουν τον καλύτερο εαυτό τους μιας και φαίνεται πως έχουν αγκαλιάσει το project (μέχρι και τα παιδιά είναι καλά!) ενώ το σετ, η μουσική και το ατμοσφαιρικό cinematography της ταινίας σε ταξιδεύουν σε μέρη που καλύτερα να μην ανακαλύπτεις ποτέ εξαρχής.
Παρόλα αυτά έχει και κάποια θέματα, με το μεγαλύτερο μου να είναι οι κοιλιές ανά διάστημα. Σε κάποιες φάσεις, ο ρυθμός της σειράς ήταν σε normal ρυθμούς μα σταμάταγε και ξανάρχιζε και ξανασταμάταγε, πράγμα όχι κακό άμα γίνεται επίτηδες, μα εδώ έγινε από λάθος και σε πέταγε έξω από την ατμόσφαιρα της υπόθεσης.
Ευτυχώς γινόταν σπάνια και μας άφησε με μια σειρά γεμάτη σασπένς, δράμα, τρόμο και λίγες ανατροπές τόσο απολαυστικές που σε κάνουν να αναρωτιέσαι:"Τι είναι αληθινό και τι όχι;"
Προσωπικά είμαι ενθουσιασμένος για την δεύτερη σεζόν, μιας και τα ίδια άτομα πίσω από τις κάμερες του πρώτου, το φτιάχνουν. Όσο αυτοί υπάρχουν, είμαστε σε ασφαλή χέρια.
Υ.Γ.:Ξέρω πως το hereditary και το unbreakable ίσως να άξιζαν το 10/10 μα είχαν θέματα και πρέπει να φερθώ αντικειμενικά.
Το trailer για το HILL HOUSE:
YOU ARE READING
(Horror) Movie Reviews
HumorΑν ειστε fan των horror ταινιων ή απλά cinefil όπως εγώ (και τα δύο) εδώ θα σας σωσω από μεγάλα bombs ταινιών (τρόμου) και θα σας συστήσω classics που υπάρχουν καιρό ή μόλις γεννήθηκαν!