A/N Päätettiin nyt kesäloman kunniaks julkasta tänään toinenkin osa. Hyvää lomaa kaikille ja toivottavasti tykkäätte luvusta :)
Eemil
Aamulla herään sängystäni tunkkaiseen ilmaan. Aurinko yrittää tunkeutua huoneeseen säleverhojen välistä. Käännyn katsomaan puhelimestani kelloa, puol ykstoista. Viikot kasarmilla kerryttää univelkoja, mut onneks viikonloppusin saa jotenkin edes nukuttua niitä pois.
Huomasin saaneeni viestin myös Viljalta Tinderissä. Näköjään kolmen aikoihin aamuyöstä. Ehkä hän juhlimisen lomassa olisi ajatellut muakin.
Vilja:
"Sssä oot danile oikeddt aika hot"
"Kyl me voitasi näh mun sänfyski 😏"
Okei. Ehkä kuitenkaan viestit eivät olleet mulle tarkoitettuja. Vaikka me ei Viljan kanssa seurusteltukaan eikä oltu muutenkaan oltu toisillemme uskollisia, mut kyllä se silti tuntu pahalta, kun sain tietää Viljan suunnittelevan treffejä jonkun toisen kanssa.
Mietin hetken pitäisikö minun lähettää jokin viesti vastaukseksi, mutta päätin antaa asian olla ainakin toistaiseksi. Nousin sängystä ylös ja vedettyäni housut jalkaan kävelin alakertaan.
Äiti ja isä istuivat pöydän ääressä aamukahvilla ja lukivat lehtiään. "Huomenta", sanoin kävellessäni heidän ohitse jääkaapille. Kaadoin omenamehua itselleni mukiin ja otin muutaman karjalanpiirakan lautaselle.
Hörpin mehuani odottaessani piirakoideni tulevan mikrosta. "Mihin aikaan me lähetään?" kysyin vanhemmiltani viitaten isäni äidin syntymäpäiväjuhliin. "Lähetään yhen aikoihin", äiti vastasi nousten samalla pöydästä.
Nyökkäsin vain pienesti ja lähdin aamupalani kanssa omaan huoneeseeni. Istahdin sängylle ja kaivoin kännykän tyynyjeni alta. Avasin kännykästäni Tinderin ja aloin selailemaan syödessäni.
Emilia, 20. Brune, ruskeet silmät. Ihan hyvännäkönen. Näyttää jotenkin tutulta? Ehkä mä oon nähny ton jossain. Ollaankohan me pantu? Pyyhkäisy vasemmalle.
Kaisa, 23. Punaiseksi värjätyt hiukset. Ei kiitos, tulee mieleen vain tätini. Pyyhkäisy vasemmalle.
Aino, 21. Blondi, siniset silmät. Todella kaunis tyttö. Ei kuitenkaan vedä vertoja Viljalle. Pyyhkäisy vasemmalle.
Jatkan selailua vielä jonkin aikaa, mutta tulen aina vain samaan lopputulokseen. Kukaan heistä ei vedä vertoja Viljalle.
Turhautuneena laitoin kännykkäni pois. Vein astiat takaisin tyhjään keittiöön. Katsoin keittiön ikkunasta ulos ja näin vanhempani ulkona yhdessä haravoimassa. Hymähdin vain näylle ja kävelin ylös käydäkseni suihkussa.
Suihkun jälkeen puin ylleni siniset farkut sekä harmaan t-paidan. Kampasin hiukseni ja jätin ne sotkuisiksi. Otin pöydältä lompakkoni sekä kännykän ja tungin ne taskuihini. Katsoin seinältä kelloa ja huomasin sen olevan puoli yksi.
YOU ARE READING
Löytäjä saa pitää
RomanceTyttö, jonka vanhemmat eivät hyväksy hänen valintojaan tapaa Tinderissä kiltin pojan maineen saaneen miehenalun, jolla on piinaava exä. Voiko heidän välilleen syntyä mitään muuta kuin kiihkeä rakkaussuhde? Luvassa draamaa ja huonoja valintoja.