3. mitä pojatkin kaupungilla ajattelee

293 10 0
                                    

Vilja


Eemil:

"Mis oot saanu ottettuu noin hyvii kuvii?"

Vilja:

"Oon jeesaillu yhtä kaverii ku se on alotteleva kuvaaja 🙂"

Eemil:

"Mä en ikinä onnistuis tollasis"

"Tai tarkotan siis et en osaa olla mitenkää luonnollisesti kameran edes 🙂"

Vilja:

"En mäkää aluks osannu mut Mico neuvo mua sit ja nykyää se on jo ihan ok 😌 Opiskeleks sä täl hetkel vai mitä teet?"

Eemil:

"No oon täl hetkel armeijas ja sen jälkee haen ehkä kouluun tai sit meen vaa töihi"

Vilja:

"Mä en oo käyny ku vast lukion ni oon ny amkis et must tulis tanssinope"

"En kyl usko et tuun saamaan tanssinopen töitä ni must vois tulla esim liikanope johki kouluu"

Eemil:

"Joo no mä oon ensihoitaja mut pitäis kouluttautuu jotenki paremmi et sais tehä niit kivoi töit"

Vilja:

"Herran jestas ku kello on jo paljon. Mun pitäis mennä nukkuu ku herätys on jo viiden tunnin pääst 😬"

Eemil:

"Joo no munki ois pitäny olla nukkuus jo ajat sitte mut jutellaa huomen sit taas vai mitä?"

Vilja:

"Ehottomasti"

*

Aamulla sain nukuttua herätykseen asti. Ja oisin varmasti myös senkin jälkeen saanut nukuttua muutaman tunnin ajan.

Pakotin itseni väkisin ylös sängystä ja puin ylleni treenivaatteet. Meillä olisi treenit tänään ensimmäiseksi.

Saa nähdä, mitä siitä tulee, kun olen näin väsynyt, enkä ole kunnolla päässyt harjoittelemaan viime treenien jälkeen.

Valitsin itselleni mustat treenihousut sekä vaaleanpunaisen hupparin. Vedin ne ripeästi ylleni sekä laitoin hiukseni nutturalle.

Lampsin keittiöön ja valmistin itselleni annoksen puuroa mikrossa

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.

Lampsin keittiöön ja valmistin itselleni annoksen puuroa mikrossa. Pilkoin sen päälle banaanin ja keitin kahvia.

Otin itselleni kaapista kupin ja kaadoin sen täyteen kahvia. Kannoin aamiaiseni pöydälle ja istuin alas vetäen kännykän samalla rintsikoistani.

Löytäjä saa pitääDove le storie prendono vita. Scoprilo ora