III

72 14 1
                                    

Pretend there's no tomorrow
I wish there was no tomorrow

Man skauda. Kiekviena minutę vis labiau ir atrodo tuoj nebeliks kuo kvėpuoti. Aš dūstu. Tas skausmas gniaužia man gerklę, spaudžia galvą ir neleidžia įkvėpt. Tas skausmas plėšo man krūtine ir aš skęstu. Nebežinau ką daryt. Tik grimstu giliau ir giliau... Ar jums pažįstamas tas jausmas kai atrodo stengiesi dėl žmogaus, kad tik jis būtų laimingas, nusišypsotų ar nebeverktų. Bet ne tiek,kad Tave tai džiugintų patį,juk žmonės turi stengtis dėl vienas kito,nes tik iš vienos pusės rodantis dėmesys vistiek kažkada privers prie išsiskyrimo,todėl nusprendi tyliai pasitrauki iš jų gyvenimo,kad ir kaip sunku bebūtų..Tačiau laikui bėgant pamatai jog Jie ir be Tavęs gali būti laimingi,atsiranda kiti žmonės sugebantys priversti šypsotis daug dažniau nei Tu, Stengiamės dėl žmonių kuriems mes patys visiškai nerūpime ir taip pamirštame patys save. Visada bus žmonių, į kuriuos žiūrint tau suskaus širdį. Su tais žmonėmis kažkada buvai be galo laimingas, mėgavaisi gyvenimu. Prisiminimai, akimirkos trukusios amžinybę, juokas, visa tai tavyje išsipūs lyg didžiausias burbulas. Tada jis sprogs. Pravirksi. Nes daugiau su tais žmonėmis jau nebebus juoko, nebebus akimirkų, kurias galėtum prisiminti. Jie tapo vienu iš tūkstančio eilinių žmonių, kurie prasilenkia du tavimi gatvėje. Ironiška, kad anksčiau su jais dalinaisi gyvenimu. Ironiška, kad jie buvo priežastis dėl ko gyvenai ar kvėpavai. Bet mes turime paleisti tuos žmones, o kaip paleidi supranti, kad jie kartu išsinešė ir tavo šypsena, ir tavo džiaugsmą. Skaudą kai žinai, kad nebegalėsiu apkabinti žmogaus kuris kadaise tau reiškė visą gyvenimą. Žmonės ateina ir išeina. Vieni atneša džiaugsmą, kiti jį išneša. Ar kada nors jauteisi vienas minioje? Milijoniniame mieste visiškai vienas? Arba tarp draugų? Jei nesijauti mylimas tai pagalvok... tu turi ŠIMTUS kaulų savo kūne kuriems tu rūpi. Tu juk jiems tokia reikalinga. Tu turi po velnių ŠIRDĮ kuri skirta mylėti... Nagi... pagalvok apie tai... prašau. Pasidaryk kakavos puodelį su zefyrais ir pagalvok... kiek daug Mes daug turim ir kiek dar daugiau mes  galim nuveikti drauge.

☀️☀️☀️

After allWhere stories live. Discover now