VIII

32 11 0
                                    


Tell me you don't want me no more
But I can't let go

Gyvenimas yra nuostabiausias dalykas, kurį Dievas mums kada nors galėjo suteikti.  Visą gyvenimą mes mokomės ir patiriame naujų dalykų, kaip ir kiekvienais kitais metais.  Nuo mokymosi vaikščioti iki pokalbių apie viską, kad išmoktumėme ir išmokintume kažką ne tik sau, bet ir kitiems. To išmokstame Iš patiriamos vienatvės, laimės ir besąlyginės meilės.  Jei turėtų būti puoselėjamas gyvenimas, kodėl taip greitai baigiasi mūsų gyvenimai? Savižudybė yra labiausiai paplitęs būdas išeiti iš bet kokios sunkios padėties, į kurią gyvenimas įmeta tave.  Kas tiksliai yra žodžio „savižudybė" reikšmė?  Gerai savižudybė - tai veiksmas ar savanoriško ir tyčinio gyvenimo pabaigimo, ypač asmens, turinčio ilgametę diskreciją ir protingą protą, pavyzdys. Paaugliai greitai baigia savo gyvenimą dėl daugelio priežasčių, pvz., Blogų santykių, depresijos, šeimos problemų arba netgi patyčios mokykloje.  Tokios problemos, sukėlusios nusivylimą, yra painios ir taip sunkios, kad gali tapti neįmanoma atlikti tam tikrų užduočių, kurios daugeliu atvejų, labai būna svarbu gyvenime. Įsivaizduokite savo draugą ar draugę, stovintį aukšto pastato viršūnėje, jis įkvepia vieną paskutinį kvapą ir pasakoja savo paskutinį atsisveikinimą savo šeimai ir draugams, ir jis šoka tiesiaiį jo mirtį.  Jis tai daro, jis daro savo sprendimą, kuris negali būti išspręstas.  Jis išsprendė savo problemas, nužudydamas save, bet įsivaizduokite skausmą ir kančias, kurias patiria jo draugai, šeima ir žmonės visame pasaulyje ar ne jūs. Daugelis stebisi, kodėl jis tai padarė ir kas vyko jo prote, kaip jis tai padarė. Gal jis net pasakė, kad jis ketina nusižudyti, ir jūs netikėjote ir manėte, kad jis juokauja.  Jis galbūt jums pasakė, kas buvo jo planas, bet, be abejo, niekas kitas, pavyzdžiui, jo tėvai ir kiti draugai, neturėjo jokios idėjos, kodėl jis pasirinko pabaigti savo gyvenimą.  Taip yra daugelio paauglių savižudybių atveju.  Daugelis žmonių, tokių kaip mokytojai, mokyklos patarėjai, psichologai, terapeutai ir jaunimo grupių vadovai, pateikė priežasčių sąrašą, paaugliai nusprendė nusižudyti.  Pagrindiniai dalykai, su kuriais jie susidūrė, buvo šie: per daug skyrybų, per mažai bendravimo tarp tėvų, plačiai paplitęs narkotikų ir alkoholio vartojimas, per daug ginklų ir nepakankamai meilės (namie).  Visos šios išvardytos priežastys sukėlė paauglių savižudybes, tačiau nė vienas iš jų nepaaiškina, kas verčia vaiką per kraštą, kad užbaigtų savo gyvenimą.  Galbūt tai yra visuomenės pritarimas ar tarpusavio spaudimas.  O gal paauglys išgyvena ypatingą gėdą ir kaltę ką nors daryti. Kiekvienas paauglys žino tą jausmą.  Labai anksti ryte atsibunda, kai vis dar būna tamsus.  Jausmas traukti save iš lovos, šypsotis ir pasiruošti mokyklai.  Sėdi klasėje, užpildytoje vaikų, nei vienas iš nų nemėgsta klausytis mokytojo pasakojamos temos, kuri neturi nieko bendra su studento gyvenimo tikslais.  Nenuostabu, kodėl tiek daug vaikų nepatinka mokyklai.  Kas nori eiti į vietą, kur jūsų bendraamžiai nuolat teisia jus.  Kai mokytojai suteikia jums numerius, kurie, kaip manoma, atspindi jūsų žinių lygį, bet iš tikrųjų atspindi jūsų sugebėjimą atkurti informaciją.  Nesvarbu, kaip stengiasi, jie vis tiek bus vertinami aukščiausio lygio universitetuose. Mano nuomone visada reikia pagalvoti apie tai ką ir kaip sakai žmogui, reikia pagalvoti kaip tu su jais elgiesi, parodyti jiems savo meilę, nes gali būti, kad greitu metu tu gali netekti to žmogaus. Ir tik tada sužinosime kas bus po to...

After allWhere stories live. Discover now