VII

33 12 0
                                    

Look at the stars
Look how they shine for you
And everything you do
Yeah they were all yellow

Šiandien nagrinėta tema mokykloje mane labai palietė. Ir tada aš supratau, kad mūsų visų ateitis priklauso nuo visų mūsų. Mums reikia rūpintis savo gamta ir aplinka. Po 100 metų gali būti, kad žemėje nebebus įmanoma gyventi. Man tai dabar atrodo tiesiog neįtikėtina. Mes turime pradėti rūšiuoti, stengtis ir visaip kitaip saugoti gamtą, bei savo namus.

•••••••••••••••••••

Gamta apima gamtinį ir fizinį pasaulį, įskaitant gyvūnus, paukščius, visus vandens telkinius ar kraštovaizdžius ir kitas savybes ir kūrinius, kurie egzistuoja nepriklausomose žmogaus kūrybose. Kai mes stebime ar jaučiame gamtos grožį, jis turi tokį ramų ir  raminamąjį poveikį mūsų protui, kūnui ir sielai. Bent jau aš galėčiau būti prie ežero, miške ar bet kur kuo ilgiau. Tai nuramina geriausiai. Gamta turi ilgalaikį poveikį mūsų pojūčiams ir suteikia nuostabų gaivumo ir malonumo jausmą.  Kai mes galvojame apie gamtos grožį, mes iš karto galvojame apie vaizdingą ir vaizdinį gamtos grožį, pavyzdžiui, sparčiai augančius kalnus, ramias upes, medžių žalumą, vaivorykštes. drugelių ir paukščių spalvas, žydinčias gėles. Viskas apie gamtą suteikia mums malonumo jausmą. Gamta yra graži ne todėl, kad ji tenkina mūsų kelis poreikius, bet dėl ​​to, kad visos šios natūralios formos suteikia palaiminimo jausmą ir padeda mums susisiekti su mūsų tikrais save.  Šio gamtos grožio įvairovė ir intensyvumas yra gamtos širdis.  Kiekviena gamtos dalis yra graži ir unikali.  Kiekvieną akimirką Dievas piešia naują grožio idealą gamtoje. Gamtos grožis nuolat atskleidžiamas visur aplink mus. Rytinė rasa ant aksomo spalvos žalios žolės, gėlės, pražydusios įvariausiomis spalvomis, žvirblis, pastatęs lizdą ant medžio, čia ir ten esantys drugeliai - viskas yra gamtos grožis.  Gamta yra gyva, išraiškinga ir vaisinga. Manau išvada ta, kad Gamta yra menas, kuris visą laiką groja ir vystosi taip gražiai.  Ryšys su gamta turi raminamąjį poveikį, kuris išgydo mus.  Gamtos gaivumas ir grynumas mus atgaivina.  Kai mes išgyvename vienatvę gamtoje, mes jaučiame tikrą taiką ir ramybę.  Norint pajusti gamtos širdį, reikia prarasti giliai į gamtą.  Gamtos grožis ir turtingumas yra už žodžių ir ne tik vaizduotės.

"Look deep into nature, and then you will understand everything better." Albert Einstein

After allDonde viven las historias. Descúbrelo ahora