IX

22 11 2
                                    

When I met you in the summer
To my heartbeat sound
We fell in love
As the leaves turned brown

Vasara. Vieniems tai laikas kai galima atsipalaiduoti, nuvažiuoti kur nors ir ten pailsėti, kitiems tai vien vakarėliai ir nepamirštamos, ilgos naktys, o man tai laikas kai aš galiu išmokti ir patirti ką nors naujo. Jei vasaros atostogos būtų atimtos iš sunkiai dirbančių ir besimokančių mokinių, jie turėtų žymiai mažiau laiko praleisto su šeima. Tėvai dažnai turi didesnes galimybes pasiimti atostogas per vasarą, kas reiškia, kad per jas jie galėtų keliauti su visa šeima ar tiesiog leisti laiką kartu su jais. Vasaros atostogos skirtos tam, kad vaikai išmoktų kažką, ko niekas nemoko mokykloje. Turbūt niekam neprailgsta vasara. Galime maudytis jūrose, ežeruose ar baseinuose, laipioti medžiai, susitikti su draugais, nemiegoti naktimis ir dar daug dalykų. Niekada nepamirškų tų bemiegių naktų, kai lakstėme laukais, nežinodami kur atsidursime. Tada mums tai paprasčiausiai nerūpėdavo. Kai galėdavai suvalgyti dešimtis porcijų ledų, ir juokdavaidi, kai pradėdavo užšalinėti smegenys. O dar kai išeidavai į balkoną paskaityti kokią nors knyga ar pažiūrėti filmą, galėdavai klausytis kaip čiulba paukščiai ar tiesiog degintis. Ir dabar, nors nėra dar vasara, o poryt į mokyklą, bet gal jau ryt nes jau 00:51, bet tiesiog žinau, kad ir kas manęs laukia rytoj ar už savaitės bus neįtikėtina. Dabartiniai politikai bando atimti iš mūsų vasarą. Laiką, kai galime būti tikrais savimi. Trumpina ir trumpina dienas. Aš nesuprantu. Ar jiems gaila? Juk jie patys turbūt žino, kad paskutinį mėnesį, mes visas programas būname įšėję ir atsiprašant nebeturime ką veikti. Tai kodėl, tada reikia ilgi tu mokslo metus? Ar jie trokšta, kad vaikai taptų zombiais, kuriems niekas nerūpėtų ir jie neturėtų savo nuomonės? Ar jie tiesiog neturi ką veikti ir sugalvojo, kad va reikia trumpinti atostogas, nes juk jų niekam nereikia, tiesa? Man gaila kiekvieno mokinio kuris mokosi dabar mokykloje ir tų kurie mokysis vėliau. Galbūt po kelių metų jie sugalvos, kad mums visai tų atostogų nereikia? Aš žinau, kad tai labiau aktualu buvo praeitais metais, bet aš niekaip negaliu pakęsti to fakto, kad šiemet mokslo metai baigsis birželio gale. Didžiulė nesamonė. Ant kiek tu turi būti, kad tai sugalvoti? Man net į galvą nedaeina. Mano manymu, jie turėtų viską permąstyti, nes tai po kelerių metų gali būti priežastis emigruoti kitur ir nenorėti čia, Lietuvoje, kurti savo šeimas ir auginti vaikus. Ir tik po šito sužinosime, kas bus po to...

After allWhere stories live. Discover now