Maybe we're perfect strangers
Maybe it's not foreverNet neprisimenu kaip tapome pažįstamais. Tai įvyko per daug seniai. Ilgai nebendravome. Bet puikiai prisimenu tą vakarą, kai vėl pradėjome bendrauti. Esame iš skirtingų miestų, į gyvenimą žiūrime iš visiškai skirtingų kampų, bet kodėl su tavim jaučiuosi geriausiai? Neprailgsta laikas, jaučiuosi kaip namuose. Bet juk tu tik žmogus. Kad ir dabar, niekaip nepalieki mano galvos. Atsimenu pirma bemiegę naktį, kurią praleidome besikalbėdami. Višiskai nepažįstami žmonės, bet tu privertei mane šypsotis. Užbūrei savo garbanomis. Juokinga, bet jos iš tiesų nuostabios. Kaip įmanoma priversti žmogų įsimylėti per naktį? Pasirodo, viskas yra įmanoma. Ir šiandien. Man vėl parašei ir privertei mano širdį plakti stipriau. Žinau, skamba banaliai, bet niekaip kitaip to negaliu įvardinti. Bendravai su manim taip laisvai, nieko nebijojai ir tiesiog tą minutę atrodė, kad nieko negali būti geriau. Galbūt ir neturėčiau taip greitai įsimylėti, net negaliu to, ką jaučiu, pavadinti meilę, nes tai juk gali būti labai nestabilu, visalaika tokioje situacijoje mes greitai prisirišame prie žmonių. Arba gal būt blogiausiu atveju, tai gali įtakoti mūsų psichine sveikatą. Dauguma suaugusių mano, kad paaugliai negali įsimylėti. Tai gali būti tik laikina simpatija. Bet aš manau, kad įsimylime tuos žmones kurie jau buvo mūsų simpatijos ;). O ar tu prisimeni tą kartą, kai pirmą kartą įsimylėjai? O gal tau tai dar nebuvo nutikę? Manau mūsų kiekvieno tėvai turėtų mums padėti viską suprasti iš savo pačių patirties. Pakalbėti su mumis. Nesakau, kad turėtų dalintis pačiomis smulkiausioms detalėmis, bet vaikas turėtų galėti laisvai išsipasakoti savo tėvams, bet kada, kada tik jam reikia. Dažniausios problemos įsimylėjus yra tos, kad meilė dažnai būna be atsako ar, tai kad antra pusė nežiūri į tai rimtai, ir kaip sakoma dažnai nukrypsta į kairę. Ne man kalbėti apie meilę, nes kiekvienam tai visai skirtingi dalykai ir plius dar aš juk tokia jauna. Bet visi gali mąstyti ir apgalvoti viską, ką tik nori. Ir tik po šito sužinosime kas bus po to....
Atsiprašau, kad ši dalis trumpesnė, bet labai norėčiau padėkoti vienam žmogui. Something_notspecial tu nuostabi, nesustok kurti ir tobulėti. Labai dėkui tau už visą pagalbą man❤️
YOU ARE READING
After all
Short Story•After all, how often do we get a second chance? •started 2019 04 09 •istorija lietuviškai