Cred că ciclopii sunt mult mai fericiţi la sex decât oamenii.
Ţâţele sunt un lucru destul de complex. Femeile se plâng că masculii nu-s tandri şi trec direct la deschiloţare şi mameleală dar ele habar n-au ce complicăciune e mamelela ca acţiune.
Să analizăm logic. Există două ţâţe, Preferabil. Una pentru fiecare mână. Dar bagi botul, şi aici răsare problema.
Că ce dracu să faci cu gura? Doar n-o săruţi pe maimuţă, că puteai să faci asta şi cât era îmbrăcată. Deci bagi botu’ la sfârc. Şi zic singular, că nu poţi să le mozoleşti pe amândouă în acelaşi timp decât dacă ai gura foarte mare sau ea ţâţele foarte lăsate.
Şi în timp ce faci morişca pe unu’, na, îl frămânţi acolo cu mâna pe celălalt, să nu se simtă prost. Şi fiind deasupra, trebuie să te sprijini doar în 3 membre: mâna şi genunchiul de pe o parte şi piciorul de pe partea ailaltă, întins într-un echer cretin ca să nu cazi peste proastă. O poziţie foarte incomodă.
Şi aici intervine o chestie pe care femeile nu prea o bănuiesc. Din când în când mai schimbăm ţâţa linsă. Da’ nu facem chestia asta pentru noi. Pentru noi sunt exact la fel. Dacă ţi-ai băgat botu’ într-una nu simţi nici un impuls să oglindeşti acţiunea ca să faci exact la fel pe ţâţa ailaltă. Din punctul de vedere a masculului chiar nu contează pe care o băleşti în timp ce faci „fleoooorrt” cu buzele.
Aşa, din respect pentru femeie, fiinţă pe care o respectăm, schimbăm ţâţa. Să se simtă ea acoperita plenar, nu noi. Şi din cauza poziţiei precare trebuie să schimbi mâna de sprijin, să faci o mini fandare mutând greutatea propriului cur de pe un picior pe altul. Absolut complicat inutil. Doar ca să fie ele mulţumite.
E foarte complex cum trebuie ca noi, masculii să acordăm atenţie egală la două ţâţe. E exact ca atunci când voi femeile sugeţi două puli în acelaşi timp. Hai, nu o faceţi pe ruşinoasele, ştim că toate aţi fost în situaţia aia. Ei, noi facem aşa cu ţâţele TOT TIMPUL. Voi vă confruntaţi cu două puli în acelaşi timp de maxim 2-3 ori pe lună, în medie.
Şi de ce zic eu că e uşor să fii ciclop?
Că cicloapele cred că au o singură ţâţă, pe mijlocul pieptului.