*Regulile pulii*

114 3 4
                                    

1.Ai o singură  pulă. Respect-o şi te va respecta şi ea pe tine.

Pula este cel mai bun prieten al omului la bine şi la rău dar, la fel ca şi un prieten, dacă nu o respecţi, dacă nu cultivi relaţia dintre tine şi pula ta, dacă nu îi arăţi că-ţi pasă, te va lăsa la nevoie. Se va lăsa la nevoie. Şi va fi vina ta, nu vina ei. O pulă respectată nu se lasă.

2. Mărimea pulii nu contează. Atâta timp cât gagica e beată.

Cu cât e mai mică cu atât trebuie să fie mai beată, ca a doua zi să nu mai ţină minte clar, şi să-i spui tu că e mare.

3. Nu scoate pula din pantaloni decât dacă ai de gând să o foloseşti.

La fel cum samuraii nu scoteau sabia din teacă decât atunci când aveau de gând să taie ceva, la fel trebuie să te comporţi cu pula ta. E o chestie de onoare. Dacă ai scos-o, trebuie să faci ceva cu ea. Orice. Nu o scoţi doar aşa, la aer.

4. Pula este singurul lucru din univers care nu se va întoarce niciodată împotriva ta.

Asta dacă nu eşti tipul ăla dubios, din filmuleţu’ ăla, care se fute singur în cur. În rest, pula nu te va trăda niciodată. Nu te va minţi. Pula ta îţi vrea binele în orice cirumstanţă.

5. Nu îţi băga pula în locuri unde nu ţi-ai băgat degetul întâi.

Pula este un organ fragil. Are nevoie de un cercetaş. Cum regii vechi aveau oameni care să le guste mâncarea înainte, să nu fie otrăvită, aşa ai tu degetele. Ţine minte. Ai 10 degete, dacă păţeşti ceva la unul, mai rămâi cu 9, în schimb ai o singură pulă!

6. Denumeşte-ţi pula vitejeşte.

Să-i spui doar Gigi, Gogu sau Vasile nu e de ajuns. Trebuie să îi dai un nume care să inspire frică. Să se cutremure duşmanii când începi să vorbeşti de pula ta. Încearcă Excalibur, Scarface, Orlok Stăpânul Fiarelor, Mefistocle, Inoxidabilatorul, Osama Bin Laden sau Visurât.

7. Nu da pula din mână pe pula de pe gard.

Habar n-am ce am vrut să zic aici.

8. Salut-o în fiecare dimineaţă.

Pula ta te iubeşte. Mereu se scoală înaintea ta. E jucăuşă şi veselă. Parcă-ţi spune, în fiecare zi: “salut, ce facem azi ? eu sunt gata!”. Gândeşte-te că femeile nu au un prieten de nădejde care să le binedispună în fiecare dimineaţă. Fii recunoscător că tu ai.

9. Dacă te întrebă cineva, să spui că ai pula foarte mică.

Indiferent de mărime. Sună stupid la început, dar gândeşte-te. Dacă spui că o ai mare, celălalt se va gândi că minţi. Dacă spui că e mică, se va gândi “ce interes are ăsta de spune că are pula mică… doar dacă… de fapt e foarte mare şi se joacă cu mintea mea!”

10. Niciodată să nu te pişi împotriva vântului decât dacă ai un duşman pitit în spatele tău.

E o regulă de bun simţ. Mai mult de respect pentru pantalonii tai, nu pentru pulă.

11. Nu ai voie să atingi o altă pulă decât a ta.

Este cea mai importantă regulă. De-aia am lăsat-o ultima. Nici dacă e pula unui prieten şi el nu are mâini şi trebuie să i-o scoţi să nu se pişe pe el. Nici dacă e un terorist mort cu o bombă nucleară pe pulă. Nu o atingi. Aştepţi să vină o femeie şi-i spui cum să o dezamorseze că femeile habar n-au cum să dezamorseze o bombă. E un fapt demonstrat ştiinţific că daca atingi pula unui alt tip ţi se usucă a ta.

Atât. 11 ajung. Câte una pentru fiecare centimetru al pulii mele.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Dec 21, 2014 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Ghiduri practice *caterincă*Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum