Urmează un copy-paste
1(Iti multumim ca ai ales S***rCo**r®!) Acest machiaj 2(universal) 3(este mai mult decat un fond de ten.)**eer Cov** este o 4(metoda) de infrumusetare care 5(poate fi aplicata in doar cateva minute) si 6(al carei efect dureaza pana la sfarsitul zilei! )
Secretul machiajului **eer **ver® este o 7(formula exclusiva) de 8(minerale) ce 9(reflecta lumina), care se10(potrivesc perfect) cu 11(uleiurile naturale ale pielii tale), pentru o 12(actiune totala). 13(Stratul va fi atat de usor incat nici nu-l vei simti.)
Mineralele Sheer Cover® 14(sunt 100% naturale), create prin 15(infuzii vegetale) care iti 16(mangaie pielea),iti ofera 17(protectie solara) si contin 18(extract de ceai verde), pentru ca tenul tau sa fie 19(protejat de semnele premature ale imbatranirii.)
20(Machiajul tau obisnuit poate sa faca toate astea?)
Şi acum traducerea
1. Nu ai ales nimic încă, dar dacă îţi mulţumim din timp, o să te simţi obligată retroactiv să faci chestia pentru care deja ţi-am mulţumit. Îţi mulţumim ca ne-ai supt pula.
2. Universal suna bine după orice. Nu exprimă nimic, dar dă bine. Lasă senzaţia de multifuncţional, ceea ce nu e adevărat. Nu poţi să-l mănânci. Tot numa’ pe muie merge să te dai cu el.
3. Nu, nu e. Dar ne place să spunem că e, pentru că se caută lucrurile care sunt mai mult decât ceea ce par la prima vedere. E mai mult decât o pulă. E o pulă cu laser ataşat. Pe bune.
4. Spunem la rahaturi – metode pentru că sună ştiinţific şi riguros. Vrem să vă simţiţi deştepte când vă daţi pe muie cu smecleul nostru
5. Spunem doar înainte ca să aveţi impresia că durează puţin. Deşi orice fond de ten din univers e aplicat în câteva minute, al nostru e în DOAR câteva minute. Mult mai rapid.
6. Dacă nu te speli pe muie.
7. Uleiuri vegetale ca margarina, parfum şi decantări de la iarbă fiartă. Dar dacă îi spunem formulă specială te facem să te simţi într-un cerc restrâns şi exclusivist. Nu toată lumea are acces la formula noastră specială. Automat şi tu eşti specială dacă o foloseşti. Ca formula. Specialo
8. Nămol sau gen
9. În anumite proporţii, ca orice materie din univers.
10. Ascund
11. Sebumu’ ăla de-ţi face muia slinoasă. Noi îi zicem aşa că sună mai puţin scârbos
12. Sugerăm că tot ce ai experimentat până acum a fost parţial, deci doar o fracţie din cât de tare e rahatu’ nostru.
13. Nici noi nu ştim ce am vrut să zicem dar sună bine. Relaxant ceva.
14. Nu-s supranaturale. De pe pământ. Naturale. Ca plasticul. Din combinaţia elementelor. Staţi liniştiţi, nu e chimie. E mai simplu să adunăm pământ din fundu’ grădinii decât să amestecăm chestii.
15. Bălării fierte
16. Bine fărâmiţate să nu zgârie pielea.
17. Ştim că cancerul e la modă, ca boală, deci se poartă protecţia solară la chestii. Că e anti-cancer!
18. Ceai verde. Super la modă. Punem în orice. Şampon, cremă, pastile, facem chiar şi ceai cu el!
19. Buga buga buga! ÎMBĂTRANIRE! Suntem disperaţi. Asta e ultima carte, de care vă e frică vouă, tuturor femeilor! Cumpăraţi rahatul nostru şi vă fereşte de spaima voastră cea mai mare! Parol. P.S. Să vezi ce deştepţi suntem, să nu zică lumea că minţim: Protejează de “semnele îmbătrânirii” nu de îmbătrânire. Adică s-ar putea să nu mai observi faptul că îmbătrâneşti din motive pur subiective, asta nu înseamnă că nu îmbătrâneşti. E ca şi cum ţi-ai sparge oglinda împotriva ridurilor. Asta oferim noi!
20. Simţi limba noastră piaristică cum vă gâdilă în adâncul curului? Dacă eraţi bărbaţi, cam acolo unde e limba noastră s-ar afla prostata. Hai că v-am făcut să vă simţiţi bine cu voi înşivă, am menţionat în treacăt spaimele voastre generale, am sugerat că avem o soluţie la ele, ce pula mea vreţi mai mult? CUMPĂRĂ-NE!