Ghidul complet despre dragoste și relații

63 5 0
                                    

Pentru că dau accept în lista de prieteni doar la gagici mișto ca să moară dârlăii de ciudă că au impresia că le fut pe toate, îmi apar foarte multe prostii romantice în feed.

Romantismul ăsta, ca subiect de gândire, ca ocupație a minții mi se pare extrem de stupid. Pentru că dragostea e simplă, ce fel de tâmpit trebuie să fii să te gândești activ la ea, să te preocupe subiectul? Mi se pare o obsesie la fel de cretină ca și aia cu fotbalul. Nu am nimic cu fotbalul, dar știți genul ăla de handicapat care atât știe și la atât se gândește? Fotbal? Tot ce are în cap și în conversație sunt scoruri, jucători și partide memorabile? Pe care dacă îl lași singur în cameră îi fuge mintea la fotbal în 5 minute și își recapitulează în cap fazele din ultimul meci pe care l-a văzut? Exact așa sunt și obsedatele astea de romanță care bagă zilnic citate explicative despre cum e dragostea. Cum se simte. Cum o recunoști. Cum o miroși și la ce temperatură trebuie să setezi mașina ca să iasă la spălat. Așa-s ele, defecte. Dacă le lași singure, mintea le zboară spre obsesia asta pe care cumva societatea a catalogat-o a fi mai artistică și mai fină decât aia cu fotbalul. Le recunoști de mici. Sunt proastele alea care de la 12 ani se întrabă cu voce tare ”oare cum o să arate soțul meu?”.

Și la fel ca și obsesia cu fotbalul, majoritatea obsedaților nu joacă și sunt complet pălămide pe teren. Sunt experți-observatori la nivel de discuție.

La bărbați e și mai penibil. Am un băiat în lista de prieteni care tot timpul pune statusuri de-astea despre cât de specială e tipa de care e îndrăgostit. Ce simte când o vede. Cum îi răvășește lui complet existența prezența ei. De vreo 3 ani. Nu am fost atent dar bag mâna în foc că nu e o singură tipă, ci o serie de tipe. Și toate sunt speciale și toate îl răvășesc la modul penibil. Ok, coaie, înțeleg că te simți bine, dar de ce trebuie să ne spui și nouă? Nu îi pasă nimănui decât obsedatelor de fotbal romanță. Dragostea e ca căcarea. E un act intim, te face să te simți bine, nu îi pasă nimănui de el în afară de tine și e ridicol să vorbești despre ea în public pentru că e ceva intim care e doar treaba ta, în pula mea de exhibiționist sentimental. Și serios acuma. Dacă toate tipele alea de care te-ai îndrăgostit tu sunt speciale, nu înseamnă asta că de fapt niciuna nu e specială? Îți explodează mintea, pula mea.

Și există atâtea cărți și citate și discuții și filme despre dragoste, un căcat atât de simplu încât îl pot explica complet într-o pagină de text. Ceea ce am să fac.

TOT CE TREBUIE SĂ ȘTII DESPRE DRAGOSTE ȘI RELAȚII ȘI NU E GARGARĂ INUTILĂ

Ok, vrei să găsești pe cineva ca să simți sentimentul ăla magic de dragoste. Pentru că dragostea o alegi, nu te lovește. Aia care te lovește e îndrăgosteala și e complet altceva. E doar creierul de maimuță care a văzut la nivel superficial pe cineva care pare compatibil și s-a repezit ca găina la muci. Îndrăgosteala se lasă cu futaiuri și decepții de obicei. Și de-aia adulții n-o mai practică. Pentru că poți să futaiuri și fără implicare sentimentală și decepții inutile.

Tot ce spun filmele proaste și idioții despre dragoste e greșit. Doar tâmpiții cred că sunt speciali. Dragostea e despre compatibilitate. Și compatibilitatea e despre raportul dintre doi oameni, nu despre cât de speciali sunt fiecare luați ca atare. Nimeni nu e special. Doar unii oameni se potrivesc. Atât.

Știind asta, trecem la pasul 1.

Găsește o persoană de care ești atras fizic de vrei să te sui pe el/ea și nu ți s-ar părea deloc scârbos ba chiar fain să transpire pe tine.

Dacă ești dârlău asta e foarte ușor, că vrei să faci chestia asta cu jumătate din populația globului și unele obiecte.

Dacă ești femeie e mai complicat, că pe lângă fizic, care e secundar, trebuie să aibă niște caracteristici care să te atragă. O personalitate interesantă și/sau succes în diferite domenii. Doar că bărbații știu asta și instinctiv simulează că sunt interesanți și/sau au succes deși n-au și nu-s. Așa că mult noroc în dat seama care e pe bune și care doar se preface ca să te fută, fetelor. Ori îl fuți și vezi după dacă mai e cum era înainte, ori nu-i dai sexică decât după ce o face pe interesantul destul timp, și ori e pe bune, ori simulează foarte bine. Simulatul foarte bine e o trăsătură de succes, deci e bine oricum. Dar e nașpa să fii femeie că e mai complicat. Hahaha, ce bine că nu-s femeie. Viața e mult mai ușoară ca bărbat.

Dar ăsta e pasul 1 în găsitul și înțelesul iubirii. Sunt doar 2 pași, v-am zis eu că e simplu. Dar dacă atunci când vezi persoana, primul instinct nu e că vrei să-ți vâri genitalele în fața lui/ei, atunci n-are rost să treci la pasul 2.

Pasul 2. Compatibilități

Să îți placă forma cuiva și să vrei să îți freci genitalele de acea formă e ușor. Dar articolul ăsta nu e despre sex, e despre dragoste. Și dragostea, deși are ca necesitate sexul, e ceva mai complicată. Ține de compatibilitate. Iar compatibilitatea se poate împărți în două laturi simple.

a)Activități, concepții și obiceiuri comune.
Asta e baza iubirii. Și nu, sexică nu se pune ca activitate comună. Că nu poți să faci sexică toată ziua, ca maimuțele. Te plictisești dracu’, trebuie să ai și ce să faci și despre ce să vorbești.

Și asta te face să îți dai seama că nu există persoane speciale. Ci doar raporturi potrivite. Că asta contează. Dacă tu ești un zgârcan care numără reducerile și merge pe jos juma de zi ca să ia hârtie igienică direct de la producător, e fain să găsești o persoană exact ca tine, să vă bucurați împreună de cei 50 de bani economisiți la bax.

Dacă ești un dement care crede că pasta de dinți e o conspirație a industriei farmaceutice care îndobitocește populația făcându-i să mânânce fluoruri și că sănătos e să te speli pe dinți cu ceapă și găsești pe cineva la fel de dement ca tine, foarte fain, aveți un subiect comun la care să fiți de acord. Cu toții avem căcaturile noastre ciudate de comportament și e plăcut să stai cu cineva cu aceleași dubioșenii.

b) Rahaturi pe care nu le aveți în comun
Asta e partea cea mai importantă din partea cea mai importantă când iubești pe cineva care nu e propria persoană pentru că nu ești Trăistariu să te masturbezi în oglindă. Oamenii sunt diferiți între ei. Trebuie să stai și să analizezi serios care dintre chestiile diferite la cealaltă persoană te enervează și de care nu-ți pasă. Ălea care te enervează nu o să treacă cu timpul. O să se accentueze încet încet până când o să îți displacă mai tare decât îți plac toate chestiile bune și ajungi la faza ”căcat stau lângă o persoană care mă cunoaște foarte bine și cu care nu am nimic în comun” și se termină tot sentimentul.

Cel mai important pentru menținerea sentimentului e ca persoana de lângă tine să nu vadă și să facă lucrurile diferit la chestiile care chiar contează pentru tine. Restul e gargară și hormoni. Atât. Acum, în funcție de cât de compatibil e omul de lângă tine, dragostea ajunge la un deznodământ de mai jos. De la cel mai romantic la cel mai puțin romantic.

Deznodământul
a) Trăiți fericiți până un accident vă omoară pe amândoi în același timp. Asta chit că nu pare, e cea mai romantică finalitate a iubirii.

b) Trăiți fericiți până unul moare și celălalt e prea scârbit de ideea de a înlocui un om și sigur că îi e mai bine fără așa că așteaptă să moară singur. Sau își revine încet-încet, în funcție de cât de puternic sentimental e și își reia căutarea unei persoane cu care e compatibil că până la urmă omul nu e construit să stea singur și oricât de autosuficient e, tot se simte mai bine când atinge alt om.

c) Trăiți fericiți până când vă dați amândoi seama că oamenii se dezvoltă în direcții diferite și niște oameni care acum ceva ani aveau totul în comun, de la aspirații la hobby-uri, au ajuns să nu mai aibă aceeași direcție. Așa că stabiliți de comun acord că e mai sănătos pentru fiecare să își vadă singur de direcția lui.

d) Trăiți fericiți până când unul dintre voi își dă seama că era orbit de hormoni și aparențe și n-a judecat corect cât de enervante sunt diferențele alea și decide că îl consumă mai puțin să stea singur. Sau a găsit pe cineva mai compatibil. Și celălalt e dărâmat și își revine în funcție de cât de bine e construit și câtă experiență are la trecut prin căcaturi de genul. Unii chiar niciodată, pentru că sunt defecți, nu că au iubit foarte tare, cum le place lor să creadă.

e) Trăiți nefericiți pentru că vă dați seama amândoi că nu prea aveți chestii în comun dar vă e la amândoi prea frică de singurătate și de posibilitatea că oricum nu găsiți ceva mai bun, așa că vă complaceți în ură reciprocă și de sine până cineva moare și altcineva e eliberat forțat, pentru că a fost prea laș să se elibereze singur.

Și asta e tot ce trebuie să știi despre dragoste și relații. Asta e tot. Plecați acasă.

Ghiduri practice *caterincă*Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum