*Jennie szemszöge*
Feszülten ültem egy a palota közelében lévő kisebb bárány felhőn.
Vettem egy mély levegőt, majd lehunytam szemeimet, s a hátamra dőltem. Erősen belemarkoltam csipkevégű, fehér ruhámba, majd felnyitottam pilláimat.
Céltalanul terelgettem tekintetemet a fölöttem elterülő kristálytiszta égbolton.
Bárcsak madárnak születtem volna... Elrepülhetnék innen.
Nem kéne azon törnöm az agyam, hogy mi lesz most a sorsom... Hogy milyen ember mellé osztanak be, hogy szeretni fog-e.
Hogy Én szeretni fogom-e.
Elengedtem ruhám anyagát, majd kezeimet arcomra nyomtam.
Nem akarom Én ezt...
- Ms. Kim. -szólított meg hirtelen valaki.
Ijedten ültem fel, majd a hanggazdája leszállt a felhőmre minek hatására az megbillent kissé.
- I-igen? -néztem kíváncsian az előttem álló férfira.
- A királynő hívatja.
- Rendben, megyek is. -bólintottam.
Nagy nehezen felálltam az ingatag felhőn, majd kezemet végig simítottam selyem ruhámon, hogy az kiegyenesedjen.
- Sok sikert. -biccentett a férfi.
Hátat fordított nekem, kiegyenesedett, majd elrugaszkodott a felhő széléről, s levetette magát onnan. Pár másodperc múlva már csak az általa elhúzott felhőcsíkot lehetett látni.
Egy kis habozás után Én is kiálltam a felhőszélére, majd vettem egy mély levegőt, s behunytam szemeimet.
Csak legyek szerencsés...
Térdeimet behajlítottam kissé, majd vettem egy kis lendületet, s leugrottam a felhőről.
Pár másodpercig élveztem ahogy a kellemesen hűvös levegő simogatja testemet, majd kibontottam szárnyaimat, s siklani kezdtem.
Kis idő múlva már meguntam a lassúságot így csaptam párat nagy, fehér szárnyaimmal,s gyorsabb tempóra váltottam. Mosolyogva cikáztam a bárány felhők között, majd hirtelen arra lettem figyelmes, hogy valaki a semmiből elém repül.
- Vigyázz! -kiáltottam, majd megpróbáltam irányt változtatni, de már késő volt.
Beleütköztem az előttem lebegőbe, majd egy fájdalmas szisszenés keretében landoltam az egyik alattam lévő felhőn.
- Úristen! Ne haragudj. -sietett oda hozzám az idegen.
- S-semmi baj. -nyöszörögtem, majd kezeimre támaszkodtam. -Legközelebb figyelj oda jobban. -emeltem tekintetemet az előttem állóra. -Nahát... Téged még sosem láttalak itt.
- Nemrég érkeztem. -nyújtotta felém mosolyogva a kezét. -A palotát kerestem éppen, de eltévedtem.
- Én is arra tartok. -kapaszkodtam bele a lány kezében. -Mehetnénk együtt. -ajánlottam fel, majd a lány felrántott.
- Ez remek ötlet. -mosolyodott el. -Egyébként a nevem Chaeyoung, de hívj nyugodtan Rosénak.
- Rosénak? -néztem rá furcsán.
- Hosszú történet. -legyintett.
- Hát jó. -vontam meg a vállaimat. -Az Én nevem Jennie. -mosolyodtam el végül.
YOU ARE READING
Mɪᴀᴛᴛᴀᴅ ʲᵉⁿˡⁱˢᵃ ✔︎
FanfictionMiattad vagyok itt. Miattad próbálok megváltozni. ... Miattad fogok megváltozni. Mindent érted fogok megtenni, bár az elején utáltalak, teljes szívemből.... Csak hogy a szerelem csodákra képes. Ledöntötted a falamat, s helyére építettél egy jobb...