Már húsz perce kullogtunk unottan a főút mentén, miközben az előttem haladó két lelőhetetlen lány beszélgetését hallgattam.
Édes Istenem... Csak érjünk már oda. -sóhajtottam fel.
- Te is unod már? -hajolt hozzám közelebb Minho. -Mert Én már nagyon.
- Nyugalom, ezzel nem vagy egyedül. -mondtam unott hangon.
- Nézzétek! -mutatott vidáman Jisoo egy földes út felé. -Már csak pár perc és ott is vagyunk.
- Éljen... -forgattam meg szemeimet, majd megálltam, s nyújtóztam egyet.
- Ne lustulj! -fordult felém a csapat vezetője. -Te akartál kimenni a városból.
- Jó, de nem arra számítottam, hogy kihozol minket ide. -mutattam végig a kihalt tájon. -Az Isten háta mögé.
- Hát bocs. Itt legalább biztosan nem látnak meg... -morogta.
- Mindegy. Hagyjuk. -fogtam rá orrnyergemre. -Inkább menjünk tovább, mert mire odaérünk este lesz.
Miután mindenki kifújta magát, ismét neki láttunk a Jisoo által kiválasztott tisztás felé vezető útnak. Feszülten fordultam be a többiek után a földes útra, majd tekintetemet jobbra, s balra terelve haladtam tovább.
Biztosan jól átgondoltam Én ezt?
Nem hiszem, hogy Lisa repdesni fog az örömtől amikor meglát...
Szomorkásan emeltem tekintetemet az égbolt felé, minek kékségét ezen a napon egyáltalán nem takarta el egyetlenegy bárányfelhő sem.
A madarak önfeledten csiripeltek a közelünkben lévő falombok takarásában, de volt amelyik inkább a tiszta égboltot választotta, s cikázva repkedett társaival együtt.
A Nap hét ágra sütött, viszont nem adott nagy meleget mivel a fűszálak közt versengő szélnek nagyobb volt ereje a napénál, viszont még így sem volt elég erős ahhoz, hogy libabőrt csaljon karjaimra.
- Minden rendben? -érkezett a kérdés Minhotól, így gyorsan felé kaptam fejemet.
- P-persze. -bólintottam egy aprót. -Miért?
- Olyan vagy mintha egy másik bolygón lennél. -mosolyodott el. -Netán szerelmes vagy?
- Nem, Isten őrizz. -nevettem fel. -Az tény és való, hogy egy személyen jár az eszem, de közel sem azért amire gondolsz.
- Akkor mi bánt? -döntötte kissé oldalra a fejét. -Mert bánt valami, ne is tagadd. Látom rajtad.
- Hát... Ezt, majd inkább akkor amikor odaértünk végre arra a tisztásra. -mondtam egyre hangosabban a mondatot mire Jisoo rám sandított a válla felől.
- Nyughass már. -morogta, majd visszafordult a mellette lévő felé, hogy folytathassa végre az izgalmas sztorit amit elkezdett.
- Igenis Gazdi.- gúnyolódtam, majd tekintetemet a nevetést visszatartó fiú felé tereltem. -Min mulatsz ilyen jót? -érdeklődtem egy mosoly keretében.
- Rajtatok. -felelte miután sikeresen elfojtotta nevetését. - Érzem, hogy ez egy csodás barátság kezdete. -jelent meg arcán egy hatalmas mosoly.
- Bár ezt érezném Én is. -nevettem fel kissé. -Sok lesz itt még a civakodás.
- Meg jöttünk!~ -kiáltott fel boldogan Jisoo. -Gyertek. -intett, majd karon ragadta Rosét, s húzni kezdte a magas, sűrű füves terület felé.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mɪᴀᴛᴛᴀᴅ ʲᵉⁿˡⁱˢᵃ ✔︎
Hayran KurguMiattad vagyok itt. Miattad próbálok megváltozni. ... Miattad fogok megváltozni. Mindent érted fogok megtenni, bár az elején utáltalak, teljes szívemből.... Csak hogy a szerelem csodákra képes. Ledöntötted a falamat, s helyére építettél egy jobb...