- Jennie?! -hallottam meg egy ismerős hangot.
Miután teljesen kitisztult a látásom alaposabban körülnéztem a szobába, majd rájöttem, hogy az az Én szobám volt. Sőt, nem is csak az enyém hanem Lisaé is.
L-Lisa?
Ez csak egy álom volt?!
- Minden rendben? -rontott be a szoba ajtón az ismerős hang gazdája.
- Úristen, élsz! -kiáltottam fel, majd kipattantam az ágyból, s odasiettem a lányhoz. -Te életben vagy. -szorítottam magamhoz, majd könnyeimnek utat eresztve fúrtam fejemet mellkasába.
- Még szép, hogy élek. -nevetett fel halkan, majd viszonozta ölelésem. -Miért ne élnék?
- Csak... Rosszat álmodtam. -motyogtam. -Ennyi az egész.
- Jól van. -simított végig hátamon. -Most már minden rendben van.
- Soha nem akarlak elveszíteni. -húzódtam el kissé a lánytól, majd egyik kezemet arcára vezettem. - Ez volt mindig is a legnagyobb félelmem, és most, hogy láttam ahogy leesel onnan... -gyűltek ismét könnyek a szemeimbe.
- Sh, nyugalom. -szorított újra magához a lány. -Túl makacs az őrangyalom ahhoz, hogy elveszíts.
Őrangyalok... Léteznek vajon?
- Legyen is az. -mondtam alig hallhatóan. -Ha már Én nem voltam az...
- Nem tudom, hogy mit álmodhattál, de nagyon megviselt. -távolodott el kissé, majd egyik kezét lassan arcomra vezette, s közelebb hajolt ajkaimhoz. -Nyugodj meg most már. -súgta ajkaimra, majd lassú csókba hívott. -Úgyse tudnál magadról levakarni. -mosolyodott el miután elvált tőlem.
- Nem is akarnálak levakarni. -jelent meg az Én arcomon is egy halvány mosoly. -Akkor Én lennék a világ legnagyobb hülyéje.
- Ebben egyet értek. -nevetett fel.
- Hé! -nevettem fel Én is.
- De csak akkor. -emelte fel mutató ujját. -Most még nem vagy hülye.
- Ha rajtam múlik nem is leszek. -mosolyodtam el.
- Mert ha rajtam akkor igen?! -háborodott fel.
- Azt csak Te tudhatod. -vontam meg vállaim.
- Hát akkor készülj fel Szerelmem, mert tőlem aztán tényleg nem szabadulsz. -nevetett fel "ördögien"
- Most megijedtem.
- Helyes. -mondta elégedetten, majd egy újabb csókba hívott.
*Soyeon, avagy Lisa őrangyalának szemszöge*
- Jézusom. -csaptam meg gyengéden homlokom. -És Én ezekkel vagyok összezárva már évek óta. -sóhajtottam fel. -Miket kell még majd elviselnem?!...
---------
Köszönöm szépen, hogy velem tartottatok 💖💖
Remélem tetszett nektek a sztori😅
Szeretném még meg köszönni a rengeteg voteot és kommentet is💖💖💖
Továbbra is szeretettel várlak titeket Rózsabokor című új könyvemben.
Legyen további jó napotok
Sziasztooook💖💖
KAMU SEDANG MEMBACA
Mɪᴀᴛᴛᴀᴅ ʲᵉⁿˡⁱˢᵃ ✔︎
Fiksi PenggemarMiattad vagyok itt. Miattad próbálok megváltozni. ... Miattad fogok megváltozni. Mindent érted fogok megtenni, bár az elején utáltalak, teljes szívemből.... Csak hogy a szerelem csodákra képes. Ledöntötted a falamat, s helyére építettél egy jobb...