Tanıtım

21 1 0
                                    

Bu Hikayede geçen kişi kurum ve kuruluşlar tamamen hayal ürünüdür.

Evet arkadaşlar eğer beğenirseniz vote ve yorum yapın lütfen yaş sınırı var.lütfen ona göre okuyun argo , şiddet,korku bunlar olacaktır bilginize

Iki yıl önce:
Nasıl ya.! nasıl? herkes mi  benden nefret eder.Düşünmeden edemiyorum acaba ben onlara ne yaptım diye, ama bir türlü bulamıyorum. küçüklüğümden beri bu kasabadayım ama hiç kimse beni tanımadı o kadarmı benden nefret ediyorlar ben onlara ne yaptım ki bir türlü anlayamıyorum.

ve ben benden nefret eden kasabama bir üniversite yaptım ama benim kim olduğumu bilmiyorlar şu saaten sonrada bilmelerini istemem ben burdan yani bu kasabadan gidince çok küçüktüm zaten küçükkende kimse beni sevmezdi hep benden nefret ederlerdi .

Hep anneme sorardım anne sende mi benden nefret ediyorsun diye ama yok derdi ben senden hiç nefret edermiyim derdi .
ama ben duymuştum bir kere annemi sırf bizi terk eden babamdan para almak için bana bakardı ama ben hep duymamazlıktan gelirdim sonra da dayanamayıp kaçtım.

çok şanslıydımki yaşlı bir bey amca artık amca değil baba dediğim adam beni kurtardı,ben bayılırken görmüş beni.işte sonrada yanına aldı bana  kimim kimsem olup olmadığını sordu. bende baştan sona herşeyi anlattım ve beni yanına aldı beni okuttu.

tıp okudum aynı zamanda edebiyatada ilgim vardı onuda bir yandan okudum ve her ikisinide bitirdim baba dediğim adam benim adıma hastahane açtı ve bende ogün ona söz verdim bende senin adına bir üniversite açacağım diye ve açtım hemde kendi kasabama çünkü babam öyle istemişti onu kırmadım ve orda açtım.
şuan üniversitede öğretim görevlisiyim kimse bilmiyor benim kim olduğumu bilmesinlerde zaten.

ve  onu babamı.!   kaybettim yine çok ama çok zordu. vefatından sonra bana yazmış olduğu vasiyetnamesini okudum
"ne olursa olsun kasabana git ve orda görev yap diye,sırf onun için kasabadayım zaten  . şirketi falan da düşünme onların hepsini ben halletim  diye yazmıştı bir kısmını  okudum.

size geri kalanıda ilerki zamanlarda okurum  ve ben sözümü tutum artık kendi kasabamda öğretim görevlisiyim . Şimdi aranızda diyen vardır illaki ,kasabada üniversitemi olur ? diye bende cevap veriyorum evet olur neden olmasın neyse artık  şuan kendi kasabamdayım ve çok yabancıyım ...artık neden burdayım biliyorsunuz .. ah olurmu öyle şey sizin bu olumlu sözleriniz inanın beni iyleştiriyor .   demek öyle ne mutlu bana sizi iyleştiriyorsa evet kasaba halkı beni çok seviyor benden nefret eden halk bir yabancıyı seviyor olacak iş değil 🤔ve sıra geldi ben kimim diye ben kimmiyim ben Arkın Dora ......
      
Şimdiki zaman

Bugün yine güzel kasabamda uyandım ve yine herzaman olduğu gibi yine o numaradan mesaj geldi .

güzelim nasılsın.

Bu daha neki tam tamına iki iki yıl boyunca bu numaradan hep bana measj geliyor.
ilk başlarda pek umursamadım arkadaşlarım benimle uğraşıyorlar sandım ve yine mesaj atmıştı .

beni arkadaşın sanman ne hoş arkadaşın olabilmek için neyimi vermezdimki ha sen şimdi diyorsundur arkadaşım sandığımı  nerden biliyorsun diye emin ol ondan daha fazlasını biliyorum örnek vereyim sen herkesin gözünde korkusuz bir o kadarda cesursun ama bilmiyorlarki sen bir ürkek ceylansın sen kendi gölgenden bile korkan birisin.ama biliyormusun en çokta bu huyunu seviyorum dışarda aslan içerde ceylan işte benim kızım....

bu bütün bunları nerden biliyor diye düşünüp durdum ama sonra alıştım artık takmamaya karar verdim ilk başlarda atığı mesajlara cevap verirdim ama artık vermiyorum kimdi ve benden ne istiyordu aslında söylemişti ne istediğini .

Seni istiyorum güzelim benim olmanı istiyorum bir tek bana gülmeni istiyorum çok mu şey istiyorum benim ol istiyorum..

o günden sonra herşey değişti mesela ben değiştim artık eski elizya yok artık sadece dışarıda cesur olan kız yok artık sonra telefon kullanmamaya başlamıştım ama taki kapıma bir kutu gelene kadar kutuyu aldım ve içeri geçtim kutuyu açtım ve bir notla karşılaştım.

Güzelim benden kaçabileceğini mi sanıyorsun sanman ne hoş ama bu benim hiç hoşuma gitmedi bunu bil.! Sen naptığını sanıyorsun ha beni ne kadar korkutun haberin varmı sırf bunun için seni cezalandırmam gerek ama yok seni cezalandırmayacağım ilk hatan sonuçta neyse sen şimdi o gönderdiğim telefonu alıyorsun ve birdaha böyle bir saçmalık yapmayacaksın tamamı güzelim seni çok sevdiğimi bil yeter eğer almasan olacaklardan ben sorumlu değilim ve canın arkadaşın leylaya veda etmek zorundasın .

Ya bu bütün bunları nerden biliyor ya .! Elizya cidden bunamı takıldın adam senin evini yaşadığın yeri biliyor kızım çok safsın yok yok sen tam bir salaksın .

İç sesim gerçekten haklıydı ben ben ne yapacağımı bilmiyorum.
Bilmeyecek ne var canım al telefonu bitsin gitsin .iç sesimin dediğini yapacaktım en doğrusu buydu ..

O günden sonra hep mesaj atıp durdu ama  ben cevap vermemekte çok kararlıyım ve bir mesaj daha

güzelim kapıyı aç ben geldim .

Evet arkadaşlar sizce hikayeyi yayınlamalı mıyım ne diyorsunuz?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 02, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SÖYLE RUHUM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin